haluat teurastaa jonkun. Sinulla on väkivaltafantasioita. Myönnä pois.
olet täynnä vihaa
11
142
Vastaukset
- Ja Oletkin!
Taidatkin olla näiden ATM:ien naispuolinen vastine eli todellisuudesta vieraantunut luuseri jonka koko elämä on suoli24 palstoilla.
- Luke skywalker
Nyt on jollain taas lääkkeet ottamatta..
Jos todella olet Darth Sidius niin eikö se silloin pikemmin mene niinpäin että sinä olet se joka on täynnä pahuutta.- ei tervettä päivää
Ihmiset ovat sekaisin hyvyyden ja pahuuden kanssa nykyään. Hyökkääminen ja aggressiivisuus hyvyyttä, puolustautuminen pahuutta.
- tanka min..
En haluaisi kenellekään mitään pahaa, mutta välillä on puhellettava pahaa oloaan jonnekin, enkä nyt keksi parempaakaan paikkaa, jonne voin vihani purkaa. On vaan paha olla nyt ja toivon, että tämä paska päättyisi joskus ja saisin olla rauhassa. Ole kiltti ja anna vähän positiivista rakkauden energiaa, että jaksaisin minäkin olla sinua kohtaan vähän rakastettavampi.
- ??
sinäkö ? ethän ole ? et voi olla noin sokea ja ymmärtämätön ? ethän sä perusta mun viesteistä mitään. sähän itse hukkaat kaiken rakkauden näihin sotkuihisi. eiap.
- Minua säälittää
nämä tän tyylin vastaukset - itse leikitään viestillä kun viestillä ja sitten vielä mangutaan toiselta rakkautta. :/
- Ihminen saa rakkautt
varmasti kun osoittaa että on sen arvoinen. Nettileikkijä ei kyllä ole sen arvoinen.
- relataan
Ei ole ihme, jos tällaisesta touhusta ei vihaiseksi tule.
- :/
Mä tulin jo ajat sitten.
- omfg
Jos haet palstoilta rakkauden energiaa, se on oma asiasi. Mutta turha kuvitella, että se tulee juuri tietyltä henkilöltä.
- 13
Sama se keneltä sen rakkauden energian saisin, kunhan saisi kokea edes hetken pienen, että on tärkeä ja elämä elämisen arvoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760