Tervetuloa oikikseen! Ennen kuin harkitset kuluttaa kolmea kuukautta pääsykokeiden parissa, tutustu asianjotoimistojen arkeen:
http://www.mtv3.fi/uutiset/45min/jaksot.shtml?1519661
Tervetuloa oikikseen
5
513
Vastaukset
- Tassle
Jeps, ja noista maksetaan silti aika hyvin, varsinkin jos menestyy. Eikä ole pakko tehdä töitä asianajotoimistoille...
- kolmetonnia
Maksetaan hyvin? siis kolme tonnia kuussa, sen saa missä tahansa muussa firmassa sihteerinä.
- hurrijuristi
Hyvä palkka se on siihen nähden, että kaikki aika menee töissä ja töistä toipumisessa. Eipähän voi sikajuristi jatkuvasti olla kuluttamassa roposiaan!
- jepjep
Kaikkien ei tarvitse työskennellä asianajotoimistossa. Lisäksi ihan oikeastiko luulette, että vastavalmistuneen OTM:n palkka on 3000€/kk? Itse ainakin tienaan jo opiskelijana enemmän. Olisi kiva tietää missäköhän sihteeri tienaa edes tuon 3000€... Suosittelen alaa lämpimästi!
- 7777777777777
Riippuu vähän missä aloittelee, mutta aloittelevien juristien alkupalkat ovat siellä jossain 3-5t€ välimaastossa. Noissa asianajotoimistoissa liikutaan yleensä siellä skaalan yläpäässä, mutta työtunteja riittää aluksi. Lähinnä kilpailuhenkisyyden vuoksi, mutta on pitkät viikot aikalailla hiljainen normi.
Itse ainakin diggaan alasta, mutta ei se kaikkien mieleen varmasti ole. Kannattaa tehdä sitä mistä tykkää, työtunnit ja palkat on sitten toissijaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756