Hei, auttakaa joku! Haluamme mieheni kanssa lasta ja odotan innolla koska tärppää.. Noin viikon ajan on ollut pahoinvointia, tuntuu että pissattaa enemmän kuin yleensä, pari päivää ollut samanlaisia kipuja kuin menkkojen aikana, menkkoja ei kuitenkaan alkanut neljään päivään siitä kuin piti, sitten tuli yllättäen runsasta kirkasveristä vuotoa. Olen aivan paniikissa kun olin jo varma että nyt olisin raskaana mutta sitten alkoikin oudosti tuo vuoto kun yleensä menkkavuoto on ollut ekana päivänä vähäistä... Voinko tehdä jo raskaustestin tai onko edes mahdollista että olisin raskaana? Mistä tiedän onko se menkkavuotoa vai voinko olla raskaana?
Ehkä raskaana
4
189
Vastaukset
- rv36
Saattaa olla kyse varhaisesta keskenmenosta.
- psignföls-n
Tuliko vuodon mukana hyytymiä tms.?
Itse en ole (ainakaan tietääkseni) kokenut varhaista keskenmenoa, mutta olen kuullut ja lukenut että silloin tulee hyytymiä...toisaalta kyllä mullakin perusmenkoissa hyytymiä on tullut.
Joillakin on ollut raskauden aikana valemenkat tai muuta veristä vuotoa ja silti he ovat terveitä lapsia saaneet, mutta raskaus on ollut tiuhemmassa seurannassa, joten en näkisi mitään menetettävää jos tekisit testin. Tuleepa ainakin asiaan selvyys, että onko kyse niistä valemenkoista ja oletko tosiaan raskautunut.
Jos kyse oli varhaisesta keskenmenosta, niin testin teko ei luonnollisesti siihen enää auta...
Toivon parasta teille!- .
Ei keskenmenossa välttämättä tule hyytymiä.
- hei innokas höpö
Tee testi, sillä se selviää oletko raskaana! Jos näyttää positiivista suosittelisin ottamaan heti yhteyttä neuvolaan ja pyytämään sitäkautta varhaisultraan tarkistamaan tilanne tuon vuodon takia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674