Opamox pelasti elämäni!

parantunut...

Oon kokeillu kaiken maailman ssri lääkkeet ja vihdoin olen löytänyt oikeanlaisen lääkityksen ja annostuksen. Käytän siis Paroxetin orion 40mg, opamoxia 60mg aamulla ja illalla. Tarpeen tullen vielä propral 40mg. Olo on normaali ja paniikkihäiriö on pysynyt täysin kurissa sekä sos. tilanteiden pelko! Myös ahdistus on lähes olematon, vihdoinkin elämä hymyilee. :) Opamoxista sen verran vielä että minua ei haittaa vaikka olisin koko loppuelämäni siihen koukussa, koska se auttaa ja mielestäni jokaisella on oikeus elää mahdollisimman hyvä elämä, jos siihen tarvitaan bentsoja niin sillä ei ole mitään väliä. Ite sain noita opamoxeja pitkän taistelun jälkeen lääkäriltä. Löin niin sanotusti jahot suuhun sille lekurille. Onhan ihminen riippuvainen ruuasta, tupakasta yms. ei se bentso sen kummempaa ole.

14

7493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

      Voi voi,kahden kolmen vuoden päästä löydät itsesi järkyttävässä kunnossa jossain osastolla vieroituksessa.tulee hallusinaatiot,pahemmat paniikin kuin koskaan,itsetuntosi romahtaa lopullisesti.se on VALE hyvänolontunne ,parin vuoden päästä menee 200-300 mg päivässä.laita tämä viestiketju talteen ja näet miten kävi.

      • mitenmeneenykyää

        Näinpä.


    • .

      120 mg opamoxia on järk. korkea määrä, toleranssi kasvaa, riippuvuus...mitäpä sitten eteen...

    • paniikkipersuus

      Mun paniikkihäiriö alko oleen hallinnassa ja lääkäri määräs opamoxia etten pelkäis kohtauksia mut nyt istun paniikkipersauksissa 24 tuntia per päivä...mihinkään en pysty.Opamoxit hävitin.En mä suosittelis kellekkään mut jokaisen oma asia ja toi koukutus on ihan joka paikassa luettavissa...

    • huh huh

      120mg opaa päivässä? Mikä konitohtori sulle on tollasen hevoskuurin määrännyt. Hirvittävä määrä. katsotaan mikä on tilanne vuoden päästä, kun mikään määrä ei enää tehoa ja riudut vieroitusoireissa.

    • mr

      On kyllä hurjan kuuloinen annostus sulla Opamoxin suhteen. Minä otan tarvittaessa eli äärimmäisen harvoin neljäsosan 15 mg tabletista ja paniikkihäiriön alkuaikoinakaan sen käyttö ei ollut tuota luokkaa kuin sinulla. En enää tarkkaan muista, mutta ehkä niinä aikoina päivässä meni Opamoxia yhteensä 1 tabletin verran. Toki jotkut tarvitsevat suuremman annoksen mutta silti, huhhuh, 120 mg päivässä..?!

    • parantunut..

      Ei se niin kauhean suuri määrä ole 120mg opamoxia vastaa noin 3mg Xanoria. Ja mulla ei mikään pienempi määrä tehonnut.

      • Artur3

        Itse olen syönyt äkkipikaisuuteen 150mg opamoxia päivittäin.
        Tosin olin lapsi kun oxamin ja tenox tulivat kuvioon.annokseni on iso mutta voin olla viikonkin ilman jos tarve vaatii.


      • Artur3

        Ja olen moninkertainen sm mestari useassa kestävyyslajissa.ne rentouttaa mutta suosittelen benjoja tarviivalle l-teaniinia ehdottomasti.


    • ei ei ja ei

      Kyllä tolla annoksella muuttaa pian zombieksi.

    • opamoxkoukku

      Ajattelin samoin,ettei sillä oo mitään merkitystä jos opamoxiin jää koukkuun kunhan oireet on poissa ja pystyy elään!
      MUTTA... ei se oo oikeaa elämää kas kun nyt pienemmän annoksen lopetettuani ja kärsittyäni mielettömät vierotusoireet totean että olin väärässä!
      Sulla on jo iso satsi menossa...Lääkärit tuntuu tuuppaavan lääkkeitä lääkkeitten perään eikä epätoivoiset potilaat näe muuta vaihtoehtoa :(

    • Jenkkura

      Joo, aika kovalta tuntuu tuo annostus. Kannattaisi ihan oikeasti kokeilla pienemmillä määrillä. Olen itsekin käyttänyt opamoxia noin 15 vuotta, mutta alkuunsa annostus oli 15 mg vain tarvittaessa ja vähemmälläkin pärjäsi. Sen verran on annokset nousseet tressaavan elämäntilanteen myötä, että nyt tarvin 15 - 45 mg tilanteesta riippuen, mutta en joka päivä kuitenkaan. Kun tuo masennuslääke rupeaa vaikuttamaan, niin viimeistään silloin vähennä opamoxia, vaikka se todellakin on hyvä lääke ja voisin sanoa sinun tavoin, että se on pelastanut myös minun elämäni.

    • Paniikkia ilmassa

      Mä sain suhteellisen helposti nykyiseltä lääkäriltäni Opamoxeja, kun selitin miten olen lopettanut joskus koulun kesken, ahdistaa uusi koulu jne. Vakuutin myös käyttäväni niitä vain pahoissa tilanteissa. Hän kyllä painotti, että tämä on vain VÄLIAIKAINEN vaihtoehto, ei mikään pysyvä ratkaisu. Samaa sanoi terapeutti. Kirjoitti reseptin kuitenkin ekalla kerralla, kun näitä lääkkeitä pyysin. Lisäksi mulla on beetasalpaajia, mitkä tehoaa hyvin fyysisiin oireisiin.

      Kaikesta paniikista huolimatta ei tulisi mieleenikään käyttää päivittäin kumpaakaan lääkettä. Käytän Opamoxia TODELLA harvoin, muutamassa kuukaudessa on mennyt vain muutama tabletti. Silloinkin vain puolikas kerralla. Propralia menee useammin, joskus useamman kerran viikossa, mutta siitäkin vain 10mg/kerta.

      Joistakin ihmisistä näkee, että he ovat hitaita, uneliaita ja epä-skarppeja johtuen erilaisista lääkkeistä. En suosittelisi sinulle kyllä pidemmän päälle. Toivottavasti löydät paremman ratkaisun tilanteeseen!

    • parantunut...

      Nyt oon viis viikkoa käyttäny paroxetiiniä 40mg, eikä ole auttanut yhtään joten lopetan sen ja syön pelkkiä opamoxeja ja beetasalpaajia. Olen nyt neljää eri ssri lääkettä kokeillu ja mistään niistä ei ole havaittavaa hyötyä ollut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe