Sain juuri valmiiksi sen paraabeli häntä koskien jatkuvasta paraabelistä. Tiedän, ettei tällaista tule kysellä, mutta ihmiset varmaan ihmettelevät huutamistani, jo nyt. Olisin halunnut, että hän hyötyy tästä. Sellaiseen jatkuvaan paraabeliin ei saa asettaa ihmisiä, joissa heidän intimiteettiään ja identiteettiään loukataan määräyksillä ja ikä, näkö, koko ja sisin-perusteisella vajaamielisyydellä ja kyseenalaistavalla keskustelumenetelmällä.
- Et saa näin osoittaa hallitsevasi murskaamo-eleen osoittamista sukupuolelle. Olet häiritsevä perinnöllisyys ja periytyvyys seikka, joka julmasti häiritsee elämäämme, onneamme ja arkeamme väärällä ikä, näkö, koko ja sisin-skitsofreniallaan. Et voi pyytää myöskään väärällä euforisella kasvostolla, kasvohermoitta, käyttämään kolmiulotteista viittomaa, autenttista viittomaa, kivesten alta suljetuissa tai muuten seuratuissa oloissa, jollekin hassusti nimetylle, suomenkieliselle asuinalueelle.
- Saan syyttää varmaan euforisesta sukupuolipisteistön koskettelusta ja kyseenalaistavasta keskustelumenetelmästä.
Kasvaako se lapsi vai ei?
5
57
Vastaukset
- Julkisesti:Sinde82
Se on mun työpersoona.
Mä en voi työpersoonana.- Eioo:Sindevm-82
Valitan edelleen jatkuvasta paraabelista kuljetella amorinkaarelta eri iskiä eteeni, kuin tapettavaksi.
- Se varmaan oli siinä tavoitteena. Mun mieiestä ei saa pakottaa viittomaan mitään kiveksiä, sen sijaan niin saa tehdä sensitiivisyys-ajatuksen perusteella sensuelli-sanasta, -perusteista, ei häiriöittäen sensuellisuudella, olla omaksumatta esteettisesti steriilejä ajatuksia, tai --tapoja. - Ilmaikseksi:Sinde82
Eioo:Sindevm-82 kirjoitti:
Valitan edelleen jatkuvasta paraabelista kuljetella amorinkaarelta eri iskiä eteeni, kuin tapettavaksi.
- Se varmaan oli siinä tavoitteena. Mun mieiestä ei saa pakottaa viittomaan mitään kiveksiä, sen sijaan niin saa tehdä sensitiivisyys-ajatuksen perusteella sensuelli-sanasta, -perusteista, ei häiriöittäen sensuellisuudella, olla omaksumatta esteettisesti steriilejä ajatuksia, tai --tapoja.Ymmärrättehän, etteivät sairaanhoitajat saa työskennellä ikä, näkö, koko ja sisin-hallusinogeenien parissa?
- äo
TAJUUKS JOKU TÄTÄ ????
- Huhhuh
Jollain on nettiyhteys Niuvan sairaalasta ulkomaailmaan. Päätellen siitä mitä kirjoittaja teksteissään on kertonut. Ihan on oikeassa paikassa, kumma kyllä nettiyhteyden kanssa. Tai sitten avohoidossa odottaa joku noutajaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760