ota opikses

ohjetta.

meillähän on aikaa ja paljon. Äläkä syö sokeria! Tupakat pois.

http://www.hs.fi/ulkomaat/103-vuotiaaksi työskennellyt naislääkäri kuoli 114-vuotiaana/a1305559232594?ref=tf_iHS_Nelonen

lepoa ja rauhaa! Öitä!

23

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhden unohdit

Muista nauraa paljon. :)

Hyvää yötä.

• :)

Samat sanat. Hymy ja nauru herkässä, paljon mukavampaa :)
        Hyvää yötä sinulle!

• opi bobi torkkuu
        :) kirjoitti:

Samat sanat. Hymy ja nauru herkässä, paljon mukavampaa :)
        Hyvää yötä sinulle!

Hyvää öiden valtatielle matkaan greyhounds. 100 seen töitä 115 synttärit sit piikki.
        Lääkärit torkkuu peiton alla yöt matkaa maailmalla. Töissä jakavat käskyjä syöt sitä taikka tätä. Palvelua tarjoa niin sulle kuurin annostelen. Jaksat näillä viellä 3-4 kk sitten sulle vahvemmat lääkkeet määrään niillä jaksat viellä 2-3 vuotta painaa ja näin lyhentää lainaa.

• Ei onnistu...

en halua elää kuin korkeintaan 50.v siksipä aloitin uudelleen tupakoinnin, ja makea elämäkin tuntuu just nyt hyvältä.Vielä kun löytäis vaarallisen harrastuksen, se olis siinä sitten.Oikeesti.

• enhaluauskoa

Et sä nyt uudelleen alkanut polttamaan oikeesti?

• Kyllähän tuo...
        enhaluauskoa kirjoitti:

Et sä nyt uudelleen alkanut polttamaan oikeesti?

tuli aloitettua, meni kuiteskin pari kuukautta, mutta...kun ei ole mitään syytä, miksi lopettaisin.Ei sen kummempaa.

• eikannata
        Kyllähän tuo... kirjoitti:

tuli aloitettua, meni kuiteskin pari kuukautta, mutta...kun ei ole mitään syytä, miksi lopettaisin.Ei sen kummempaa.

Jaa. Tyttäreni tupakoi, vaikka juuri hän ei saisi sitä missään nimessä tehdä.
        En voi asialle mitään muuta kun yrittää sanoa että ei kannata. Samat sanat sinulle! :(

• kevyemmäksi
        eikannata kirjoitti:

En voi asialle mitään muuta kun yrittää sanoa että ei kannata. Samat sanat sinulle! :(

Jeps, ei kannata. Minäkään en polta =)

• ei suositeltavaa
        eikannata kirjoitti:

Itse en ole tupakoinut koskaan. Tuskin terveys olis edes kestänyt tupakkaa allergioiden takia. On ollut hengitystietulehduksia ilman tupakkaakin ihan tarpeeksi asti.

• onneks ei ole aikaa

Miks pitäis elää noin vanhaks kuin tuon jutun nainen. Ihan tarpeeksi olen jo tähän ikään mennessä saanut kaikkea paskaa niskaan, ei innosta että pitäis vielä elää kituuttaa satavuotiaaksi. Joillakin on hyvä elämä ja hyviä asioita elämässään. Mulla ei ole ollut hyvä elämä ja paljon huonoja asioita ja pirullisia ihmisiä sattunut kohdalle. Olis kamala rankaisu, jos joutuisin vielä elämään satavuotiaaksi. Ei ole ystäviä, en kelpaa kellekään, en mihinkään. Ihan sama vaikka olisin ollut syntymättä, tällänen joutava paska. Mäkin haluaisin kuolla jo viisikymppisenä, siihen ei olis enää montaakaan vuotta. Kuka hullu haluaa oikeasti elää satavuotiaaksi. Ei tämä maailma ole niin ihana paikka.

• einytsentään

Voi sinua. On sinulla hyviä asioita elämässäsi, ihan varmuudella.
        Älä pliis tuota ainakaan oikeasti tarkoita.
        Tulen hakemaan sinut sieltä manan majoilta pois, vaikka väkisin jos sinne ennen minua meinaat kiiruhtaa.

• ,,,,,,,,
        einytsentään kirjoitti:

Voi sinua. On sinulla hyviä asioita elämässäsi, ihan varmuudella.
        Älä pliis tuota ainakaan oikeasti tarkoita.
        Tulen hakemaan sinut sieltä manan majoilta pois, vaikka väkisin jos sinne ennen minua meinaat kiiruhtaa.

