Siis onko niin että W7 ostaneet, jätetään heitteille

ärsyyntynyt tytsy

widowsin toimesta.
Kysyn koska on näköjään muillakin pulmia, onko se nyt aktivoinnissa vai rekisteröinnissä. Mitä eroa niillä on...?

Miksi v*tussa win ohjeet on kirjopitettu niin pienellö fontilla, että tarvii suurennuslasin vähintään saadakseen jotain tolkkua; sekavista ohjeista...

Mun kone herjaa vaan, että hanki joku joka auttaa...eikös se olisi W-tuen tehtävä...?
Siellä vaan automaattinen puhelinkyselijä, kysyy; eikä yhdistä mihinkään...

Onko mniin että kun rahat on saatu, niin sillä hyvä...?

Pommittakaa tällä, tuota, että jotain tolkkua tulisi sinne W-tukeen...

21

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      joo

    • Hienon puppugeneraattorin olet saanut ohjelmoitua. Tuotos muistuttaa jo hieman ihmisen kirjoittamaa tekstiä ainakin jos lukee vain muutaman sanan kerrallaan eikä välitä asiayhteyksistä.

      • sama tytsy

        Älähän jauha pa*kaa, sillä en vieläkään ole saanut w7 päivityksiä oikein; kas tässä lista :
        X64-järjestelmien Windows 7:n päivitys (KB2506014)

        Asennuspäivämäärä: ‎8.‎3.‎2012 10:26

        Asennustila: Epäonnistui

        Virhetiedot: Koodi 800F0902

        Päivitystyyppi: Tärkeä

        Järjestelmästä on löydetty tietoturvaongelma, jonka vuoksi järjestelmänvalvojan oikeuksin varustettu käyttäjä voi ladata allekirjoittamattoman ohjaimen. Tämä päivitys korjaa ongelman. Voit suojata järjestelmää asentamalla tämän Microsoft-päivityksen. Kun olet asentanut päivityksen, sinun on ehkä käynnistettävä tietokone uudelleen.

        Lisätietoja:
        http://support.microsoft.com/kb/2506014

        Ohjeita ja tukea:
        http://support.microsoft.com : tämä saitti on pa*kaa, ei tule päivityksiä, ei vaikka miten kyselisi !


        Tähän asti...:X64-järjestelmien Windows 7:n tietoturvapäivitys (KB2556532)

        Asennuspäivämäärä: ‎8.‎3.‎2012 10:09

        Asennustila: Epäonnistui

        Virhetiedot: Koodi 800F0902

        Päivitystyyppi: Tärkeä

        On löydetty tietoturvaongelma, jota hyödyntämällä todennettu paikallinen luvaton käyttäjä voi saada heikkouden sisältävän järjestelmän lopettamaan vastaamisen. Voit suojata järjestelmää asentamalla tämän Microsoft-päivityksen. Kun olet asentanut tämän päivityksen, sinun on ehkä käynnistettävä tietokone uudelleen.

        Lisätietoja:
        http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=223578

        Ohjeita ja tukea:
        http://support.microsoft.com/


      • sama tytsy
        sama tytsy kirjoitti:

        Älähän jauha pa*kaa, sillä en vieläkään ole saanut w7 päivityksiä oikein; kas tässä lista :
        X64-järjestelmien Windows 7:n päivitys (KB2506014)

        Asennuspäivämäärä: ‎8.‎3.‎2012 10:26

        Asennustila: Epäonnistui

        Virhetiedot: Koodi 800F0902

        Päivitystyyppi: Tärkeä

        Järjestelmästä on löydetty tietoturvaongelma, jonka vuoksi järjestelmänvalvojan oikeuksin varustettu käyttäjä voi ladata allekirjoittamattoman ohjaimen. Tämä päivitys korjaa ongelman. Voit suojata järjestelmää asentamalla tämän Microsoft-päivityksen. Kun olet asentanut päivityksen, sinun on ehkä käynnistettävä tietokone uudelleen.

        Lisätietoja:
        http://support.microsoft.com/kb/2506014

        Ohjeita ja tukea:
        http://support.microsoft.com : tämä saitti on pa*kaa, ei tule päivityksiä, ei vaikka miten kyselisi !


        Tähän asti...:X64-järjestelmien Windows 7:n tietoturvapäivitys (KB2556532)

        Asennuspäivämäärä: ‎8.‎3.‎2012 10:09

        Asennustila: Epäonnistui

        Virhetiedot: Koodi 800F0902

        Päivitystyyppi: Tärkeä

        On löydetty tietoturvaongelma, jota hyödyntämällä todennettu paikallinen luvaton käyttäjä voi saada heikkouden sisältävän järjestelmän lopettamaan vastaamisen. Voit suojata järjestelmää asentamalla tämän Microsoft-päivityksen. Kun olet asentanut tämän päivityksen, sinun on ehkä käynnistettävä tietokone uudelleen.

        Lisätietoja:
        http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=223578

        Ohjeita ja tukea:
        http://support.microsoft.com/

        Ja tohon ensimmäiseen hakee päivitystä, tulee tälläista silppua :

        4 tulosta haulle "WindowsUpdate_800F0902" "WindowsUpdate_dt000"
        1. 1 Windows Update -virhe 8024000B
        2. 2 Windows Update -virhe 80072f8f
        3. 3 Windows Update -virhe 80070643
        4. 4 Päivitysten asentamiseen liittyvien ongelmien vianmääritys


      • sama tytsy kirjoitti:

        Älähän jauha pa*kaa, sillä en vieläkään ole saanut w7 päivityksiä oikein; kas tässä lista :
        X64-järjestelmien Windows 7:n päivitys (KB2506014)

        Asennuspäivämäärä: ‎8.‎3.‎2012 10:26

        Asennustila: Epäonnistui

        Virhetiedot: Koodi 800F0902

        Päivitystyyppi: Tärkeä

        Järjestelmästä on löydetty tietoturvaongelma, jonka vuoksi järjestelmänvalvojan oikeuksin varustettu käyttäjä voi ladata allekirjoittamattoman ohjaimen. Tämä päivitys korjaa ongelman. Voit suojata järjestelmää asentamalla tämän Microsoft-päivityksen. Kun olet asentanut päivityksen, sinun on ehkä käynnistettävä tietokone uudelleen.

        Lisätietoja:
        http://support.microsoft.com/kb/2506014

        Ohjeita ja tukea:
        http://support.microsoft.com : tämä saitti on pa*kaa, ei tule päivityksiä, ei vaikka miten kyselisi !


        Tähän asti...:X64-järjestelmien Windows 7:n tietoturvapäivitys (KB2556532)

        Asennuspäivämäärä: ‎8.‎3.‎2012 10:09

        Asennustila: Epäonnistui

        Virhetiedot: Koodi 800F0902

        Päivitystyyppi: Tärkeä

        On löydetty tietoturvaongelma, jota hyödyntämällä todennettu paikallinen luvaton käyttäjä voi saada heikkouden sisältävän järjestelmän lopettamaan vastaamisen. Voit suojata järjestelmää asentamalla tämän Microsoft-päivityksen. Kun olet asentanut tämän päivityksen, sinun on ehkä käynnistettävä tietokone uudelleen.

        Lisätietoja:
        http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=223578

        Ohjeita ja tukea:
        http://support.microsoft.com/

        Mitä kuvittelet kenenkään saavan mitään selvää tuosta sinun (NOT) ensimmäisestä kirjoittamastasi viestistä?

        Asenna Windows uudelleen.


      • Sama tytsy
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Mitä kuvittelet kenenkään saavan mitään selvää tuosta sinun (NOT) ensimmäisestä kirjoittamastasi viestistä?

        Asenna Windows uudelleen.

        En uskalla, vaan katson kuinka kauan pelaa...ja sitten meen vaatimaan tuotevastuun perustella Anttilalta ja HP:lta rahat takaisin tai henki...

        Se vain harmittaa kun lukee: tärkeä päivitys...ja perässä EPÄONNISTUNUT PÄIVITYS...


    • Perjaatteessa:
      rekisteröinti on sen registerikoodin laittaminen tyyliin 12d4-12sx-12xx-121x
      Aktivoinnissa yhdistetään Microsoftiin ja todetaan tuota aidoksi, lähinnä ilmeisesti jotta päivitykset toimisivat. Voin olla tuossa väärässäkin.

      Ikinä en ole asiakaspalveluun soittanut, mutta näköjään olisi sähköpostikin [email protected], josko auttaisi.

    • takkari

      Kuka leski sinut on jättänyt heitteille? widow = leski

      Aika monta Windowsia olen asentanut ja tullut koneenkin mukana, mutta ei ole koskaan ollut noin vaikeaa...

      • irakkat

        Widow oikeasti lesketär, leski sitten widower.


      • sama tytsy

        kyllä mullakin on menny, ihan automaattisesti kaikki muut kun tämä W7.

        Kiitos vaan huomautuksista widows...:)
        En, ole leski vaan w7 on...


      • pilkkuraspi

        Et sitten lukenut omaa linkkiäsi?
        Suomen kielessä ei vain yleensä erotella maskuliinia ja feminiiniä.


    • El Mondo

      Ei harmaata ajatustakaan !
      Itse olen vaan acctivoinut ainoastaan, siis se on acctivoitava määrätyn ajanjaksolla, joka kait on 30 päivää, joka takaa päivitysten saannin ja ei ole ollut mitään käyttöhäiriötä koskaan.
      Käytän OEM jakelua, sillä rakennan kaikki pöytäkoneet itse tarpeiden vaatimusten mukaan, mutta olisikohan se rekisteröiminen sitten sille "täyskopiolle" ? Sillä sen saa vaihtaa uuteen koneeseen, mutta OEM on lukittu emolevylle ja ei ole siirettävissä uuteen koneeseen ilman "nikkaroimista" !

