ota opikses

ohjetta.

meillähän on aikaa ja paljon. Äläkä syö sokeria! Tupakat pois.

http://www.hs.fi/ulkomaat/103-vuotiaaksi työskennellyt naislääkäri kuoli 114-vuotiaana/a1305559232594?ref=tf_iHS_Nelonen

lepoa ja rauhaa! Öitä!

23

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhden unohdit

      Muista nauraa paljon. :)

      Hyvää yötä.

      • :)

        Samat sanat. Hymy ja nauru herkässä, paljon mukavampaa :)
        Hyvää yötä sinulle!


      • opi bobi torkkuu
        :) kirjoitti:

        Samat sanat. Hymy ja nauru herkässä, paljon mukavampaa :)
        Hyvää yötä sinulle!

        Hyvää öiden valtatielle matkaan greyhounds. 100 seen töitä 115 synttärit sit piikki.
        Lääkärit torkkuu peiton alla yöt matkaa maailmalla. Töissä jakavat käskyjä syöt sitä taikka tätä. Palvelua tarjoa niin sulle kuurin annostelen. Jaksat näillä viellä 3-4 kk sitten sulle vahvemmat lääkkeet määrään niillä jaksat viellä 2-3 vuotta painaa ja näin lyhentää lainaa.


    • Ei onnistu...

      en halua elää kuin korkeintaan 50.v siksipä aloitin uudelleen tupakoinnin, ja makea elämäkin tuntuu just nyt hyvältä.Vielä kun löytäis vaarallisen harrastuksen, se olis siinä sitten.Oikeesti.

      • enhaluauskoa

        Et sä nyt uudelleen alkanut polttamaan oikeesti?


      • Kyllähän tuo...
        enhaluauskoa kirjoitti:

        Et sä nyt uudelleen alkanut polttamaan oikeesti?

        tuli aloitettua, meni kuiteskin pari kuukautta, mutta...kun ei ole mitään syytä, miksi lopettaisin.Ei sen kummempaa.


      • eikannata
        Kyllähän tuo... kirjoitti:

        tuli aloitettua, meni kuiteskin pari kuukautta, mutta...kun ei ole mitään syytä, miksi lopettaisin.Ei sen kummempaa.

        Jaa. Tyttäreni tupakoi, vaikka juuri hän ei saisi sitä missään nimessä tehdä.
        En voi asialle mitään muuta kun yrittää sanoa että ei kannata. Samat sanat sinulle! :(


      • kevyemmäksi
        eikannata kirjoitti:

        Jaa. Tyttäreni tupakoi, vaikka juuri hän ei saisi sitä missään nimessä tehdä.
        En voi asialle mitään muuta kun yrittää sanoa että ei kannata. Samat sanat sinulle! :(

        Jeps, ei kannata. Minäkään en polta =)


      • ei suositeltavaa
        eikannata kirjoitti:

        Jaa. Tyttäreni tupakoi, vaikka juuri hän ei saisi sitä missään nimessä tehdä.
        En voi asialle mitään muuta kun yrittää sanoa että ei kannata. Samat sanat sinulle! :(

        Itse en ole tupakoinut koskaan. Tuskin terveys olis edes kestänyt tupakkaa allergioiden takia. On ollut hengitystietulehduksia ilman tupakkaakin ihan tarpeeksi asti.


    • onneks ei ole aikaa

      Miks pitäis elää noin vanhaks kuin tuon jutun nainen. Ihan tarpeeksi olen jo tähän ikään mennessä saanut kaikkea paskaa niskaan, ei innosta että pitäis vielä elää kituuttaa satavuotiaaksi. Joillakin on hyvä elämä ja hyviä asioita elämässään. Mulla ei ole ollut hyvä elämä ja paljon huonoja asioita ja pirullisia ihmisiä sattunut kohdalle. Olis kamala rankaisu, jos joutuisin vielä elämään satavuotiaaksi. Ei ole ystäviä, en kelpaa kellekään, en mihinkään. Ihan sama vaikka olisin ollut syntymättä, tällänen joutava paska. Mäkin haluaisin kuolla jo viisikymppisenä, siihen ei olis enää montaakaan vuotta. Kuka hullu haluaa oikeasti elää satavuotiaaksi. Ei tämä maailma ole niin ihana paikka.

      • einytsentään

        Voi sinua. On sinulla hyviä asioita elämässäsi, ihan varmuudella.
        Älä pliis tuota ainakaan oikeasti tarkoita.
        Tulen hakemaan sinut sieltä manan majoilta pois, vaikka väkisin jos sinne ennen minua meinaat kiiruhtaa.


      • ,,,,,,,,
        einytsentään kirjoitti:

        Voi sinua. On sinulla hyviä asioita elämässäsi, ihan varmuudella.
        Älä pliis tuota ainakaan oikeasti tarkoita.
        Tulen hakemaan sinut sieltä manan majoilta pois, vaikka väkisin jos sinne ennen minua meinaat kiiruhtaa.

        Niin varmaan joo. Ei mulla ole oikeasti tällä hetkellä yhtäkään hyvää asiaa elämässä. Aika pieniä ne mun ilot on tässä elämässä olleet. Taidat kuvitella mut joksikin toiseksi, monikaan ei piittaa musta minkään vertaa. Ei kukaan ainakaan tuolla tavalla mulle kirjottais vaan laittais että tervemenoa helvettiin saatanan ******!!


      • ilojaelämääsi
        ,,,,,,,, kirjoitti:

        Niin varmaan joo. Ei mulla ole oikeasti tällä hetkellä yhtäkään hyvää asiaa elämässä. Aika pieniä ne mun ilot on tässä elämässä olleet. Taidat kuvitella mut joksikin toiseksi, monikaan ei piittaa musta minkään vertaa. Ei kukaan ainakaan tuolla tavalla mulle kirjottais vaan laittais että tervemenoa helvettiin saatanan ******!!

        Yritä jaksaa. Toivon voimia päivittäiseen taivallukseesi täällä maan päällä. Iloja (monikossa) elämääsi.


    • s....

      geeneilläkin on oma sanansa. Mutta ei en pelkää kuolemaa ollenkaan siis omaa. Kuolisin mielelläni hymyillen mutta en kärsien

    • Ylpeys on mullakin

      Ainakin mä oon ottanut sen opikseni että paskat enää välitän,onhan se tosiaankin "kivaa" olla pilkan kohteena. Ja ainakin olen oppinut sen että liian kiltti ei saa olla,muuten tulee takkiin ja pahasti. Mua ei enää huijata.

      • juurinoin

        Tuo on hyvä pitääkin mielessä, ei anna kaikkien tulla omalle tontilleen hyppimään ja määräilemään.
        Ainakin työelämässä, siellä etenkin.
        Aina on niitä hyväksikäyttäjiä ja toisten työpanoksella ratsastajia maailmassa.
        Selkeä raja yksityisyyden ja julkisen minän välille.


      • ed
        juurinoin kirjoitti:

        Tuo on hyvä pitääkin mielessä, ei anna kaikkien tulla omalle tontilleen hyppimään ja määräilemään.
        Ainakin työelämässä, siellä etenkin.
        Aina on niitä hyväksikäyttäjiä ja toisten työpanoksella ratsastajia maailmassa.
        Selkeä raja yksityisyyden ja julkisen minän välille.

        En puhu nyt mistään työpaikasta tai saati työstä,vaan ihan jostain muusta,mulle riitti! En ala elämääni laittamaan piloille sen takia että eräs pelleilee kun on tosi asia kyseessä tunteineen kaikkineen. Kiehuu ja paisuu yli koko touhu.
        Ja kiehuneena lähden nyt nukkumaan!
        Ei naurata ja en iloitse,olen vihainen...


    • noh tuotah

      jaah, niih jooh. Suattaaha se nuinniin olla, niih. Nii varmaa onnii, jooh.

    • kevyemmäksi

      En tupakoi, onneksi. Laihdutuksen aloitin ihan tuota pikaa;)

      • tupakkayök

        Millähän saisin sen hemmetin kersan lopettamaan, kaikki keinot on yritetty.
        En vissiin millään...?


      • .....
        tupakkayök kirjoitti:

        Millähän saisin sen hemmetin kersan lopettamaan, kaikki keinot on yritetty.
        En vissiin millään...?

        Et varmaan pakolla pysty häntä saamaan lopettamaan tupakointia. Se pitää lähteä hänen omasta halusta. Jospa tajuais jossain vaiheessa ettei se tupakointi kannata, terveys ja rahat vaan menee.


      • eivoimitään
        ..... kirjoitti:

        Et varmaan pakolla pysty häntä saamaan lopettamaan tupakointia. Se pitää lähteä hänen omasta halusta. Jospa tajuais jossain vaiheessa ettei se tupakointi kannata, terveys ja rahat vaan menee.

        Niin se menee, itsestään se lähtee. Helkkari kun juuri hän ei saisi polttaa ainuttakaan kun keuhkot on jo saanut kovat hoidot vauvana.... Tuo stressaa mua aika lailla... Mutta voimaton oon...


    • kevätkääryle

      No polttaa jos polttaa, siinä se!!

      Parvekkeella saa polttaa, siitä ei saa kiistellä:

      Ku vasta kesällä....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe