selville mikset kunnolla koskaan lähestynyt ja mikset halunnut pysyä yhteyksissä.
-oliko kyse ujoudesta, paniikista, lamaantumiesta, rohkeuden puutteesta?
vaiko..
-liian suurista tunteista ja sitä kautta edellisistä?
vaiko...
-välipitämättömyydestä, siitä että vaan tuntenut tarpeeksi mua kohtaan..
vai oliko kyseessä joku muu ylitsepääsemötän este?
Koska ei jääty yhteyksiin eikä siten koskaan päästy edes keskustelemaan asiasta. Kaikkein pahinta on ollut ja on vieläkin tämä täydellinen tietämättömyys. Ent iedä mitä halusit ja etkö oikeasti halunnut muta mitään? Olit selvästi kiinnostunut, osoitit sen selvästi, jopa niin selvästi ettei jäänyt epäselvyyttä, mutta siihen se jäikin, enkä koskaan saanut tietää MIKSI.
Jäin ikään kuin roikkumaan hirteen puoli elävänä, kituvana. Yritin lähtettää sulle viestiä Facebookissa, muttet koskaan vastannut. Se aiheutti mulle ihan mieletöntä surua ja tuskaa, koska en tiedä miksi teiti niin, että jätit vastaamatta. Sehän tarkoitti, ettei koskaan enää oltaisi missään yhteydessä. Viikko sen jälkeen poistin sut FB-kavereista.
Kärsin pitkään muiden murheiden ohella bniin synkistä ja syvistä sydänsuruista. Maailma romahti ympärillä... olin niin yskin. Halusin kuolla pois. Jäin yksin kaiken kanssa. Se oli elämäni rankinta aikaa. Mulle olis merkinnyt enemmän kuin mitään muu maailmassa se, että olisit edes jollain pienelle viestillä vastannut EDES jotain. Tai ottanyt yhteyttä... edes pientä ihmisyyttä sen jälkeen mitä mulle tapahtui.
Ne sydänsurut mitä läpikävin muun tuskan ohella oli liikaa kestää. En ansainnut sitä. En vain ymmärrä tekemisiäsi tai tekemättä jättämisiäsi. En tiedä MIKSI??????????????????????
Löydän kyllä jonkun jota rakastaa vielä joskus, toivottavasti lasteni tulevan isän. Mutta tää jäi mun elämäni yhdeksi tuskalliseksi mysteeriksi. Lähden syksyllä ulkomaille vaihtoo pitkäksi aikaa, pitkäaikainen haaveeni... Onneksi pääsen täältä pois ja toivon löytäväni rakkauden sieltä, toisesta maasta... Suomesta olen halunnut muuttaa jo pitkään pois. Aloitan uuden elämän puhtaalta pöydältä jossain muualla ja jätän kaiken tämän surun ja murheen tänne. Ja sun kaltaiset miehet myös.
Jäi hämäämään etten koskaan saanut
19+9
3
267
Vastaukset
- se tavallinen
tarina, täällä naisten keskuudessa.
- ja plussia
satelee...
- yöäks
Höpö höpö tarina, yhtä kuvittelua taas kaikki. Näitä tää yksi kehveli jaksaa postata. Tuohon kysymykseen olisi helppo vastata EI KIINNOSTA.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708