Vaasan Spora

ilveksen mies

On divarin kova!
Kohti kuumaa divarikautta 2012-2013!

5

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • |||blues|||

Mihin näitä karsintoja tarvitaan. Eihän noilla mehukattiliigan porukoilla olisi mitään mahkuja liigassa. Pitäisi ostaa 2 kentällistä oikeita pelureita molari.

• Juhhhha

Turhaa tämä koko karsintasarja. Pelkkää rahastusta ollut alusta asti. Jotkut ääliöt ei vaan tajua miten tää homma toimii.

Se toimii näin:

Vaadittavat rahat liigaan: Liigalisenssi 1,5 miljoonaa euroa, (pakollinen) hallin laajennus, 2-3miljoonaa euroa, (vähintään) 1 miljoona euroa lisää pelaajabudjettiin muut menot. Uusien ja vain pakollisten kustannuksien määräksi saadaan vähintään noin 5-6 miljoonaa euroa.

Kyseinen 5 miljoonaa euroa on niin helvatullinen summa, että yksinkertaisesti yksikään mestis joukkue ei vain pysty nousemaan liigaan. Tuommoisen rahamäärän hankkiminen on täysin mahdotonta. Mestis-joukkueet ovat luotu mestikseen. Ne pärjäävät juuri ja juuri mestiksessä, eivätkä siis missään muualla.

• Hannnna

Yhtä turha kuin ilveksen runkosarja? Pelkkää rahastusta alusta asti.

• jyppikylä

Juuri näin Juhhhha, sitäpaitsi parhaat pelaajat kyllä pääsee liigaan mestiksestä.

• Kömpe

Toiminnan pitäisi olla sama kuin Ruotsin Elitserienissä jossa kuka vain voi tippua ja nousta ei poikkeuksia, kustannuksen inhimillisemmät (tosin sielä enemmän rahaa tosin), SM-liigassa taas tuntuu että seuroja varsinkin vanhoja ja perinteikäittä suojellaan alas tippumiselta... Ärsyttävää pelleilyä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      48
      11215
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      82
      7579
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      48
      5561
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      75
      5539
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      76
      4828
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4193
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      48
      3066
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2925
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      41
      2525
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2440
    Aihe