olen ollut jo pari vuotta vaikeasti masentunu.. en vaan ole pystyny puhumaan tästä kenellekkään,. nyt kuitenkin olen ottanut itseäni kiinni niskasta ja
haluan parantua tästä p*skasta ja kysyisinkin, että minne mun pitää ottaa yhteyttä että saisin ammattiapua?.. nyt todella tarvitsisin sitä..
vaikeasti masentunut
2
135
Vastaukset
- Eräs kohtalotoveri
Hyvä, että olet päättänyt hakea apua!
Itse aikoinaan raahauduin omalle terveyskeskuslääkärille, sain ajan heti samalle päivälle. Jos haluat terapiaan niin muista sanoa siitä lääkärille! Todennäköisesti tohtori suosittelee lääkitystä. Itselleni lääkärin määräämä lääke ei todellakaan sopinut ja rämmin pohjalta ylöspäin ilman lääkkeitä. Nyt syön melatoniinia ja Ketipinoria 25mg univaikeuksiin. Se on sinun valintasi miten päätät tehdä. Voi olla, et aluks voi olla hyvä syödä jotain reseptilääkettä....
Muista kuitenkin, että voit helpottaa oloasi myös terveellisellä ruokavaliolla. liikunta on erittäin tärkeä mielen piristäjä ja itse käytän ravintolisiä (E-EPA karnosiini). Terapiassa en käy, mutta olen sitä harkinnut. Vertaistukiryhmässä olen käynyt kerran ja aion mennä toistenkin. Siellä voi jutella sellaisten kaa jotka ymmärtää. Rankkaa se on selvinpäin kertoa elämästään, mut auttaa.... Voimia sulle, älä anna periksi!!!! :) - ere
Kyllä sun kannattaa ja pitääkin hakea apua. Henk.koht voin huonosti vuositolkulla ja nietin että mikähän on ja sit en emää jaksanu edes miettiä ja alamäki oli valmis...lopulta kaveri sano et nyt meet lääkäriin ja niinhän siin kävi että todettiin masennus .Alotin lääkkeen ja vähitellen sit rupes elämä maistuun taas.Kävin terapiassakin ja sain vertaistukee kasvokkain ja netissäkin olin .Mut tärkeintä että löydetään sairaus,diagnoosi tulee ja hoito alkaa .Sillon toipumiselle annetaan edes mahdollisuus.....oon nyt parantunut ja vähitellen lopettelemassa lääkitystä lääkärin ohjeiden mukaan.Kyl säkin toivut kun vaan saat aluksi jeesii !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018704- 665648
- 245247
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni375136Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv384971Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h774879- 624413
- 434077
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on483367- 493065