..Martina Aitolehti
ainakin keskustelupalstojen kiinnostavin ja keskustelluin henkilö
jotain Martinassa täytyy olla koska jaksaa hetkauttaa ihmismieltä joka käänteessä
Ehkä se voi olla juuri se että vaikka asiat ja talous menisi päin v*ttua, niin silti martinan menoa se ei näytä suuremmin haittaavan, vaan porskuttaa eteenpäin ilman alkoholismia ja masennuslääkkeitä
kuinkakohan monella teistä onnistuisi sama? Eipä juuri kenelläkään. Heikkoja ovat suurin osa suomalaisista
Suomen ykkösjulkkis
16
175
Vastaukset
- voi tuota ressukkaa
Tällä palstalla riehuu yksi ja sama tyyppi, joka haukkuu kaikkia Martinaa haukkuvia ja sitten perään ylistää Martinaa. Kuten nyt tuossa yllä taas.
Palstan lukijat keksivät laittaa Martinasta mahdollisimman monta aloitusta ihan tämän yhden tapauksen takia. Ainakin pidetään tätä tyyppiä kiireisenä, kun hänen pitää ehtiä haukkumaan joka ketjuun kaikkia Martinasta kirjoittajia. Mutta hän aloittikin sitten jälleen ihan oman ketjun. :) Ja nyt haukkuu suurimman osan suomalaisista! :D Ei enää palstalaiset riitä :)- KevätAurinkoPaistaa
Puhutko kientes minusta? :) Kiitos. - Mutta valitettavasti en ole ketjun aloittaja :(
joten huonoksi onneksesi löytyy muitakin samoin ajattelevia mitä itse olen.
Tiedän, tiedän, pettymyksesi on paha, mutta mene ulos nauttimaan kauniista kevätilmasta niin mielesi kummasti piristyy! Itse aion tehdä samoin, aurinko paistaa ja linnut laulaa ja räystäistä tippuu vesi: Kevättä Rintaan :) - KevätAurinkoPaistaa
KevätAurinkoPaistaa kirjoitti:
Puhutko kientes minusta? :) Kiitos. - Mutta valitettavasti en ole ketjun aloittaja :(
joten huonoksi onneksesi löytyy muitakin samoin ajattelevia mitä itse olen.
Tiedän, tiedän, pettymyksesi on paha, mutta mene ulos nauttimaan kauniista kevätilmasta niin mielesi kummasti piristyy! Itse aion tehdä samoin, aurinko paistaa ja linnut laulaa ja räystäistä tippuu vesi: Kevättä Rintaan :)Äläkä taas kuvittele että olen Martina, en edes hänen äitinsä, vaikka kirjoitusvirhe tulikin. Halusin säästää sinut tältä pohdinnalta ja päätin ilmoittaa sen nyt ennenkuin hermosi poltat:) Ja nyt; ulos ulos mars...!
- JK
NIINKÖ
- seko mikä seko
Lääkityksen tarpeessa se ainakin olisi. Tai hetkinen..mikään lääkitys ei tuollaiseen sekopäähän auta, eikä sen puoleen maailman paras psykiatrikaan.
- Oih, Jasmin!
Olet niin NAMU! Siis NAMU! :P
- Julkisuushuora
Ettei vain olisi M itse asialla? Jostain lukenut, että ei se ole tärkeää mitä puhutaan, kunhan puhutaan!
- nappia nokkaan
Mistäs me tiedetään miten se itseään lääkitsee? Olihan se syytettynä siinä huumejutussa, missä joku kuoli jossain hotellissa. Oli siis itse vetänyt jotain?
- jkllklklkj
Anteeksi nyt vain mutta suomen ykkösjulkkis on Mr. Lothar.
- ewrergrds9797
Kuka v*tun Mr. Lothar? Kuulostaa joltakin limaiselta saksalaiselta koppalakkimieheltä nahkahousuissa.
Eikös täällä palstalla pitäisi puhua jukkiksista, eikä roolihahmoista? - tosijulkkis
Unissas on.
Suomen ykkösjulkkis on kapteeni James Bim Pirk! - hgghj
Anteeksi nyt vaan mutta mistä lähtien sellainen vanha setä joka kuvaa huonoja kotivideoita perintörahalla on ollut julkkis? Onhan Lothar yrittänyt jo vuosia päästä julkkikseksi mutta ei ole onnistunut
- Tuttu juttu
Ja tuon "tiedon" meille välitti herrä Lotraaja itse:)
- REKKAPESU ELINA
tarja halonen ELINA fast motors REKKAPESU MOL.FI eye q als SOL Ratsastus laituri luukku emmerdale Tyttönen_82 huutokaupat.com kurikka noblessa sukellus abc prisma kokkola Kumikäsineet koskinen.jani moventas marianne harjula tiitun kahvila espanja jukka-talo kreeta Maskun kalustetalo makuuni samsung elomaa krabi tapio vestinen voimatel oy kuronen etusivu heikki rainio rahanpesu xbox 360 lieksan tukipiste gay
- Eihän se Martina
ole Suomen ykkösjulkkis muualla kuin tällä palstalla.
Näin olen ollut huomaavinani. - JKMHGB
lOTHAR KANSSA ON VAAN JULKKIS TÄLLÄ PALSTALLA EI TOSIELÄMÄS!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096926Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1014600L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa473888TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133290Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6301904- 661298
- 91269
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2021265Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551263Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j481230