vihreässä nainen! mutta onko pakko pyllistellä kun voi katsoa muttei koskea! ;D
huh näytätpä
7
314
Vastaukset
- taas se on kevät
Lopeta se tirkistely! Sitäpaitsi se on puutarhasammakko jota sieltä ikkunasta tsiikaat. Tuu jo vaari pois sieltä ikkunasta keittämään mulle pannullinen kohvia.
- Naama on
mikä on, minkä sille voi, mut oottekste kaikki yhtä kaheleita? Tuntuu siltä... Jostain oot suuttunu, mistä?
- jaja huh
kuinka upeat pallukat ;D
- Sköt om dig!
Nu är varmare än i går. Våren kom tidigt... Nyt en minä ymmärrä mistä sinä puhut..mutta kaunis ilma tänään, pitää lahtea ulos. Klokan är precis fyra... minun pitää nut mennä. Får jag bjuda dig på kaffe? Jag vill tala med dig. Kan du komma till oss i morgon?
- nej
en voi
- vihreä märkäpuku
Taasko olet salaa tiiraillu minun makeaa peppuani ja uhkeaa uumaani
- Vihreät housut
Kukas mun takamusta on vahdannu tänään, kerpeles? Vaan yksi mies sais ihailla sitä niin paljon kuin sielu sietää, mutta häntä en edes nähnyt tänään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780