Nyt on niin kova

neljä seinää

rakkauden puutostila tällä naisella, että ei uskalla edes baariin lähteä. Voisi tulla mokattua..

16

167

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • '

Mun luo saat mun...

• neljä seinää

sshhh..

• tuletännedaarling

Tule tänne..

• neljä seinää

Noin mulle kävis baarissakin, jos menisin. Kilometrin päähän näkee, että miestä tekee mieli.

• ei ikinä enää

Baariin en lähde, koska ei tee mieli joutua kuulemaan taas kerran "mukavia" kommentteja ei niin kauniista ulkonäöstä. Mitä sitä vasiten menee turpiinsa ottamaan, kun tiedän jo kuitenkin olevani muiden mielestäkin helvetin ruma nainen. Mulle ei vaan oltu ikinä rakkautta tarkoitettu kohdalle tulevaksi. Mun pitäis olla aika masokisti luonteeltani, jos kaikkien haukkumisten jälkeenkin menisin vielä johonkin baariin kerjäämään loukkauksia lisää :D. Mitä sitä suotta pilaisin toisten iltaa baariin menemällä, parempi kun tällänen kuvatus pysyy visusti poissa.

• eikivaa

Ei kuullosta kivalta tuo kirjoituksesi :(

• ei ikinä enää
        eikivaa kirjoitti:

Ei kuullosta kivalta tuo kirjoituksesi :(

Ei sille mitään voi että noin on käynyt. Parempi oikeasti etten enää käy missään. Eipä sitten häiritse muita liian rumalla ulkonäöllä.

• - = -
        ei ikinä enää kirjoitti:

Ei sille mitään voi että noin on käynyt. Parempi oikeasti etten enää käy missään. Eipä sitten häiritse muita liian rumalla ulkonäöllä.

Olen pahoillani, sua on varmaan joku pahasti sanoillansa loukannut.

• neljä seinää
        ei ikinä enää kirjoitti:

Mene sitten kaikella uhallakin ja hymyile :)

• - = -
        neljä seinää kirjoitti:

Aivan, voishan sen noinki kääntää!
        Hyvä pointti.

• sinnevaansekaan
        - = - kirjoitti:

Aivan, voishan sen noinki kääntää!
        Hyvä pointti.

Rinta rottingilla ja menoks. :)

• ei ikinä enää
        neljä seinää kirjoitti:

En mene. En ole niin vahva, enkä todellakaan masokisti luonteeltani, että jaksaisin ottaa enää lisää loukkauksia vastaan. Jos ei ole pakko, niin en mene ikinä enää mihinkään. Parempi on ettei näin ruma pahemmin edes hymyile, silloin näytän vieläkin rumemmalta. Eipä ole edes syytä miks pitäis baariin mennä. Jos joskus tulevaisuudessa tekee mieli vetää kännit, niin eiköhän se yksin kotonakin onnistu. Eikä ole edes ystäviäkään joiden kans vois baariin mennä. Minkä takia näin ruman pitäis enää baariin mennä tyrkyttämään itseään toisten pilkan ja vittuilujen kohteeksi. Kyllä mä olen jo oppini oppinut ja älyän pysyä baareista ja muistakin illanviettopaikoista poissa.

• neljä seinää

Näin on. Ei saa vähätellä itseään. Hyvää yötä ja parempia ihmissuhteita tulevaisuudessa :)

• shaissee!!

Sulle hyviä ihmissuhteita entisten tilalle jatkossakin. Mä olen jo liian vanha kaikenlaisiin ihmissuhteisiin. En luota enää ihmisiin, kun kohdalle on sattunut liian paljon kusipäisiä ihmisiä. Kerran yks ystäväksi luulemani pisti kännissä mulle viestin, ett mikä vittu sä luulet olevasi ja toisella kerralla naureskeli, ett olen hänen ja yhden yhteisen tuttummekin mielestä luontaantyöntävän näkönen. Tuollasiako ihmissuhteita pitäis kokea lisää. Thanks but no thanks. Mieluummin pysyttelen yksin, eipähän tarvitse olla joidenkin yhteinen pilkan ja naurun kohde.

• dissaaminensucks
        shaissee!! kirjoitti:

Sulle hyviä ihmissuhteita entisten tilalle jatkossakin. Mä olen jo liian vanha kaikenlaisiin ihmissuhteisiin. En luota enää ihmisiin, kun kohdalle on sattunut liian paljon kusipäisiä ihmisiä. Kerran yks ystäväksi luulemani pisti kännissä mulle viestin, ett mikä vittu sä luulet olevasi ja toisella kerralla naureskeli, ett olen hänen ja yhden yhteisen tuttummekin mielestä luontaantyöntävän näkönen. Tuollasiako ihmissuhteita pitäis kokea lisää. Thanks but no thanks. Mieluummin pysyttelen yksin, eipähän tarvitse olla joidenkin yhteinen pilkan ja naurun kohde.

Joidenkin huonostikäyttäytyvien subjektiivinen ja typerä dissausyritys.
        Siipi maasta ja kohti uusia seikkailuja.

• Ehei ei jääny
        dissaaminensucks kirjoitti:

Joidenkin huonostikäyttäytyvien subjektiivinen ja typerä dissausyritys.
        Siipi maasta ja kohti uusia seikkailuja.

yritykseks, vaan pissasivat oikeasti nurkan takana hankeen. Näin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe