On divarin kova!
Kohti kuumaa divarikautta 2012-2013!
Vaasan Spora
5
95
Vastaukset
- |||blues|||
Mihin näitä karsintoja tarvitaan. Eihän noilla mehukattiliigan porukoilla olisi mitään mahkuja liigassa. Pitäisi ostaa 2 kentällistä oikeita pelureita molari.
- Juhhhha
Turhaa tämä koko karsintasarja. Pelkkää rahastusta ollut alusta asti. Jotkut ääliöt ei vaan tajua miten tää homma toimii.
Se toimii näin:
Vaadittavat rahat liigaan: Liigalisenssi 1,5 miljoonaa euroa, (pakollinen) hallin laajennus, 2-3miljoonaa euroa, (vähintään) 1 miljoona euroa lisää pelaajabudjettiin muut menot. Uusien ja vain pakollisten kustannuksien määräksi saadaan vähintään noin 5-6 miljoonaa euroa.
Kyseinen 5 miljoonaa euroa on niin helvatullinen summa, että yksinkertaisesti yksikään mestis joukkue ei vain pysty nousemaan liigaan. Tuommoisen rahamäärän hankkiminen on täysin mahdotonta. Mestis-joukkueet ovat luotu mestikseen. Ne pärjäävät juuri ja juuri mestiksessä, eivätkä siis missään muualla.- Hannnna
Yhtä turha kuin ilveksen runkosarja? Pelkkää rahastusta alusta asti.
- jyppikylä
Juuri näin Juhhhha, sitäpaitsi parhaat pelaajat kyllä pääsee liigaan mestiksestä.
- Kömpe
Toiminnan pitäisi olla sama kuin Ruotsin Elitserienissä jossa kuka vain voi tippua ja nousta ei poikkeuksia, kustannuksen inhimillisemmät (tosin sielä enemmän rahaa tosin), SM-liigassa taas tuntuu että seuroja varsinkin vanhoja ja perinteikäittä suojellaan alas tippumiselta... Ärsyttävää pelleilyä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811215
- 827579
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon485561- 755539
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764828Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334193- 483066
- 362925
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412525- 402440