Niin varmaan joo. Ei mulla ole oikeasti tällä hetkellä yhtäkään hyvää asiaa elämässä. Aika pieniä ne mun ilot on tässä elämässä olleet. Taidat kuvitella mut joksikin toiseksi, monikaan ei piittaa musta minkään vertaa. Ei kukaan ainakaan tuolla tavalla mulle kirjottais vaan laittais että tervemenoa helvettiin saatanan ******!!

• ilojaelämääsi
        ,,,,,,,, kirjoitti:

Niin varmaan joo. Ei mulla ole oikeasti tällä hetkellä yhtäkään hyvää asiaa elämässä. Aika pieniä ne mun ilot on tässä elämässä olleet. Taidat kuvitella mut joksikin toiseksi, monikaan ei piittaa musta minkään vertaa. Ei kukaan ainakaan tuolla tavalla mulle kirjottais vaan laittais että tervemenoa helvettiin saatanan ******!!

Yritä jaksaa. Toivon voimia päivittäiseen taivallukseesi täällä maan päällä. Iloja (monikossa) elämääsi.

• s....

geeneilläkin on oma sanansa. Mutta ei en pelkää kuolemaa ollenkaan siis omaa. Kuolisin mielelläni hymyillen mutta en kärsien

• Ylpeys on mullakin

Ainakin mä oon ottanut sen opikseni että paskat enää välitän,onhan se tosiaankin "kivaa" olla pilkan kohteena. Ja ainakin olen oppinut sen että liian kiltti ei saa olla,muuten tulee takkiin ja pahasti. Mua ei enää huijata.

• juurinoin

Tuo on hyvä pitääkin mielessä, ei anna kaikkien tulla omalle tontilleen hyppimään ja määräilemään.
        Ainakin työelämässä, siellä etenkin.
        Aina on niitä hyväksikäyttäjiä ja toisten työpanoksella ratsastajia maailmassa.
        Selkeä raja yksityisyyden ja julkisen minän välille.

• ed
        juurinoin kirjoitti:

Tuo on hyvä pitääkin mielessä, ei anna kaikkien tulla omalle tontilleen hyppimään ja määräilemään.
        Ainakin työelämässä, siellä etenkin.
        Aina on niitä hyväksikäyttäjiä ja toisten työpanoksella ratsastajia maailmassa.
        Selkeä raja yksityisyyden ja julkisen minän välille.

En puhu nyt mistään työpaikasta tai saati työstä,vaan ihan jostain muusta,mulle riitti! En ala elämääni laittamaan piloille sen takia että eräs pelleilee kun on tosi asia kyseessä tunteineen kaikkineen. Kiehuu ja paisuu yli koko touhu.
        Ja kiehuneena lähden nyt nukkumaan!
        Ei naurata ja en iloitse,olen vihainen...

• noh tuotah

jaah, niih jooh. Suattaaha se nuinniin olla, niih. Nii varmaa onnii, jooh.

• kevyemmäksi

En tupakoi, onneksi. Laihdutuksen aloitin ihan tuota pikaa;)

• tupakkayök

Millähän saisin sen hemmetin kersan lopettamaan, kaikki keinot on yritetty.
        En vissiin millään...?

• .....
        tupakkayök kirjoitti:

Millähän saisin sen hemmetin kersan lopettamaan, kaikki keinot on yritetty.
        En vissiin millään...?

Et varmaan pakolla pysty häntä saamaan lopettamaan tupakointia. Se pitää lähteä hänen omasta halusta. Jospa tajuais jossain vaiheessa ettei se tupakointi kannata, terveys ja rahat vaan menee.

• eivoimitään
        ..... kirjoitti:

Et varmaan pakolla pysty häntä saamaan lopettamaan tupakointia. Se pitää lähteä hänen omasta halusta. Jospa tajuais jossain vaiheessa ettei se tupakointi kannata, terveys ja rahat vaan menee.

Niin se menee, itsestään se lähtee. Helkkari kun juuri hän ei saisi polttaa ainuttakaan kun keuhkot on jo saanut kovat hoidot vauvana.... Tuo stressaa mua aika lailla... Mutta voimaton oon...

• kevätkääryle

No polttaa jos polttaa, siinä se!!

Parvekkeella saa polttaa, siitä ei saa kiistellä:

Ku vasta kesällä....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      52
      5632
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      69
      2701
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1980
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      37
      1816
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      156
      1808
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1743
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1508
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1141
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1129
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      64
      946
    Aihe