Miksi roikoitat ainakin kahta? Ratkaisuasi on odotettu vai ajattelitko että se saa sinut joka jaksaa pidempään roikkua? Vai nautitko tästä tilanteesta?
Ilmeisesti.
Roikotat ainakin kahta
12
166
Vastaukset
- yksin ollaan
Mä en roikota ainakaan yhtään ketään tälläkään hetkellä.
- senki räkänokka
Kato naamaasi,niin tiedät miksi sulla ei roiku mikään muu,kuin räkä nenästä
- käypikö se näin
Sitten tuun sinne, haittaaks se?
- ymmärsitkös?
käypikö se näin kirjoitti:
Sitten tuun sinne, haittaaks se?
siis en mä nyt ole yksin vaikka yksin olenkin ;)
- irti en päästä
Tiukasti ovat otteessani kummatkin
- yksi roikotettu
Mä ajattelin lähteä pois tästä tilanteesta. Mua on roikotettu mutta alkaa jo paha olo ja itku olemaan jatkuvaa niin antaa olla.
- Sulttaani
Mitäs sitten roikutte. Senkun lähdette.
- just niin
mitäs roikutte.Lähtekää tai menkää tykö
- roikkuuko
Minäkään roikota ketään. Toivottavasti kukaan ei pelaa palstapasianssia ja kuvittele, että muut roikottaa.
- ,,,,,,,,,,
emmä mitään roikota, ootan kumpi tekee ekana aloitteen. eipä oo aloitetta kuulunu kummaltakaan..
- vai?
ja itse ei sit voi mitään tehdä?
- loppu.
Jos ihmiset on niin tyhmiä, että jäävät roikkumaan..siinäpähän roikkuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872