      • sama tytsy

        No, kiitois vaan ilmoituksesta, ettei ikinä teillä ole ollut ongelmia...

        *Itse en edes osaa koko listaa, yli 20 kpl jotka herjataan : päivitys epäonnistui...

        Joten kiitti vaan avusta.

        kone kyllä pelaa, jotenkuten; mutta kuin kauan...


      • Doors 8
        sama tytsy kirjoitti:

        No, kiitois vaan ilmoituksesta, ettei ikinä teillä ole ollut ongelmia...

        *Itse en edes osaa koko listaa, yli 20 kpl jotka herjataan : päivitys epäonnistui...

        Joten kiitti vaan avusta.

        kone kyllä pelaa, jotenkuten; mutta kuin kauan...

        Onko se Wintoosasi OEM vai Upgrade/Retail?
        "OEM versions do not offer any free Microsoft direct support from Microsoft support personnel"
        Koneen mukana tulleen Windows OEM-version tuotetuesta vastaa laitevalmistaja, muihin versioihin saa MS:ltä apua.

        Pätevä neuvo tuolla jo annettiinkin, asenna uusiksi se Windows.


    • Sama tytsy

      Joo, se on se oem; eli koneen mukainen HP...Sinne olen ilmoittautunut kun se heti pyysi...mutta, mutta sen hp:n tukisaitti on: jos mahdollista vieläkin kummallisempi kun tuo W:n oma.
      Tulihan tässä vähähän opittuakkin, kiitos

      Mistä asennan sen uusiksi...tein heti asenuksen jälkeen windovs järjestelmä-levyn.

      Sitten jossain vaiheessa tuo HP ilmoitti että teetkö heti hp-järjestelmälevyn, niitä tuli 4 kpl...Eikä sekää ollut ihan helppoa, kun HP ei kelpuuttanut /-dwd, vaan piti olla joko ketakirjoittava tai -...Noo, kipaisin pikaisesti lähimarketista...

      Sfinsk80: lle, kiitos tuosta @...tuonne lähetinkin tuon kyselyn, miksi tuossa päivitysluettelossa on noin monta " epäonnistunutta päivitystä" ?

      Saa nähdä, josko vaivautuvat vastaamaan...Minä en ainakaan noista vika-koodeista ymmärrä sen yhtään mitään...

    • Olisko Sinun...

      ...parempi antaa homma jonkun tutun (paremmin asian hallitseva) hoidettavaksi?

    • sama tytsy

      Joo, tämähän on se vakio vastaus jopa W-tuotetuessakin...

      Mutta, mutta luulisi että W-virallinen päivityssaitti osaisi päivittää uusiksi epäonnistuneen tärkeän päivityksen...Mun konehan kertoo että se on jatkuvasti päivitetty...ja kunnossa...
      kun päivityslistan katsoo, niin on moniaita EPÄONNISTUNUT PÄIVITYS ja nämä on sitten listalla TÄRKEÄ...
      Muuten tuolla sfinski80 antamalla saitilla on jollain ihan samanlainen ongelma...
      siihen nyt haetaan " vapaaehtoisilta " neuvoja ja ohjeita

      Niin senverran että olen onnistunut jo w3 ajoista asentamaan, ja ovat onnistuneet, ja vain vistassa on ollut enemmän ongelmia kun tässä w7...

      muuten vielä haluan esittää erityiskiitoksen sfinski80, asiallisesta vastauksesta ja neuvosta...

    • just tullu hullu!

      Onhan tuo hianoo W-asiantutjoila...
      paina W pallukka ja kirjota kysumys : rekisteriöti ja sit enter
      sit tulee vindivsi " tää on aito "

      Mikä Wîttu teit " asiantuntijota vavaa " kunnei tämmöst hommaa tiedä

      HÄVETKÄÄ !

    • ostanut 4 prosessori

      Tuo on ttta W valehtelee avimest että 4 prosessoria on käytössä !
      Vaiika se, siis W sanoo käyttöehdissa:
      voit käytää vab 2 prosessoria kerrallaa,,,

      Tämä olisi nyt PALAVERIN paikka....

      • Lololololol

        Kyllä kaikki Windows 7-versiot pystyvät käyttämään neljää prosessoriYDINTÄ, erillisten prosessorien määrä on rajattu kahteen. Ellet ole ostanut jättimäistä palvelinkonetta (joita myydään suuryrityksille), sinun koneessasi on tavallinen neliydinprosessori, eikä neljää prosessoria.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe