Hävettää että Hämeenlinna on demareiden piinaama

demari_mordorista

kuin jäänne Pohjois-Koreasta. Kohta päästään äänestämään demareita ulos valtuustosta.

19

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pii naama

Mites se viimeisin gallup puoleiden kannatuksesta menikään.....

• temari öö

tyhmä demarikin on parempi kun tyhmä

• Meikämanne

Suvaitsemattomia persuja en ainakaan äänestä. Ovat herkkänahkaisia.

• Demarit voittoon

Miten niin, ketä häpeilet aloittaja ? Minä ainakin olen ylpeä demari ja aion pysyä sellaisena.

• demari_mordorista

Amerikkalaiset ystäväni kysyivät, onko teillä suomessa kommunisteja? Vastasin, toki on, vasemmistoliitossa, vihreissä ja demareissa. He kysyivät, "Miksi te veronmaksajat haluatte elättää kommunisteja?" Sanoin, että kansa on yksinkertaista. Myötähäpeän tunne laskeutui keskuuteemme.

• Niinpä näyttää

olevan: hyvin yksinkertaista.

• Marja + kumpp.

Meitä on tosi paljon, jotka olemme SDP:n kannattajia aina ja ikuisesti.

• glyseroli

MIKSI?

• ^^^^

Onneksi olkoon, olette juuri voittaneet sdp:n pinssin uskollisuudestanne.

• Hahh !

Arvatkaa repesinkö tälle:D

• JuSa

Ja ihan ensiksi haluan sanoa, että olisi ihan kiva jos demaritkin viitsisivät laskeskella kansantalouden lukuja hieman pintaa syvemmältä ja vastata esim. seuraaviin kysymyksiin:

Kuinka merkittävä osa kunnan tuloista tulee välittömästi tai välilliseti paikallisilta Yrityksiltä ja yrittäjiltä?

Mikä on paikallisten yrittäjien työllistävä vaikutus kunta tasolla (ja verrataanpa nyt muihin kun veroeuroilla ylläpidettäviin työnantajiin!)

Kuinka monta aloitetta/toimenpidettä SDP on tehnyt kuluvalla valtuustokaudella jotka edistävät paikallista yrittäjyyttä?

• Timpuri 3 työtön

Onhan sosiääliödemokraatit hoitaneet kaupungin hyvinvointia ilman aloitetta , riittää , kun käyt mm moottorintien katetyömaalla . kuuluu merkillisen paljon viroa , polskia yms. Hotelleilla menee nyt hyvin , rahaa tulee reppukaupalla .
        On kait halvempaa jakaa hyvinvointia työttömille kun vertaillaan katetyömaan kokonaiskustannuksia . Hyvä Tapani , liehuletti jne jne .

• Näin sen näkisin

Täällä ei oikeastaan ole oikeata SDP-puoluetta, vaan ihan oma suhmurointi seura SDP-kok.

Kun haluan tähän muutosta en äänestä entistä "omaa" puoluettani Kokoomusta, vaan Perussuomalaisia. Jatkossa voi sitten katsoa, palaanko korkkareihin, jos arvomaailma on parantunut.

• demari-käänsi-takkia

Urpilaisen Jutta oli ALV korotusta vastaan vuosi sitten. Nyt on itse korottamassa. Himodemari himoverottaa, sitten demari on tyytyväinen kun veroaste on 100. Kaikki ovat demarivaltiossa orjia, kun ei kenellekään jää säästöjä himoverotuksen vuoksi.

• Tyhmän kiltti kansa

Voisin niitä veroja maksellakin, jos sitä vastaan saisi hyvän, edullisen perusterveyden- ja hammashuollon, mutta sitä en käsitä, että meillä on verotus pilvissä, julkisen puolen hoito surkeaa ja samalla meidän pitäisi maksaa kalliita vakuutuksia ja yksityisen puolen laskuja. Tämähän on aivan naurettava yhtälö.

Missä tahansa muussa maassa kansa nousisi barrikadeille tästä vedätyksestä, mutta suomalainen hankkii vaan lisää töitä, että saa laskut maksettua. Ja maksaa siinä samalla vielä etelä-eurooppalaisetenkin velat.

• ahnas demari

Liity demareihin, täällä voit elää veronmaksajan kyljessä loisena. Mitä korkeammalle pääset politiikassa sitä enemmän voit kahmia yhteisestä kassasta taskuihisi. Kansa vain köyhtyy, mutta se tietää enemmän ääniä koska kurjuus on demareille ja vihreille äänivyöryn enne. Sopivasti kurjistamalla eliittidemari voi elää kuninkaan lailla. Pitää vaan muistaa puhua tuloeroista ja oikeudenmukaisuudesta ja muusta paskasta.

• Näin on.

Kokoomusdemarit vievät köyhältä kansalta leivän suusta.

Vasen on oikea!

• Porujytkykö

Mitäs persuilla on esittää asioiden pelastamiseksi? Pelkkä urputus kaikesta ei ole sitten vastaus.

• Who knows

Kuka tietää, en ole ihan vakuuttunut itsekään mutta, ainakaan tunnollisten suomalaisten rahat eivät menisi manjana-maiden velkojen maksuun. Niillä summilla tehtäisiin jo paljon täälläkin.

Ja eihän persut ole vielä voineet näyttää kynsiään, katsotaan syksyn jälkeen. SDP:n ja kokoomuksen touhut Hämeenlinnassa sen sijaan on nähty, huonommaksi ei ainakaan voi mennä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe