kun omat pilvilinnat....

särkyvät.

Olen elänyt kauan siinä käsityksessä että kaikki ainekset suureen ainutllaatuiseen romanssiin ovat leijuneet ilmassa. Jollain tapaa ollut jopa vakuuttunut siitä.

Musta tuntui että ymmärrän häntä ja näen hänen lävitseen, toisin kuin kukaan muu. Luulin ymmärtäväni että hän on todellisuudessa ujo, estynyt ja epävarma -vaikkei muut sitä näe hänestä. Että hän ei päästä ketään helposti lähelleen, mutta jollain tapaa kuvittelin olevani matkalla koko ajan häntä kohti. Ja hän kohti minua. Hän vaan tarvitsee aikaa ja hänen täytyy olla varma -minusta ja meistä.

Olin tuntevinani että hän nauttii läheisyydestäni ja kaipaa kosketustani, mutta jostain syystä vaan pelkää päästää lähelleen, antaa siihen lupaa itselleen.
Mutta mä vannoin itselleni olevani kärsivällinen.

Kiva tajuta sitten että kaikkia teoriani on ollut omaa mielikuvitusta. Ei paljon naurata nousta tästä suosta. Eihän tässä mennyt kuin vähän yli vuosi omissa harhoissani.

23

670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellainen vain:/

Juuri tuon takia minäkään en uskalla. Jos se olisikin juuri niin kuin kerroit. Se on kuitenkin aina mahdollista, että oma ihastus vääristää ajatuksia.
      Olen niin.. epävarma.. ihastunut.. pelokas.. rohkea.. ujo..

• särkyvät.

Kyllä se oma ihastuksen/rakastumisen tunne osaa tehdä tepposet aivotoiminnalle...en osaa tai uskalla enää uskoa mihinkään muuhun.
        Olen ruokkinut mielikuvitusmaailmaani ja mennyt vain siinä syvemmälle.

Vaikka välillä on iskenyt epätoivo ja epävarmuus niin pienillä asioilla, sanoilla ja kuvitelmilla olen saanut taas itseni uskomaan Meihin -sillä kysehän on Suuresta Rakkaudesta, jonka puolesta pitää ja kuuluu taistella....
        Vaikka hän on torjunut minut rankalla kädellä, olen uskonut että se on ollut vain paniikkireaktio - että todellisuudessa hän tuntee juuri päin vastoin.

Nyt yhtäkkiän näen kaiken "päivänvalossa", tajuan miten naurettavan olen itsestäni tehnyt. Tosin ei sekään nyt pahiten paina.

En tiedä miten epävarma, pelokas tai ujo ihminen voi olla? Miksi Sinä olet?

• hivuttautuja
        särkyvät. kirjoitti:

Kyllä se oma ihastuksen/rakastumisen tunne osaa tehdä tepposet aivotoiminnalle...en osaa tai uskalla enää uskoa mihinkään muuhun.
        Olen ruokkinut mielikuvitusmaailmaani ja mennyt vain siinä syvemmälle.

Vaikka välillä on iskenyt epätoivo ja epävarmuus niin pienillä asioilla, sanoilla ja kuvitelmilla olen saanut taas itseni uskomaan Meihin -sillä kysehän on Suuresta Rakkaudesta, jonka puolesta pitää ja kuuluu taistella....
        Vaikka hän on torjunut minut rankalla kädellä, olen uskonut että se on ollut vain paniikkireaktio - että todellisuudessa hän tuntee juuri päin vastoin.

Nyt yhtäkkiän näen kaiken "päivänvalossa", tajuan miten naurettavan olen itsestäni tehnyt. Tosin ei sekään nyt pahiten paina.

En tiedä miten epävarma, pelokas tai ujo ihminen voi olla? Miksi Sinä olet?

Miksi olet niin viisas että pystyt sanomaan että rakkauden puolesta kuuluu taistella? Mitä se käytännössä tarkoittaa?

• särkyvät.
        hivuttautuja kirjoitti:

Miksi olet niin viisas että pystyt sanomaan että rakkauden puolesta kuuluu taistella? Mitä se käytännössä tarkoittaa?

Siis siltä vahvasti tuntui silloin kun olin tuon rakkaudenhuumassa. Tuskin siinä sen suurempaa viisautta on...
        Se tuntui niin merkitykselliseltä ja ainutlaatuiselta että olisin voinut uhrata mitä tahansa, kokematta uhraavani mitään. Olisin seurannut paljain jaloin häntä maailmaan ääriin. -onnellisena rakoista jaloissani koska saisin kokea sen hänen kanssaan.
        Ja näin siis niin kauan kuin koin että hän on rinnallani -vastusteluistaan huolimatta.

Eli tällasta perinteistä siirappista romanttista potaskaa....

• hivuttautuja
        särkyvät. kirjoitti:

Siis siltä vahvasti tuntui silloin kun olin tuon rakkaudenhuumassa. Tuskin siinä sen suurempaa viisautta on...
        Se tuntui niin merkitykselliseltä ja ainutlaatuiselta että olisin voinut uhrata mitä tahansa, kokematta uhraavani mitään. Olisin seurannut paljain jaloin häntä maailmaan ääriin. -onnellisena rakoista jaloissani koska saisin kokea sen hänen kanssaan.
        Ja näin siis niin kauan kuin koin että hän on rinnallani -vastusteluistaan huolimatta.

Eli tällasta perinteistä siirappista romanttista potaskaa....

Noin vähäiseen kyssäriin noin viisas vastaus. Sä olet viisas! Me like!

Mä olen sun kanssa joka sanasta ja kokemuksesta samaa mieltä, mutta sun tyyppi oli se joka menee, mä olen se joka seuraa.

EI se ole potaskaa kun sen on kokenut niin se on silloin sitä :-)

Mä toivon sulle voimia koitokseen jos siitä ei mitään hyvää seuraa. Komas vuosi antaa jo toivoa että elämä jatkuu :-) ja voit hymyillä.

• sellaista vain:/

Jaa. Ehkä sen takia, että hän on erilainen kuin entiset miesystäväni ovat olleet. Hän ei puhu itsestään koko ajan - jos ollenkaan. Olen ihastunut ihmiseen ,jollaista en ole ennen tällä mielellä kohdannut. Olen epävarma itsestäni.. sillä minua on petetty. Olen pelokas.. sillä olen kohdannut väkivaltaa. Olen ujo.. sillä sellainen olen, vaikkakin samalla luottaessani teen juuri niin kuin on mieli.. lähes estottomasti. Olen rohkea.. sillä sitä minulle on suotu yllinkyllin, sillä sellainen vain olen.
      Pelkään.. jos hän ei ajattelekkaan minusta samoin.. ja, entä jos hän suuttuu tai närkästyy minun haaveisiini hänestä. Sitä en totisesti haluaisi. Sillä, en hallua ihmisen jota arvostan halveksivan minua. No.. sellaista vain:/

• särkyvät.

No sen voin sanoa etten usko että kukaan alkaisi halveksumaan toista hänen romanttisista haaveistaan, vaikka sehän se suurin pelko aina on.

Toivottavasti löydät riittävästi rohkeutta tai uskoa teihin ettet anna menneisyyden liiaksi rajoittaa tätä päivääsi.

En itsekään ole kaikista suoraviivaisin näissä asioissa. En välttämättä saa sanaa suustani, tai ainakaan oikeita sanoja tai saatan sanoa ihan päinvastaista mitä halusin. Mutta en rohkeuden puutteesani kuitenkaan työnnä ketään pois.

Jotain samantapaista olen uskotellut hänenkin kohdallaan, kuin miten sinä koet asiat mutta nyt luovutan. Olisin onnellinen jos hän sanoisi että haluaa muttei uskalla tai edes että ei halua. Mut jos hän ei sano mitään niin hän ei halua mitään.

• wiseman..

Ei kukaa täysijärkinen halveksi jos toinen rakastaa. Fiksut ihmiset arvostaa sitä että toinen rohkeasti sen tuo esiin. Joten jos ei osaa arvostaa ei tod oo sun arvoinen.

Ihmiset jotka halveksivat toisen heikkoutta ovat paossa omaa heikkouttaan ja näin ollen raukkamaisia onnettomia pelkureita.

Kerro ihmeessä tunteistasi hänelle ole viisas.

• 0L1V14
        wiseman.. kirjoitti:

Ei kukaa täysijärkinen halveksi jos toinen rakastaa. Fiksut ihmiset arvostaa sitä että toinen rohkeasti sen tuo esiin. Joten jos ei osaa arvostaa ei tod oo sun arvoinen.

Ihmiset jotka halveksivat toisen heikkoutta ovat paossa omaa heikkouttaan ja näin ollen raukkamaisia onnettomia pelkureita.

Kerro ihmeessä tunteistasi hänelle ole viisas.

Oletko sinäkin asunut asunut tynnyrissä kuten minä?

http://www.youtube.com/watch?v=V8KppWDqtIw

• sellaista vain:/
        särkyvät. kirjoitti:

No sen voin sanoa etten usko että kukaan alkaisi halveksumaan toista hänen romanttisista haaveistaan, vaikka sehän se suurin pelko aina on.

Toivottavasti löydät riittävästi rohkeutta tai uskoa teihin ettet anna menneisyyden liiaksi rajoittaa tätä päivääsi.

En itsekään ole kaikista suoraviivaisin näissä asioissa. En välttämättä saa sanaa suustani, tai ainakaan oikeita sanoja tai saatan sanoa ihan päinvastaista mitä halusin. Mutta en rohkeuden puutteesani kuitenkaan työnnä ketään pois.

Jotain samantapaista olen uskotellut hänenkin kohdallaan, kuin miten sinä koet asiat mutta nyt luovutan. Olisin onnellinen jos hän sanoisi että haluaa muttei uskalla tai edes että ei halua. Mut jos hän ei sano mitään niin hän ei halua mitään.

Tällaista tämä juuri on. Mieti jos minä olisinkin se sinun kohteesi ja sinä minun. Tässä me olisimme.. kummankaan rohkenematta oikeasti ottaa asiaksi. Ja.. mitä tästä käteen jää..

• särkyvät.
        sellaista vain:/ kirjoitti:

Tällaista tämä juuri on. Mieti jos minä olisinkin se sinun kohteesi ja sinä minun. Tässä me olisimme.. kummankaan rohkenematta oikeasti ottaa asiaksi. Ja.. mitä tästä käteen jää..

Se olisi juuri sitä utopistista haihattelua kuvittella että olisi Hän....ja sen haihattelun olen nimenomaan lopettanut.
        Ainoa mikä voisi muuttaa tilanteen on omin korvin kuullut sanat hänen suustaan.

Ymmärrän tavallaan pelkosi mutta jos olet suotu rohkeudella ja luontevuudella niin eikö niitä kannattaisi juuri nyt käyttää?

Niin kuin joku muukin jo sanoi niin koeta unohtaa se halveksunnan pelko. Tai jos sellasista havaitset niin pysy kaukana siitä ihmisestä!

• sellaista vain:)
        särkyvät. kirjoitti:

Se olisi juuri sitä utopistista haihattelua kuvittella että olisi Hän....ja sen haihattelun olen nimenomaan lopettanut.
        Ainoa mikä voisi muuttaa tilanteen on omin korvin kuullut sanat hänen suustaan.

Ymmärrän tavallaan pelkosi mutta jos olet suotu rohkeudella ja luontevuudella niin eikö niitä kannattaisi juuri nyt käyttää?

Niin kuin joku muukin jo sanoi niin koeta unohtaa se halveksunnan pelko. Tai jos sellasista havaitset niin pysy kaukana siitä ihmisestä!

Niinhän sitä pitäisi.. Katseet polttaa..
        En rohjennut.. Ehkä joku päivä.. jompi kumpi:)

• .
        sellaista vain:) kirjoitti:

Niinhän sitä pitäisi.. Katseet polttaa..
        En rohjennut.. Ehkä joku päivä.. jompi kumpi:)

huomasin

. kirjoitti:

huomasin

Huomenta vain.. No, sanoisitko sinä jotakin?

• .
        sellaista vain:) kirjoitti:

Huomenta vain.. No, sanoisitko sinä jotakin?

Sanon, mutta en tänään.

. kirjoitti:

Sanon, mutta en tänään.

No.. rohkeus kasvakoot meissä:)

Ja teissä jokaisessa!

• lätyskä

Eikö omien pilvilinnojen kuulukkin särkyä. Vasta sitten on mahdollista tulla se mitä tuleva on, jos tarkoitus on niin.

Mitä tarkoitat sanalla romanssi?
      Ja täytyy olla varma minusta ja meistä?

Oletko ollut kiinni enemmän teorioissa kuin ihmisessä.

• särkyvät.

PIlvilinnojen kuuluu särkyä. En tosin tiennyt niitä pilvilinnoiksi ennen kuin ne särkyi.

sanavalintani saattavat olla hieman ontuvia, kirjoittelin fiiliksen pohjalta.
        eikäpä noilla enää niin väliä enää

• Haluan osoittaa sen
        särkyvät. kirjoitti:

PIlvilinnojen kuuluu särkyä. En tosin tiennyt niitä pilvilinnoiksi ennen kuin ne särkyi.

sanavalintani saattavat olla hieman ontuvia, kirjoittelin fiiliksen pohjalta.
        eikäpä noilla enää niin väliä enää

Tällä ikävöijällä on ollut teknisiä ongelmia. Aloittajalla täyttä asiaa koko kirjoituksessa. Tuntuu tutulta. Hänellä tarkkanäköisyyttä ja viisautta ajatuksissa. Haasteeni on päästä lähiujoudesta yli. Uskoisin, että kärsivällisyys palkitaan.

Voimakkaat tunteeni puskee läpi väkisin. Asioiden merkitys alkaa selvitä. Tavaroilla ja muulla sellaisella ei ole mitään merkitystä rakkauden rinnalla.
        Tämä lämpö, jota on sisälläni, on osoitettava rakkauteni kohteelle. Sen teen, muuten pakahdun.Teen sen ihan oikeasti, kaikin tavoin. Lämpimät ajatukseni . .

• särkynyt.
        Haluan osoittaa sen kirjoitti:

Tällä ikävöijällä on ollut teknisiä ongelmia. Aloittajalla täyttä asiaa koko kirjoituksessa. Tuntuu tutulta. Hänellä tarkkanäköisyyttä ja viisautta ajatuksissa. Haasteeni on päästä lähiujoudesta yli. Uskoisin, että kärsivällisyys palkitaan.

Voimakkaat tunteeni puskee läpi väkisin. Asioiden merkitys alkaa selvitä. Tavaroilla ja muulla sellaisella ei ole mitään merkitystä rakkauden rinnalla.
        Tämä lämpö, jota on sisälläni, on osoitettava rakkauteni kohteelle. Sen teen, muuten pakahdun.Teen sen ihan oikeasti, kaikin tavoin. Lämpimät ajatukseni . .

Toivotan sulle rohkeutta ja onnea. Kyllä sydäntään kannattaa kuunnella -tuli mitä tuli.

Uskon ettei elämässä kadu mitään niin kuin sydämen poltetta seuraamatta jättämistä. Silläkin uhalla että sen toisen sydän sykkisikin jollekin toiselle.

Ujous on sympaattinen ominaisuus -mutta älä anna sen hallita elämäsi ratkaisuja!

• oiiuyliug öiu oiun å
        särkynyt. kirjoitti:

Toivotan sulle rohkeutta ja onnea. Kyllä sydäntään kannattaa kuunnella -tuli mitä tuli.

Uskon ettei elämässä kadu mitään niin kuin sydämen poltetta seuraamatta jättämistä. Silläkin uhalla että sen toisen sydän sykkisikin jollekin toiselle.

Ujous on sympaattinen ominaisuus -mutta älä anna sen hallita elämäsi ratkaisuja!

Sä olet varmaan se joka täällä "kuunteli" sydäntään toista vuotta. LOL.

• slow learners
        oiiuyliug öiu oiun å kirjoitti:

Sä olet varmaan se joka täällä "kuunteli" sydäntään toista vuotta. LOL.

Jotkut "kuuntelevat" palstoja kymmenen vuotta eivätkä ymmärrä, että kaikki on harhaa eivätkä kaikki olekaan se henkilö. Jotkut eivät opi koskaan.

• 0L1V14

Kuule aloittaja, jos aika olisi kuten silloin, olisin ollut varma että kirjoittaja on se, jonka vuoksi palstalla aikaani vietän. Vielä, kun pyynnöstäni hän, eli joku laittoi tuninsteen, jonka sanavalinta oli sen verran erikoinen, että voisin vaikka vannoa sen olevan peräisin minulta... oi oi, niitä aikoja. Aika pysähtyi siihen mun kohdalta ja sillä ei oikeastaan ole ollut merkitystä sen jälkeen..:-),

juuri kirjoittamasi asiat, kaikki....

Mutta se ei mennyt niin. Ajattele, mä kirjoitan toisen kerran tähän ketjuun, jotta voisin muistuttaa itseäni TODELLISUUDESTA. mutta mä olen silti antanut hänelle anteeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe