Club Karakas Hotel Marmaris + muut vaihtoehdot

rereetta

Olisimme poikaystäväni kanssa lähdössä suhteellisen pienellä budjetilla Marmarikseen elokuussa ja AM:n pakettimatkalle haluattaisiin ja nyt kyselisinkin kokemuksia Marmariksen hotelleista, erityisesti tästän uudesta Karakas hotellista.

Marmariksessa vierailin useasti vanhempieni kanssa silloin kun Candan vielä AM listoilla oli, mutta kohde vaihtui kun Candan poistui valikoimista.

Nyt ei kuitenkaan vaatimuksissa ole mikään perhehotelli, vaan huokea mutta siisti paikka, lähellä rantaa, ostosmahdollisuuksia ja iltaelämää. Kuitenkin ensimmäistä isoa matkaa yhdessä ei haluaisi viettää ihan pienessä läävässä, vaan hieman siistimmästä huoneesta voidaan kyllä maksaa koska eihän koskaan tiedä mitä matka tuo tullessaa, eikä viikkoa ole sitten mukava viettää missään pimeässä kopissa esimerkiksi kuumeisena tai vatsataudissa. Semmoinn kolme tähteä voisi olla aikas sopiva luokitus.

Lisäksi mietitään että oltaisiinko 1 vai 2 viikkoa. Perheen kanssa aina ollaan oltu vain viikko kun 50 v. kyllästyneet löhöilyyn mutta nyt me voitaisiin mennä vaikka mille retkille yms aktiviteetteja kokeilla kun molemmat nuoria ja terveitä meneviä ihmisiä. Jos pelkkä auringonotto alkaisi tylsistyttää.

Ja haluamme matkalta helppoutta, olen monia matkanjärjestäjiä testannut ja AM olen todennut parhaaksi. Vaikka hinta ei olisikaan alhaisin, olen valmis maksamaan luotettavuudesta ja palvelusta, sen sijaan että alkaisin metsästää lentoja, hotelleja sekä kuljetuksia. Joten suositelkaa/ kehottakaa välttämään niitä hotelleja jotka AM valikoimissa kaudella 2012 ovat.

Kiitos.

30

458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ösmaris

      Hotelli Ösmaris on mielestäni ihan kiva hotelli, aivan rannalla. Kävely matkaa keskustaan kyllä tulee, mutta itse hotelli korvaa kyllä sen. Olemme olleet kaksi kertaa kyseisessä hotellissa ja reissut on onnistunut kyllä hyvin. Hotelli on siisti, rantatuolit maksuttomia ja ravintolan ruoka hyvää. Dolmukset lähtee ihan vierestä keskustaan. Hyvää matkaa teille molemmille!

      • maris mar

        Kävely matkaa? Kävelymatka on yhdyssana.

        Rantatuolit on kaikkialla Marmariksessa ja Icmelerissä maksuttomia, ei vain Örsmariksessa. Bussit kulkee todella lähes joka seuramatkatoimiston ovelta keskustaan.


      • Ösmaris
        maris mar kirjoitti:

        Kävely matkaa? Kävelymatka on yhdyssana.

        Rantatuolit on kaikkialla Marmariksessa ja Icmelerissä maksuttomia, ei vain Örsmariksessa. Bussit kulkee todella lähes joka seuramatkatoimiston ovelta keskustaan.

        Anteeksi tyhmyyteni, mutta kerroin vaan mielipiteeni. Tulikohan nyt pilkut ja yhdyssanat oikein


    • itse reissuun

      Lentojen "metsästäminen" ei kovin vaativaa ole. Myös hotellit löytyvät kätevästi netistä ja valinnanvaraa on sata kertaa enemmän kuin yhdelläkään matkanjärjestäjällä. Kuljetukset hoitaa esim. Dalamanista Marmarikseen ihan bussi, Havas. Itse viitsimällä säästää usein satasia ja saa matkoilta paljon enemmän irti, kuin opasta ummikkona seuraamalla.

      Luulisi, että varsinki nuoret ihmiset innostuisivat räätälöimään matkansa ihan itse, onhan se jo osa matkaa se suunnittelu.

      • On kokeiltu

        Jos joku haluaa mennä Marmarikseen niin miksi hän ei saisi käyttää valmiiksi
        järjestettyä suoraa lentoa ja kuljetusta kentältä hotelliin?
        Miksi olisi jotenkin hienompaa hakea ja ostaa erikseen lennot , kenttäkuljetukset ja hotellit? Onko jotenkin luxusta matkustaa Marmarikseen välilaskujen kanssa 20 tuntia kun suora lentokin on mahdollinen?
        Ovatko ne hotellit jotenkin parempia netistä haettuna kuin matkatoimiston listalta?
        Jos matkatoimiston matka maksaa 400 euroa niin ihmeellinen "omatoimimatkailija" pitää olla, että siitä satasia säästää.
        Itse olen ollut myös näillä matkatoimiston pakettimatkoilla ja voin kertoa sinulle, että ei se ole ummikkona oppaan perässä kulkemista. Jokainen matkalla oleva saa tietenkin tulla ja mennä matkakohteessa ihan niinkuin haluaa ja tutustua mihin haluaa.
        Eri juttu tietenkin on sellainen joka haluaa katsella mahdollisimman monia lentokenttiä ja odotella busseja ja yleensä käyttää aikaansa tähän tien päällä olemiseen ja kaikenlaiseen jonottamiseen.


      • taaplaa tyylillään
        On kokeiltu kirjoitti:

        Jos joku haluaa mennä Marmarikseen niin miksi hän ei saisi käyttää valmiiksi
        järjestettyä suoraa lentoa ja kuljetusta kentältä hotelliin?
        Miksi olisi jotenkin hienompaa hakea ja ostaa erikseen lennot , kenttäkuljetukset ja hotellit? Onko jotenkin luxusta matkustaa Marmarikseen välilaskujen kanssa 20 tuntia kun suora lentokin on mahdollinen?
        Ovatko ne hotellit jotenkin parempia netistä haettuna kuin matkatoimiston listalta?
        Jos matkatoimiston matka maksaa 400 euroa niin ihmeellinen "omatoimimatkailija" pitää olla, että siitä satasia säästää.
        Itse olen ollut myös näillä matkatoimiston pakettimatkoilla ja voin kertoa sinulle, että ei se ole ummikkona oppaan perässä kulkemista. Jokainen matkalla oleva saa tietenkin tulla ja mennä matkakohteessa ihan niinkuin haluaa ja tutustua mihin haluaa.
        Eri juttu tietenkin on sellainen joka haluaa katsella mahdollisimman monia lentokenttiä ja odotella busseja ja yleensä käyttää aikaansa tähän tien päällä olemiseen ja kaikenlaiseen jonottamiseen.

        Ei se sen hienompaa ole, mutta ainakin minulle sopivampaa ja edullisempaa jos olen kohteessa kauemmin kuin sen yhden viikon. Matka Helsingistä Marmarikseen kestää Istanbulin vaihdolla 9-10 tuntia, mukaanlukien siis matkan Dalamanista Marmarikseen. Lisäksi lähtö- ja paluupäivän voit päättää itse, ei tarvitse sovitella matkatoimiston yhteen päivään viikosta.

        Hotellit on lähes poikkeuksetta parempia kuin seuramatkatoimistolla (varsinkin kun ottaa paremman), koska todella voit valita sadoista, jopa tuhansista hotelleista seuramatkojen muutamaan verrattuna. Eikä taatusti ole muita suomalaisia nalkuttamassa oluen hinnoista altaalla.

        Annanpa esimerkin: lennot Dalamaniin noin 200,- 5 viikkoa hotellissa 5e/yö. Yhteensä 287,50,- kun huoneessa majoittuu 2 henkilöä. Yksin 375,-. Jos viikko seuramatkoilla maksaa 400e, 5 viikkoa maksaa todennäköisesti yli 1000 euroa, niin kyllä siinä jo satasia säästää.

        Mitä tulee lentokenttien katseluun, mikäs siinä, jos lennot on reittilentoja ja odotusajat pysyvät alle kolmessa tunnissa. Busseja ei yleensä tarvitse odotella, esim. Marmarikseen kulkee aina THY:n lennolta Havas nopeammin kuin seuramatkojen bussi, koska Havas ei odottele matkalaisia eikä pysähdy pausseille. Lisäksi taksit kulkee. Enemmän noilla charterlennoilla ja seuramatkakuljetuksissa tulee jonoteltua, mutta en minä tuomitse, jokainen tavallaan. Minä nautin, kun pääsen kulkemaan yksin vailla aikatauluja ja paikallisvärien seassa, silloin myös oppii eniten.


      • Sarakas
        taaplaa tyylillään kirjoitti:

        Ei se sen hienompaa ole, mutta ainakin minulle sopivampaa ja edullisempaa jos olen kohteessa kauemmin kuin sen yhden viikon. Matka Helsingistä Marmarikseen kestää Istanbulin vaihdolla 9-10 tuntia, mukaanlukien siis matkan Dalamanista Marmarikseen. Lisäksi lähtö- ja paluupäivän voit päättää itse, ei tarvitse sovitella matkatoimiston yhteen päivään viikosta.

        Hotellit on lähes poikkeuksetta parempia kuin seuramatkatoimistolla (varsinkin kun ottaa paremman), koska todella voit valita sadoista, jopa tuhansista hotelleista seuramatkojen muutamaan verrattuna. Eikä taatusti ole muita suomalaisia nalkuttamassa oluen hinnoista altaalla.

        Annanpa esimerkin: lennot Dalamaniin noin 200,- 5 viikkoa hotellissa 5e/yö. Yhteensä 287,50,- kun huoneessa majoittuu 2 henkilöä. Yksin 375,-. Jos viikko seuramatkoilla maksaa 400e, 5 viikkoa maksaa todennäköisesti yli 1000 euroa, niin kyllä siinä jo satasia säästää.

        Mitä tulee lentokenttien katseluun, mikäs siinä, jos lennot on reittilentoja ja odotusajat pysyvät alle kolmessa tunnissa. Busseja ei yleensä tarvitse odotella, esim. Marmarikseen kulkee aina THY:n lennolta Havas nopeammin kuin seuramatkojen bussi, koska Havas ei odottele matkalaisia eikä pysähdy pausseille. Lisäksi taksit kulkee. Enemmän noilla charterlennoilla ja seuramatkakuljetuksissa tulee jonoteltua, mutta en minä tuomitse, jokainen tavallaan. Minä nautin, kun pääsen kulkemaan yksin vailla aikatauluja ja paikallisvärien seassa, silloin myös oppii eniten.

        Näyttää olevan halvimmat lennot Dalamaniin 320 ja siihen päälle joitakin kuluja esim. matkatavaramaksu ja matka kentältä Marmarikseen. Matka-aika vaihtelee
        siitä vajaasta kymmenestä tunnista yli kahteenkymmeneen.
        Ketjun aloittajalla oli harkinnassa viikon tai enintään kahden matka, joten kovin suuriin säästöihin ei lentoja ja hotelleja itse varaamalla pääse.
        Aurinkomatkoilla on elokuussa viikko halvimmillaan 425e/henkilö juuri tuossa Karakasissa. Kaksi viikkoa alkaen 625e/henkilö.
        Aurinkomatkojen palveluunhan tuo aloittaja oli entuudestaan hyvin tyytyväinen ja se merkitsee aika paljon matkalla ollessa.


      • kukin tavallaan
        Sarakas kirjoitti:

        Näyttää olevan halvimmat lennot Dalamaniin 320 ja siihen päälle joitakin kuluja esim. matkatavaramaksu ja matka kentältä Marmarikseen. Matka-aika vaihtelee
        siitä vajaasta kymmenestä tunnista yli kahteenkymmeneen.
        Ketjun aloittajalla oli harkinnassa viikon tai enintään kahden matka, joten kovin suuriin säästöihin ei lentoja ja hotelleja itse varaamalla pääse.
        Aurinkomatkoilla on elokuussa viikko halvimmillaan 425e/henkilö juuri tuossa Karakasissa. Kaksi viikkoa alkaen 625e/henkilö.
        Aurinkomatkojen palveluunhan tuo aloittaja oli entuudestaan hyvin tyytyväinen ja se merkitsee aika paljon matkalla ollessa.

        Riippuu, mistä, milloin ja minkä kautta noita lentoja kattelee. Nyt on nyt ja kesäkuussa täysin eri juttu. Itse en ole koskaan maksanut HKI-IST-DLM -lennoista 300 enempää. Matkatavaramaksua ei THYllä ole, ainoastaan halpalentoyhtiöt niitä perivät. Ja jos Havas-bussilla menee Marmarikseen hinta on 25TL. Ei noin 10 euroa.

        Esim, Aurinkomatkoilla saa äkkilähdön viikoksi Marmarikseen toukokuussa tai elokuun puolivälin jälkeen todennäköisesti 250 eurolla. Jos viikko riittää, mikäs siinä. Halpaa ja helppoa.


    • olette kyllä

      niin köyhän oloisia, että pakko kysyä:

      Voinko ostaa teidät?

      Olisi yks keikka tiedossa...

    • orbita

      Enpä usko,että huippuhotellissa yövyt 5€/yö.Sen verran minäkin olen hintoja katsellut ja jutellut paikallisten kanssa.AM:lla voi sentää luottaa,että hotellit on ihan hyvätasoisia ja ei siellä tosiaan oppaan perässä tarvii juosta,eikä toisten suomalaisten kanssa seurustella,ellei halua.Ei juurikaan säästöja parin viikon matkalla tule,vaikka itse varaisitkin,

      • sorbita

        Mikä on sitten kenellekin se huippuhotelli? Toisille pitää olla silkkilakanat, 100 kanavaa telkkarissa ja minibaarissa shampanjaa. Mulle riittää toimiva suihku ja toiletti sekä mukava sänky. Edes parveketta, ilmastointia, telkkaria, minibaaria, jääkappia tai astioita en tarvitse. Kohteessa aikaa vietän aivan jossain muualla kuin hotellihuoneessa.

        Viime vuonna maksoin 3 euroa yö paremman tasoisesta hotellista kuin AM:n Metropol, Maxwell tai Yunus. Ja taatusti rauhallisempia hotelleja. :)

        Jos et ole omatoimimatkoilla ollut, tai noissa muutaman euron hotelleissa yöpynyt, on aika turha alkaa arvostelemaan niiden tasoa.

        MInä en näe mitään järkeä taas omalla kohdallani lähteä lomakohteeseen viikoksi tai edes kahdeksi.


      • buahhahahhahahahahaa

        Paikalliset ei tiedä paskaakaan kuule hotellien hinnoista, saati tasoista. Eivät ole koskaan näissä hotelleissa käyneetkään! :)

        Miksi muuten mennä kymmenien tai ainakin useamman suomalaisen kanssa samaan hotelliin? MINÄ valitsen hotellini, ei Aurinkomatkat!!!


      • sabah iyi
        buahhahahhahahahahaa kirjoitti:

        Paikalliset ei tiedä paskaakaan kuule hotellien hinnoista, saati tasoista. Eivät ole koskaan näissä hotelleissa käyneetkään! :)

        Miksi muuten mennä kymmenien tai ainakin useamman suomalaisen kanssa samaan hotelliin? MINÄ valitsen hotellini, ei Aurinkomatkat!!!

        SINÄ saat ihan vapaasti valita hotellisi edelleenkin, mutta kuinka ihmeessä SINÄ jaksat täällä jankata kymmenien suomalaisten kanssa yhdentekevistä asioista.
        Joku on tyytyväinen Aurinkomatkojen palveluun ja joku Deturilta ostamaansa 150 euron matkaan. Miksi se SINUA niin harmittaa, kun SINÄ itse käyt paremmilla matkoilla?
        Olen minäkin joskus ollut Aurinkomatkojen ja Deturinkin matkoilla, mutta eivät minua suomalaiset hotellissa ahdistelleet eikä hotelli tai matkatoimisto rajoittaneet liikkumistani.
        Jos hotellin isäntä toivotti ohimennen hyvää huomenta suomeksi niin en sitä kokenut ahdisteluksi. Näin erilailla me asiat koemme.


