mitään ihanampaa kuin kuunnella elämästäsi, mutta vaikeaa tuntuu olevan tuo jutteleninen meille, nyt pitää mennä ennenkuin tulee myllerrys
en tietäisi
9
69
Vastaukset
- kyllä keretään
aikaa on
- ehkä se kuitenkin
alkaa hiljalleen loppumaan. eiap.
- Mikä mättää
kun pitää kaikille vastata kuin tuntisi ? Tämä ässä on ollut jokapaikan höylänä
iät ja ajat ja kyllä se pitäisi jo tietää.
- jutteleninen?????
Mitä sinäkin täällä vielä teet, etkö saa sanottua asioitasi hänelle muualla kuin täällä? Tämän kauttako sinä asioitasi hoitelet. Suomi24 on varmasti oikea paikka kuunnella mitä hänelle tai kenellekin kuuluu. Montako teitä ylläpidossa on pyörittämässä tätä paskaa vai yksinkö sä tätä kaikkea pyörität? Sulla on muuten kirjoitusvirhe tossa "jutteleninen" sanassa. Siitä tietää, että oot hermostunnu.
- meeppäs hoitoon
Mä luulen,että sie oot tän palstan yksi pahimpia pyörittäjiä
- meeppäs
Sulle ei hoito taida enää auttakaan, jauhat vuodesta toiseen tätä samaa paskaa ja luulet, että tälläistä sontaa joku vielä jaksaisi lukea. Koita nyt hyvä mies keksiä ittelesi parempi työ, kun tälläsen sonnan luominen 24h vuorokaudessa.
- pipipäässä (Kö)
Sairaseläkeläisillä pitää olla omat huvinsa :)
- mene sinäkin sinne
Sirpa,voisitko jo lopettaa tuon.En enää jaksa sinua.Syytön olen siihen,että miehesi istuu linnassa monista asioista.
- tiina anna
Et sä noin hyvin Pasi voi tietää, että oon just Sirpa. Entä jos oonkin Anne sun exä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760