Loukkaantunut olen

kunhan tilitän

Tottakai olen loukkaantunut sinulle kun en kelvannut kuin muusaksi. Olisin halunnut ihan jotain muuta, niitä asioista joista olen sinulle kertonut.
En kelvannut sinulle oikeaan suhteeseen. Tottakai se sattuu hirveästi.
Yritin olla sinulle hyvä, mutta se ei nyt sitten onnistunut.
Itsekin sanoit joskus että olen ollut mukava sinua kohtaan.
No, sinulle se ei riittänyt.

Tottakai toivon että löydän itselleni ihmisen joka arvostaa minua ja haluaa seurustella kanssani ja jakaa ne elämän pienet hyvät hetket kanssani.
Sinä halusit muusaa tai kaveria, minä olisin halunnut jotain suurempaa.

12

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä hetki

Hyvä, että ymmärrät ja osaat tunnustaa tosiasian ja voit jatkaa elämässäsi eteenpäin. Löydät varmasti oman rakkaan, jos niin on tarkoitettu. Ota tuo muusana oleminen elämänkokemuksena ellei siitä tullut sinulle sen enempää vahinkoa.

Kevättä ja reipasta mieltä, usko jaksaa kantaa meitä läpi vaikeuksien.

• Ap.

Olen minä aika palasina tapahtuneesta.Tuo muusana oleminen oli elämäni ikävin kokemus, sitä en toivoisi kenellekään. Siis kelpasin vain kehuja ja hyväksyntää antamaan, en muuhun.
      Kyllä tästä suuri särö tuli sydämeeni, sattuu tosi paljon.
      Niin, toivon että joskus vielä kohtaan ihmisen joka haluaa olla minulle hyvä.

• Hyvä ihminen

Kuulepas.Meitä rikkinäisiä, joita rikotaan vielä lisää on todella paljon.Toivon että löydät arvoisesi henkilön rinnallesi tarpomaan ja jakamaan niin ilot kuin surut kanssasi.Mulla sama tilanne, ja luotan että onni kääntyy...että saan vielä rakkautta osakseni ja myös antaa sitä hänelle johon luotan ja jota rakastan koko sudämellä, ehdoitta.Näitä samoja toivon sinulle kuka mahdat ollakaan, ja meidän toiveethan toteutuu, eikös niin? hyvää keväänjatkoa kanssakärsijältä...mieheltä.

• ed

Silti olit siinä vapaaehtoisesti ja annoit kaiken vapaaehtoisesti, ei pidä olla katkera eikä pitää pahana sitä, että on saanut tehdä jollekin hyvää. Olet kelvannut, se on jo paljon se.

• sanotutsanomattomat

Haluan oikean suhteen ja elämän hänen kanssaan. Se on niin, ja se on totta. En halua hänestä muusaa, löydän itsestäni sen minkä haluan sanoa. Mutta onko totuudelle hänessä tilaa, kun hän ei halua samaa?

• no se kai sun

pitää selvittää sen ihmisen kanssa eikä täällä arvailla.

• Ristiriitaa kovasti

Haluat oikean suhteen ja elämän ja silti notkut täällä vastailemassa vieraiden viesteihin ?! Ei se oikea sillälailla tule.

• Kan du hjälpa mig?

Suomennatko tuon vielä. Olen asunut kauan Ruotsissa ja minulla on vaikeuksia Suomen kielen ymmärtämisessä aina välillä.

• ?

Samoin vaikka osaan suomea ,en tiedä mikä on muusa :)

• älä loukkaannu

Voi herran pieksut siun ja siun muusas kanssa....sen verran oon elämässä taiteen kanssa ollut tekemisissä, että pakko sanoo nyt tähän, että eiks se oo aika iso merkki siitä että on ihmiselle jotain aivan erityistä jos pääse sille tasolle, että saa ihmisen sisältä jotain kumpuamaan ulos. Kannattaisi varmaan ottaa härkää sarvista ja ottaa asia puheeksi, sillä väärinkäsitysten mahdollisuus varsinkin luovien ihmisten parissa on suuri sillä mikä se on helpompaa heille kuin kätkeä sisimmät tuntonsa taiteellisiin tuotoksiinsa ja esittää siististi coolia tavatessa jos toinen ei anna tarpeeksi vastakaikua. Taiteelliset ihmiset voi olla varmaan aika hankalia ja hämmentäviä omalla ristiriitaisella tavallaan.

Itselläni, niinkuin tietysti varmaan monella, on ollut tilanne jossa kutsuin luokseni kylään ihmisen, joka aikoinaan sai mielenkiinnon itsessäni heräämään heti tutustuessamme, mutta johon eei ollut tilaisuutta kunnolla tutustua ja jonka kanssa en ollut ollut vähään aikaan tekemisissä...siis tää kaikki on tapahtunut ihan oikeassa elämässä eikä kyseessä ole mikään palsta- tai chattituttavuus..., niin siis esitin tässä taannoin kutsun tulla luokseni kylään hänelle korrektisti ja ei liian päällekäyvästi, koska halusin tutustua ja tavata hänet uudelleen, mutta en halunnut pelästyttää tätä ihmistä enemmillä omilla toiveilla tai haluillani, jotka pystyisin kyllä tavatessamme hallitsemaan, mikäli niille ei vastakaikua syntyisi ja toisaalta tuo esitystapani oli ihan persoonallinen itselleni sellaisena kuin olen. No en ole sen koommin kuullut tuosta ihmisestä mitään, ehkä häntä ei liiemmin kiinnostanut tuttavuus kanssani, tai sitten syynä on ollut muu, mutta en voi olla tätä aloittajan viestiä lukiessa ajattelematta sitä, että jos tuo ko.ihminen tietäisi kuinka paljon hän on nostanut kaikkea kaunista ja hyvää omaan mieleeni aikojen saatossa niin hän voisi kuvitella itsestäni juuri noin, etten halunnut enempää kuin vaan ystävyyttä sillä en osannut tyrkyttää jos hänkin olisi tietämättäni sitä halunnut.

• entinen muusa

Mikä se on mukavampi osa kuin muusana olo. Allekirjoittaneella on kokemusta :-)

En edes käsitä mitä muuta pitäisi saada. Voisitko sanoa mitä odotit häneltä?

• Tili tullee aikanaan

Melpomene pikku neitokainen halumme yhtyvät ja taivas salamoi tulta. Pelko on suuri jos taivas kuitenkin repeää ja putoaa niskaamme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5230
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      129
      1686
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      51
      1650
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1609
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1305
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1220
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1120
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1057
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1018
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      867
    Aihe