http://www.hs.fi/ulkomaat/Poliisi Kielitaidosta kiusaaminen Kalifornian koulusurmien taustalla/a1305559230164
Kristityt kiusaajat saivat luodista.
22
131
Vastaukset
Mutta hetkinen. Olen lukenut että kristillisiä kouluja puollustellaan juuri sillä että niissä ei esiinny muissa kouluissa riesana olevaa kiusaamista?? Hmmm...
Ehkei siellä ollut niitä oikeita kristittyjä..Niin muistaakseni tälläkin palstalla joku käytti oikein kymmeniä viestejä todistaakseen, ettei kristityissä kouluissa tapahdu kiusaamista ollenkaan.
A.Mikkonen kirjoitti:
Niin muistaakseni tälläkin palstalla joku käytti oikein kymmeniä viestejä todistaakseen, ettei kristityissä kouluissa tapahdu kiusaamista ollenkaan.
Jotain tuollaista muistelen kanssa. Liittyi jotenkin yksityiuskoulujen rahoituksesta käytyyn keskusteluun..
- Uskiss
Mutta hetkinen. Olen lukenut että kristillisiä kouluja puollustellaan juuri sillä että niissä ei esiinny muissa kouluissa riesana olevaa kiusaamista?? Hmmm..."
Niin siellä on muuten myös lääketieteen opiskelijoita ja muita vastaavia, ja kuinkahan moni on uskossa? mut EVVK
- der spie gel
surmaaja oli erotettu aiemmin kristillisestä koulusta, käytöshäiriöiden vuoksi.
seitsemän elämän lopettaminen viittaa psykopaattisiin mielenterveysongelmiin
ja silloin on kyse sairaudesta Tuohan olikin joku aikuisten koulu.
Aikuistenkin koulussa koulukiusaamista?
No onhan työpaikkakiusaamistakin.- Uskonnon uhri
Kävin itsekkin aikoinaan Kristillistä koulua, ei siinä kauan mennyt kun uskovaiset lapset kiusasivat täysiä ja jopa uhkailivat väkivallalla, töniminen ja kenkieni piillottaminen oli jokapäiväistä puuhaa,
Kun valitin kiusaamisesta opettajat vaan totesivat että "ei semmoista kiusaamista meidän kouluissa tapahdu"
Sitten kun rupesin vinoilemaan takaisin niin saman tien rehtori/papin puhutteluun kiusaamisesta.
Jätin koulun kesken ja menin ammattkikouluun.- säälittävää
Älä puhu paskaa, sinä mitään kristillisiä kouluja ole käynyt. Trolli.
- Uskonnon uhri
säälittävää kirjoitti:
Älä puhu paskaa, sinä mitään kristillisiä kouluja ole käynyt. Trolli.
Itse olet säälittävä totuuden ja uskonveljiesi tekoja kieltävä vastuuton sekopää!!!!
Minä todellakin kärsin sinun hihhuleitesi takia ja sinä kiellät totuuden!
Jälleen kerran huomaan miten te uskovaiset tuette uskovaisia vaikka kuinka monta uhria se loukkaa.
Toivottavasti jäät auton alle ja kärsit rullatuolissa ainakin 40vuotta ja lapsesi syntyvät vammaisian!
Ansaitset vain kaikkea pahaa senkin hullu! - Totuus on kova
Uskonnon uhri kirjoitti:
Itse olet säälittävä totuuden ja uskonveljiesi tekoja kieltävä vastuuton sekopää!!!!
Jälleen kerran huomaan miten te uskovaiset tuette uskovaisia vaikka kuinka monta uhria se loukkaa.
Toivottavasti jäät auton alle ja kärsit rullatuolissa ainakin 40vuotta ja lapsesi syntyvät vammaisian!
Ansaitset vain kaikkea pahaa senkin hullu!Juuripa nimimerkin "säälittävää" kaltaisten takia meillä täällä suomessa oli yli 40vuotta organisoitua pedofilaa seurakunnissa.
Sillä hänenlaisilla on kovempi kiihko kieltää kristittyjen väärät teot kuin niistä puhua ja valoittaa asiaa. - säälittävää
Uskonnon uhri kirjoitti:
Ansaitset vain kaikkea pahaa senkin hullu!En minä mitään kiellä, mutta se nyt vaan on ihan selvää että olet palstalla kiertävä, uskisten nikkejä varasteleva multinikki-trolli.
- Uskonnon uhri
säälittävää kirjoitti:
En minä mitään kiellä, mutta se nyt vaan on ihan selvää että olet palstalla kiertävä, uskisten nikkejä varasteleva multinikki-trolli.
Ja senkö takia rupeat loukkaamaan kristinuskon uhreja?
Todella aikuista puuhaa! - Uskonnon uhri
Uskonnon uhri kirjoitti:
Ja senkö takia rupeat loukkaamaan kristinuskon uhreja?
Todella aikuista puuhaa!Lisään vielä että et todellakaan tiedä mistä puhut.
- Uskonno uhri
Uskonnon uhri kirjoitti:
Lisään vielä että et todellakaan tiedä mistä puhut.
Taitaa tuo "säälittävää" olla se nikkivarasta trolli.
- säälittävää
"Toivottavasti jäät auton alle ja kärsit rullatuolissa ainakin 40vuotta ja lapsesi syntyvät vammaisian!
Ansaitset vain kaikkea pahaa senkin hullu!"
Kyllä tuosta tyylistä sinut tunnistaa, älä turhaan rimpuile.- Uskonno uhri
Olet vain riitaa haastava uskovainen ylimielinen sosiopaatti.
Kyllä sinunkin tyylisi tunnistaa, olisko parempaa että aloitat taas ne sinun naisten huorittelut palstalla. - Kari-
Uskonno uhri kirjoitti:
Olet vain riitaa haastava uskovainen ylimielinen sosiopaatti.
Kyllä sinunkin tyylisi tunnistaa, olisko parempaa että aloitat taas ne sinun naisten huorittelut palstalla.Nimimerkki säälittävää ei kykene empatiaan joten hän on ilmiselvä kristitty.
- .
Kari- kirjoitti:
Nimimerkki säälittävää ei kykene empatiaan joten hän on ilmiselvä kristitty.
Juuripa tuonlaisen asenteen takia koulukiusaamiseen takia meillä on kouluampumisia.
Ne ovat olleet kaikki koulukiusaamistapauksia. - säälittävää
Kari- kirjoitti:
Nimimerkki säälittävää ei kykene empatiaan joten hän on ilmiselvä kristitty.
Ahaa. Sinusta en tiedä, mikä olet, todennäköisesti joku hiukan jälkeenjäänyt teini joka saattaa oikeastikin uskoa näitä vihatekstejään.
- Sinusta sensijaan
säälittävää kirjoitti:
Ahaa. Sinusta en tiedä, mikä olet, todennäköisesti joku hiukan jälkeenjäänyt teini joka saattaa oikeastikin uskoa näitä vihatekstejään.
Äly ja empatia oikein pursuu XD
Hyvää settiä.
Jatka.
J.K
Olet liian tyhmä tajutaksesi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 302845
- 951606
- 1211404
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371244- 761165
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo251064- 53972
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270951MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil221924Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall112875