Olen 27 vuotias mies jolla on puhjennut joskus syömishäiriö. Olin aina parikymppiseksi asti erittäin hoikka ja sitten sen jälkeen paino vähän nousi kerrassaan. Lopulta pitkäaikainen suhteeni päättyi ja sen jälkeen aloin pakonomaisesti laihduttaa, laihduin 12 kiloa puolessatoista kuukaudessa ka sen painon pidin ja laihduin jopa vähän lisää vielä, mutta nyt painoni on taas noussut kun aloin syömään masennuslääkkeitä en vieläkään mikään läski ole. Mutta tunnen itseni sellaiseksi ja en tunne oloani hyväksi vaan ahdistuneeksi lihomisen takia. Mietin koko aika miten saisin painoa pudotettua.Silloin kun noin kolme vuotta sitten laihduin niin olin päiväkausia syömättä ja lopulta ahmin niin paljon että oksensin ja urheilun älyttömästi. Minua pelottaa että se syömishäiriö puhkeaa ja myös hävettää että olen mies jolla on tälläinen vaiva. En tiedä mikä minun paini indeksi on olen jotain 173 pitkä ja painan 76 kiloa suunnilleen.
Mutta silloin kun vuosi sitten painoin 65 kiloa, en ollut siihenkään tyytyväinen vaan halusin laihtua lisää koska näin itseni lihavana ja minulle tuli joskus fyysisesti huono olo kun katsoin vanhoja kuviani joissa olin tukevampi.
En tiedä mikä tälläinen syömishäiriö on..
Syömishäiriöni
Miekkonen n
3
101
Vastaukset
- kjökjlm,.m,.
Helvata että oot Läski!!!!!! Ota vähän pullaa lisää...mahdutko ovesta kulkemaan?
- hdfjhkfgfjbj
Kivat kannustusviestit..
- sas222
miten pärjäsit armeijassa syömishäirön kanssa jos edes armeijaan menit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1092710Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän151710Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2611591Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --91552Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261256Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261135Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811015