Leijonat

cancer321

LEIJONA

Usein kun leijona tulee huoneeseen, moni ajattelee - "voi vittu..!"
Leijonat ovat kaikki itserakkaita, leuhkia ja kuvittelevat tietävänsä kaikesta kaiken. Leijonat osaavat mielestään maalata, piirtää, kirjoittaa ja näytellä vaikka ovat vain surkuhupaisia yritellessään jäljitellä suuria mestareita.
Mikäli joku leijona lukee tämän, hän nauraa suureen ääneen ja lähettää tämän kaikille ystävilleen hyvänä vitsinä ymmärtämättä, että se on totta.

MOTTO: "Olen jo pyrkinyt teatterikorkeakouluun, he eivät ilmeisesti
ole vielä käsitelleet hakemustani. Ovat niin häkellyksissä esitelmästäni,
että haluavat käsitellä sen viimeiseksi ja tehdä sitten rauhassa päätöksen,
olenhan niin taitava vaikka itse sanonkin minulla on useita tuttuja näyttelijäpuolella ja olen jne jne"

TYÖPAIKKA: Joku, jossa saa olla koko ajan esillä, esim. idols
koelaulut

AUTO: Kallis ja näyttävä Mersu

^ Tuon jutun leijonasta kopioin yhdeltä sivulta netistä, sillä olen täysin samaa mieltä leijonista tuon kanssa.
Ainakin niistä mitä minä olen tavannut...

PS: Itse olen rapu, ja minusta tuntuu just tuollaiselta, kun joku leijona on lähellä.

7

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ''''''''''''''

      Rapujen keittäminen

      Rapujen keittäminen onnistuu kotikokiltakin. Herkkänahkaisten ei puuhaan kuitenkaan kannata ryhtyä, sillä rapujen on oltava keitettäessä eläviä.

      Jos suinkin mahdollista, ravut kannattaa keittää jo ostopäivänä, vaikka viileässä ja
      kosteassa ne pysyvätkin hengissä 1-2 vrk. Jääkaapissa rapuja voi säilyttää märän
      kankaan alla tai rasiassa, jossa on märkää sanomalehteä pohjalla.

      Ravut keitetään tillillä, suolalla ja sokerilla maustetussa vedessä. Ravun pinnassa
      olevat ruskeat, siniset ja vihreät ainesosat HAJOAVAT kuumuudessa. Koska vain
      keltainen ja PUNAINEN väri jäävät jäljelle, rapu muutuu keitettäessä PUNAISEKSI. Ennen rapujen keittämistä kannattaa vielä varmistaa, että kaikki tarvittavat tykötarpeet ovat valmiina. Muista keittää RAVUT OIKEIN. Rapujuhlissa
      iloinen ihana tunnelma.

    • rapunainen7

      must tuntuu et sä et voi olla rapu koskapa rapuille tommoset seikat ei tuota ongelmaa,mä päin vastoin cillaan kun ihmiset osaa olla esillä ja nauttii siit vielä.ettet vaan ole provo joka haluut vaan jostai syystä loukata rapuja.äläs ota tätä elämää noin vakavasti hei ! =)

    • cancer321

      Ai ei vai..?
      En edes ota elämää noinkaan vakavasti, kerroin vaan mielipiteeni. Ja kyllä olen rapu. Ja jos et usko, niin älä usko.. ei kiinnosta.
      Ja ravuista vielä sen verran, että ei kaikki olekkaan sellaisia kuin horoskoopissa sanotaan, jotkut on erilaisia kuin toiset.
      Ja en minä tuota tekstiä itse kirjoittanut, mutta suurin piirtein samaa mieltä olen.
      Varsinkin tuo motto on osuva. :)

    • lions19

      hanki itsellesi elämä, sinä katkera katemielinen rapu, tyypillistä joillekin epävarmoille rapu ämmille tuo mustanmaalaminen ,

      • varma nakki

        tiätsä toi ei oo oikeesti rapu vaan joku ku*ipää trolli,sama varmaa ku alottaja !


    • näin on.

      En tunnistanut itseäni oikeasti tuosta tekstistä.
      Minun luonteeni on ihan erinlainen kun tuossa tekstissä.
      Oikeastaan luonteeni on osaksi vastakohtainen,
      sillä olen aika ujo. En pysty puhumaan kenellekkään tuntemattomalle tai edes KOSKEA häneen. Uudessa luokassa, jossa on täysin tuntemattomia ihmisiä, en pysty katsomaan eteen päin. En ole ylimielinen, ajattelen muitakin. Mutta kyllä olen ITSERAKAS hyvällä tavalla, niinkuin kaikkien pitäisi rakastaa itseään ja muitakin.
      En ajattele itsestäni myöskään liikoja, esimerkiksi en osaa laulaa. En ikinä halua laulaa musiikin tunnilla, koska tiedän että ääneni on hirveä. En menisi koskaan idolssiin, koska saisin todella paljon paineita, enkä muutenkaan osaa laulaa.
      monet ajattelee että leijonat ovat vähän niinkuin "johtajia" mutta minä en ole, en osaa olla johtaja. Ajattelen heti että joku toinen voi olla johtaja jossain tehtävässä ja siirrän sen hänelle.

      Tuo juttu oli aika paksua, monet ovat erillaisia, eikä horoskoopit sitä määrää.

    • jj

      ni inkö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe