Hei, olen ollut nyt 6kk isotretinoin-kuurilla, ja haluaisin tietää voiko alkoholia ottaa nyt ihan normaalisti?. Olen siis pari päivää sitten lopettanut kuurin.
Kuurin aikana olen juonut jonkun verran alkoholia, mutta huomattavasti vähemmän kuin normaalisti. Normaalisti juhlimaan lähtiessäni olen juonut 10-15 annosta alkoholia per päivä. Nyt kuurin aikana, jos olen viikonloppuna ulostautunut, on alkoholia mennyt 2-6 annosta per päivä.
Kysyn siis sitä, että voinko nyt vetää kunnon lärvit, kun olisi kuurin loppumisen lisäksi muutenkin syytä juhlia XD
Esimerkiksi lääkkeen ihoa kuivattavat vaikutukset pysyvät vielä pitkään kuurin jälkeenkin. Onko mahdollista, että sen maksaa rasittavat vaikutukset myös pysyisivät? Eikö vaikuttava aine varastoidu elimistöön??
Alkoholin käyttö kuurin jälkeen?
JätteJanoinen
2
75
Vastaukset
- anonyymi alkoholisti
Olethan tuota maksaasi jo rasittanut muutenkin, joten dokaa ihan rauhassa. Eli vedä KUNNON lärvit vaan.
Ps. oletko muuten jo liittynyt AA-kerhoon? Jos et, syytä olisi. - aaaaaaaaaaalriiight
Hä??:D mistä nunnaluostarista sä oikeen oot?? Ainaki täällä päin JOKAINEN mun ikänen jäbä perus kännit vetäessään ottaa AINAKI ton 10 annosta, eli mitä ihmeellistä tossa nyt on?
Mutta ehkä mun tosiaan kandeis liittyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203