lähtöä kanssani, kaiken vanhan jättämistä, uutta alkua? Taloa, jota korjata, yritystä, elämää, yrittämistä - kahdelle koti vanhassa puutalossa, ullakolla tilaa työhuoneelle, omalle sijalle.
Minä mietin. Jakaa tämä pieni, lainattu, vaatimaton valtakuntani kanssasi.
Mutta ei se ollut koskaan todellista. Vain päiväperhoja kesäheinässä. Kuvitelmaa sekä fantasiaa. Ehkä olisimmekin riidelleet, vihanneet, pettyneet, eronneet.
Mietitköhän, pohditkohan koskaan
29
1707
Vastaukset
- no ei ollut
kovin kiva.
- Ei musta oo
remppamieheks millään.
- kutajoinkin
Tää ei ollu mulle kun vain melkein. Mä olen enmmän kuin yksi, ja tulen aina olemaan. Semmonen on tilanne, mut joutuu jakamaan.
- kenenkä kaa
sut pitäis jakaa?
- ed.
No ei ollu mulle, tajusin jo.
- ei mulle
Mun ei kannata tuollasia edes miettiä, eikä edes haaveilla yhtään mitään. Ei mun näkösestä kukaan ollut ikinä millään tavalla edes kiinnostunut.
- pohdinta
Vanhan jättämistä ja uuden alkua olen miettinyt.........vaikkei tämä mulle ollutkaan.
- tuikulituu
;)
- Arkhimedeen vakio
Käytit nimimerkkinä ¶:n likiarvoa (harvoin käytetyllä kolmella desimaalilla). Oliko siihen jokin syy?
- 3,141
Tietysti. En valitse koskaan nimimerkkejäni sattumalta.
- pieni sivupohdinta
3,141 kirjoitti:
Sinä olet siis kekseliäs pohtija. Mut käsitän ettei tämä viestisi mikään matemaattinen juttu ollut.
- Arkhimedeen vakio
pieni sivupohdinta kirjoitti:
Sinä olet siis kekseliäs pohtija. Mut käsitän ettei tämä viestisi mikään matemaattinen juttu ollut.
Joo...nyt on ihan pakko kysyä, että mistä päin olet?
- 3,141
Arkhimedeen vakio kirjoitti:
Joo...nyt on ihan pakko kysyä, että mistä päin olet?
Hämeestähän minä. Täältä lumituiskujen keskeltä tänään.
- ...59..
3,141 kirjoitti:
Se ympyrä ei ole vieläkään sulkeutunut...
Suurimmalta osaltaan aloituksesi voisi viitata "häneen". Mutta kuten jo totesin tuossa toisessa oksassa jakamiseeni liittyen, olettaisin että "hän" olisi ymmärtänyt mitä tarkoitin.
Koska tiedän, että hän ei vastaisi, uskallan siis todeta tähän; kyllä, mietin kuvailemiasi... erityisesti sitä niittyä perhosineen. Tiesitkö, että kukkien valinta ratkaisee myös eri lajisten perhosten viihtymisen pihallasi? Ja että perhoset istahtelevat mielellään niskaani - viime kesänä jopa luonnon keskellä muutaman kerran... johtuukohan siitä, etten käytä hajusteita? :) - ed.
...59.. kirjoitti:
Se ympyrä ei ole vieläkään sulkeutunut...
Suurimmalta osaltaan aloituksesi voisi viitata "häneen". Mutta kuten jo totesin tuossa toisessa oksassa jakamiseeni liittyen, olettaisin että "hän" olisi ymmärtänyt mitä tarkoitin.
Koska tiedän, että hän ei vastaisi, uskallan siis todeta tähän; kyllä, mietin kuvailemiasi... erityisesti sitä niittyä perhosineen. Tiesitkö, että kukkien valinta ratkaisee myös eri lajisten perhosten viihtymisen pihallasi? Ja että perhoset istahtelevat mielellään niskaani - viime kesänä jopa luonnon keskellä muutaman kerran... johtuukohan siitä, etten käytä hajusteita? :)Ja lisään... hän ei käy täällä enää, on löytänyt jo uuden, siksikään ei vastaa...
- kyselen kyllä
ed. kirjoitti:
Ja lisään... hän ei käy täällä enää, on löytänyt jo uuden, siksikään ei vastaa...
Mistä tiedät ettei käy -enää ja oliko sulla muita vihjeitä kuin ettet hajusteita käytä :-) ?
- 17,86
3,141 kirjoitti:
Hämeestähän minä. Täältä lumituiskujen keskeltä tänään.
Hämeestäkö? Montako kirjainta sun nimessä on?
t.nainen, joka löysi ystävän...ja menetti? - 3,141
17,86 kirjoitti:
Hämeestäkö? Montako kirjainta sun nimessä on?
t.nainen, joka löysi ystävän...ja menetti?Täältä tuskin ystäväänsä löytää ja nainen olen itsekin.
En arvannut, että aloituksesta seuraisi näin monta uteliasta kysymystä, joten olisi ehkä pitänyt täsmentää heti alussa. - ed.
kyselen kyllä kirjoitti:
Mistä tiedät ettei käy -enää ja oliko sulla muita vihjeitä kuin ettet hajusteita käytä :-) ?
Tuossahan niitä tuli. Kävi tai ei, niin ei ainakaan minun vuokseni. Aloitus sopi hyvin, pidän vanhoista taloista, tiedän hänenkin pitävän, puhuimme siitä aikamme alussa, ja hellin käsin niitä remontoin, jos se on edes tarpeen.
- seal with..
3,141 kirjoitti:
pidätkö 3,141:stä?
Jos pidät, voiko siitä vetää jotain johtopäätöksiä?
- Elämän remontti?
Remonttihaaveita eräällä naisella myös, Sirkesalon sanoin.
Kaunis melodia, mutta en löytänyt netistä kuin sanat:
Tapetti haalistuu,
sävyjä harmaan huokaan
Tottumus kai siitä värit vei
Vuosien kaunat jäi,
nokena kertyi kattoon
Huoneisiin nyt valo riitä ei
refrain:
Mä puran luurangoilta kaapin
Laitan lattian, avaan ikkunan
Sä värein kirkkain seinät maalaat
Mielen vankilan kanssas romutan
Vilu käy varpaisiin
Lattia hohkaa kylmää,
joka täkin alle hiipii asumaan
Tukevat seinät teen
rakeita, räntää vastaan,
joita syksy vihmoo vihassaan
refrain
Ei kukaan muu voi meille antaa
tilaa unelmiin, syytä rakkauteen
Ei onni tuu, se täytyy kantaa
näihin huoneisiin yhä uudelleen
yhä uudelleen - millaista se olisi
Mietin usein
- elävä kuollut
mietin mutta en noin tylsää elämää
- mie vien siut
sä et tiedäkään mitä kaikkea fantasioin
pysy elossa rakas mies - <3 <3
- hyvä leffa
Pii joutui seikkailuun. Elämää merellä.
- En voi,
epäilen, että sinulla on alkava dementia
- 014
Piin luku, se on se juttu mulle!
http://www.youtube.com/watch?v=2s_QgMCW9ks - 00100
Mitä näitä vanhoja viestejä kaivelemaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p535650Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "722741Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181990No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371826Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1591811- 191753
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5151881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191151Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801139Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah64956