      • Voisitko
        sabah iyi kirjoitti:

        SINÄ saat ihan vapaasti valita hotellisi edelleenkin, mutta kuinka ihmeessä SINÄ jaksat täällä jankata kymmenien suomalaisten kanssa yhdentekevistä asioista.
        Joku on tyytyväinen Aurinkomatkojen palveluun ja joku Deturilta ostamaansa 150 euron matkaan. Miksi se SINUA niin harmittaa, kun SINÄ itse käyt paremmilla matkoilla?
        Olen minäkin joskus ollut Aurinkomatkojen ja Deturinkin matkoilla, mutta eivät minua suomalaiset hotellissa ahdistelleet eikä hotelli tai matkatoimisto rajoittaneet liikkumistani.
        Jos hotellin isäntä toivotti ohimennen hyvää huomenta suomeksi niin en sitä kokenut ahdisteluksi. Näin erilailla me asiat koemme.

        täsmentää mitä tarkoitat?


      • matkaaja...
        Voisitko kirjoitti:

        täsmentää mitä tarkoitat?

        Mä olen matkustanut marmariksessa paljon mutten ole ikinä löytänyt 2-5 e / yö hotelleita ja vielä hyvätasoisia? Etsittekö hotlat kohteesta eli ramppaatte matkalaukkuinenne päivineen kyselemässä hintoja? Netistä kun ei ainakaan noin halpoja majoituksia löydy. Ja sen olen huomannut että ehdottomasti halvemmaksi tulee ottaa ns pakettimatkat, lennot jos saa suht edullisesti omatoimimatkalaisena niin ne pitää varata useita kuukausia aikaisemmin eikä silloinkaan oikein edullista tahdo löytyä. Äkkilähtönä turkkiin 160 e kun 2 samassa huoneessa ja ihan hyvätasoinen hotelli, joten jos tuota halvemmalla omatoimisesti mukamas löytää niin en todellakaan usko. Matkatoimistojen pelkät lennotkin halvempia kuin netistä ottaen, ainakin äkkilähtöjen kohdalla olen monesti toiminut näin.


      • matkaaja...
        matkaaja... kirjoitti:

        Mä olen matkustanut marmariksessa paljon mutten ole ikinä löytänyt 2-5 e / yö hotelleita ja vielä hyvätasoisia? Etsittekö hotlat kohteesta eli ramppaatte matkalaukkuinenne päivineen kyselemässä hintoja? Netistä kun ei ainakaan noin halpoja majoituksia löydy. Ja sen olen huomannut että ehdottomasti halvemmaksi tulee ottaa ns pakettimatkat, lennot jos saa suht edullisesti omatoimimatkalaisena niin ne pitää varata useita kuukausia aikaisemmin eikä silloinkaan oikein edullista tahdo löytyä. Äkkilähtönä turkkiin 160 e kun 2 samassa huoneessa ja ihan hyvätasoinen hotelli, joten jos tuota halvemmalla omatoimisesti mukamas löytää niin en todellakaan usko. Matkatoimistojen pelkät lennotkin halvempia kuin netistä ottaen, ainakin äkkilähtöjen kohdalla olen monesti toiminut näin.

        ja vielä tälle nuorelle parille; Örsmaris on enemmän vanhempien ihmisten paikka. Nuorison kannattaa suunnata enemmän keskustan tuntumaan jossa ranta myös aivan lähellä.


      • matkaaja minäkin
        matkaaja... kirjoitti:

        Mä olen matkustanut marmariksessa paljon mutten ole ikinä löytänyt 2-5 e / yö hotelleita ja vielä hyvätasoisia? Etsittekö hotlat kohteesta eli ramppaatte matkalaukkuinenne päivineen kyselemässä hintoja? Netistä kun ei ainakaan noin halpoja majoituksia löydy. Ja sen olen huomannut että ehdottomasti halvemmaksi tulee ottaa ns pakettimatkat, lennot jos saa suht edullisesti omatoimimatkalaisena niin ne pitää varata useita kuukausia aikaisemmin eikä silloinkaan oikein edullista tahdo löytyä. Äkkilähtönä turkkiin 160 e kun 2 samassa huoneessa ja ihan hyvätasoinen hotelli, joten jos tuota halvemmalla omatoimisesti mukamas löytää niin en todellakaan usko. Matkatoimistojen pelkät lennotkin halvempia kuin netistä ottaen, ainakin äkkilähtöjen kohdalla olen monesti toiminut näin.

        En ole koskaan rampannut matkalaukkuineni hotellista toiseen kysymässä hintoja, vaan etsinyt netistä. Netissä on useita sivuja, jotka tarjoavat tuohon hintaan huoneistoja/hotellihuoneita. Nämä sivut ovat harmemmin suomenkielellä. Esim. toukokuun ensimmäiselle viikolle löysin 2 hengen apartin Antique Palace Hotellista Armutalanista hintaan 5e/yö ja Club Palmin (3 tähteä) 6e/yö.

        Ihan turhaa ennakkoluuloa tuokin, että lennot pitää varata kuukausia etukäteen. MInä en ole koskaan elämässäni varannut lentoja yli kuukautta etukäteen, usein varaan muutamaa päivää ennen reissua.

        Kerrotko nyt vuorostasi minulle, mistä kohteesta ja kenen matkoilla saat äkkilähtönä matkan Turkkiin 160e/hlö? Tämä ilmeisesti kuitenkin viikoksi? Minä yleensä reissaan kohteessa sen 4-6 viikkoa, enkä ole koskaan löytänyt matkatoimsitoilta alle 1000 euron matkaa.


      • muutaman kerran
        matkaaja... kirjoitti:

        ja vielä tälle nuorelle parille; Örsmaris on enemmän vanhempien ihmisten paikka. Nuorison kannattaa suunnata enemmän keskustan tuntumaan jossa ranta myös aivan lähellä.

        Örsmariksessa ranta on noin 20 metrin päässä rakennuksesta, joten ei se ranta paljon enää lähempänä voi olla....


      • Onnittelen!
        sorbita kirjoitti:

        Mikä on sitten kenellekin se huippuhotelli? Toisille pitää olla silkkilakanat, 100 kanavaa telkkarissa ja minibaarissa shampanjaa. Mulle riittää toimiva suihku ja toiletti sekä mukava sänky. Edes parveketta, ilmastointia, telkkaria, minibaaria, jääkappia tai astioita en tarvitse. Kohteessa aikaa vietän aivan jossain muualla kuin hotellihuoneessa.

        Viime vuonna maksoin 3 euroa yö paremman tasoisesta hotellista kuin AM:n Metropol, Maxwell tai Yunus. Ja taatusti rauhallisempia hotelleja. :)

        Jos et ole omatoimimatkoilla ollut, tai noissa muutaman euron hotelleissa yöpynyt, on aika turha alkaa arvostelemaan niiden tasoa.

        MInä en näe mitään järkeä taas omalla kohdallani lähteä lomakohteeseen viikoksi tai edes kahdeksi.

        No se on ainakin ihan varma, että jos hotellivuorokausi maksaa 3e, siis se neljä viikkoa 84e, niin ei siellä vamaan monta kertaa siivota eikä lakanoita ja pyyhkeitä kovin usein vaihdeta.
        Ja saattaa se siivoojakin olla orjatyössä. En kyllä yhtään ihmettele vaikka siellä ei muita suomalaisia näy.
        Mikähän on hotellin nimi ja osoite?


      • kokemus puhuu
        Onnittelen! kirjoitti:

        No se on ainakin ihan varma, että jos hotellivuorokausi maksaa 3e, siis se neljä viikkoa 84e, niin ei siellä vamaan monta kertaa siivota eikä lakanoita ja pyyhkeitä kovin usein vaihdeta.
        Ja saattaa se siivoojakin olla orjatyössä. En kyllä yhtään ihmettele vaikka siellä ei muita suomalaisia näy.
        Mikähän on hotellin nimi ja osoite?

        No enpä kysellyt siivojan orjatyöstä, mutta kyllä pyyhkeet vaihdettiin päivittäin ja lakanatkin useita kertoja viikossa.

        Hotellin nimi oli ja on edelleen Armaris Armutalanissa.

        Aivan turha v***tuilla tääll äja kitistä, jos asioista ei tiedä!


      • matkaaja...
        muutaman kerran kirjoitti:

        Örsmariksessa ranta on noin 20 metrin päässä rakennuksesta, joten ei se ranta paljon enää lähempänä voi olla....

        Jep, ranta toki on lähellä (Örsmaris) mutta kun kyse nuorista jotka halusivat iltaelämää sekä rantaa, niin siksi kirjoitin että keskustaan. Siellä siis menoa ja ranta lähellä, Örsmaris sen verran syrjässä että pitää lähteä keskustan suuntaan iltaa viettämään.

        Deturilla on ollut näitä 160 e / hlö (lennot hotelli) ja olen ollut useammalla matkatoimistolla jolta edullisesti lennot jos malttaa odottaa, yleensä olen ollut 2 vkoa. Mutta toki olen ottanut netistä pelkät lennotkin ja siksi edelleen väitän että tulee kalliimmaksi ellen sitten odottele yön yli Dalamaniin pääsyä Istanbulissa tai muuten useampaa vaihtoa ja itse en halua sellaista lomalle lähtiessäni / palatessani.

        Jep, varmaan halvempia majoittumisia löytyy muualta mutta nyt kyse Marmariksesta.


      • Tyhmä olen
        kokemus puhuu kirjoitti:

        No enpä kysellyt siivojan orjatyöstä, mutta kyllä pyyhkeet vaihdettiin päivittäin ja lakanatkin useita kertoja viikossa.

        Hotellin nimi oli ja on edelleen Armaris Armutalanissa.

        Aivan turha v***tuilla tääll äja kitistä, jos asioista ei tiedä!

        Voitko kertoa mistä näitä hyviä ja halpoja hotelleja voi varata.
        Etsin netistä monilla eri hakusanoilla, mutta hotellit joita löysin, olivat aivan
        erilaisessa hintaluokassa.


      • Onko tietoa?
        matkaaja minäkin kirjoitti:

        En ole koskaan rampannut matkalaukkuineni hotellista toiseen kysymässä hintoja, vaan etsinyt netistä. Netissä on useita sivuja, jotka tarjoavat tuohon hintaan huoneistoja/hotellihuoneita. Nämä sivut ovat harmemmin suomenkielellä. Esim. toukokuun ensimmäiselle viikolle löysin 2 hengen apartin Antique Palace Hotellista Armutalanista hintaan 5e/yö ja Club Palmin (3 tähteä) 6e/yö.

        Ihan turhaa ennakkoluuloa tuokin, että lennot pitää varata kuukausia etukäteen. MInä en ole koskaan elämässäni varannut lentoja yli kuukautta etukäteen, usein varaan muutamaa päivää ennen reissua.

        Kerrotko nyt vuorostasi minulle, mistä kohteesta ja kenen matkoilla saat äkkilähtönä matkan Turkkiin 160e/hlö? Tämä ilmeisesti kuitenkin viikoksi? Minä yleensä reissaan kohteessa sen 4-6 viikkoa, enkä ole koskaan löytänyt matkatoimsitoilta alle 1000 euron matkaa.

        Tein tuntikausia työtä ja etsin netistä lentoja ja hotelleja, mutta en päässyt lähellekään täällä kerrottuja edullisia hintoja.
        Voisiko nyt joku viisas omatoimimatkailija kertoa miltä sivuilta niitä tuhansia hotelleja ja lentoja löytyy? Joista voi sitten "itse valita" sen halutun lähtö- ja paluuajankin.


      • etsivä löytää
        Tyhmä olen kirjoitti:

        Voitko kertoa mistä näitä hyviä ja halpoja hotelleja voi varata.
        Etsin netistä monilla eri hakusanoilla, mutta hotellit joita löysin, olivat aivan
        erilaisessa hintaluokassa.

        venere.com, hotelscombined.com, letsbookhotel.com, alpharooms.com, sunshine.co.uk


      • Osaatko vai opetanko
        Onko tietoa? kirjoitti:

        Tein tuntikausia työtä ja etsin netistä lentoja ja hotelleja, mutta en päässyt lähellekään täällä kerrottuja edullisia hintoja.
        Voisiko nyt joku viisas omatoimimatkailija kertoa miltä sivuilta niitä tuhansia hotelleja ja lentoja löytyy? Joista voi sitten "itse valita" sen halutun lähtö- ja paluuajankin.

        Kaikki joutuu taas uusavuttomien eteen tekemään...

        Edellämainitut hinnat löytyy hotelscombined.comista. Osaatko vai tarvitsetko vielä opastusta? Ehkä se kuitenkin on parempi että lähdet seuramatkoille, jossa kaikki tulee eteen valmiina!


    • Karakaksessa 2002

      Karakas on ollut aikaisemminkin Aurinkomatkoilla. Nyt sitä on rempattu. Huoneet ovat tilavat ja siistit. Uima-allasalue todella viihtyisä. Sieltä pääsee helposti kulkemaan joka puolelle. Suosittelen!

      • uutuuttaan kiiltelee

        Aivan uusi talo on Club Karakas ei siis rempattu vaan juuri valmistunut. Ja koska se on aivan uusi niin myös siisti ja kulumaton koska kukaan ei ole huoneistoissa asunut.

        Vanka Karakas on ennallaan ja hollantilaisilla.


    • rereetta (aloittaja)

      Kiitos muutamasta asiallisesta vastauksesta, jokseenkiin ketjun vastauksista 70 % eivät liittyneet kyseiseen hotelliin.

      Ja koska olen arka suomalainen naisihminen ja kyseessä on nyt rentouttava loma niin valmismatkoihin olemme päätyneet. Ehkä sitten joskus kun on aikaa etsiä ja enemmän kokemusta yksin matkustamisesta niin voin kuvitella etsiväni hotellit,lennot yms. erikseen. Tällä hetkellä kuitenkin paketti missä kaikki on valmiina, tuntuu luontevimmalta meille, vaikka kaikille se ei varmastikkaan sovi. Molemmat työssäkäyviä ihmisiä niin kyllä löytyy varaa maksaa se n. 500 €/ henkilö viikon matkasta johon sisältyvät lennot, kuljetukset ja hyvät suomenkieliset oppaat sekä lento Finnairilla. Ja katselin kyllä Marmariksen hotellien hintoja netistä kokeilumielessä mutta suurimmassa osassa pelkät hotellien hinnat ylittivät jo tuon am paketin mihin sisältyivät lennot yms. Ehkä en sitten osannut etsiä, mene ja tiedä.

      Kiitos vielä niistä muutamista asiallisista vastauksista joita saimme.

      Lisäksi mielestäni se että pakettimatkoilla matkustaessa joutuu olemaan pelkästään suomalaisten seurassa, on legendaa. Ja eipä se minua ainakaan lapsena haitannut että uima-altaalla sai samankielistä seuraa muista lapsista, osan kanssa olen kaveri edelleen vaikka matkasta on kymmenen vuotta. Ja mitä sitten jos hotellissa on muita suomenkielisiä? Emme me ainakaan ole suunnitelleet matkustamista kököttääksemme pelkästään hotellissa. Parhaimmillaan kerrankin Mallorcalla ollessamme perheeni kanssa, samassa 400 huoneen hotellissa oli yksi suomalainen eläkeläispari jonka näimme ainoastaan tulo- ja lähtöpäivänä.

    • me kans!

      Katselin juuri tuota kyseistä hotellia ja siksi löysin tämän keskustelun. Todella edullinen hinta! Meitä siis lähdössä viikoksi 2 aikuista ja 2 vähän isompaa lasta. Hintaa tulisi siis noin 1300e aamiaisineen!

      • kiirus alkaa olla

        No varaa nyt nopsaan. Huomaatko et Marmarikseen ei oo just laisinkaan halpoja viimehetken reissuja = kaikki paikat alkaa olla loppu. Ei oo niin paljo lentoja ku on Alanyaa. Jos aiot saada Karkaksen niin paree kiiruhtaa tai oot ilman. me on koklattu viimehetken matkaa vaan ei oo ollu tarjolla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2255
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      68
      1897
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1705
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1631
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1594
    6. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      145
      1563
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1504
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1208
    Aihe