Kylläpäs tuli hyvä mieli kun luin iltasanomista, että presidentti Sauli Niinistö ei ole muuttunut presidenttiyden myötä. Olen aina pitänyt hänen kunnon, loppuun asti viedystä porvari-asenteestansa. Ja olen täsmälleen samaa mieltä Niinistön kanssa siitä, että jos on itse työllä omaisuutensa ansainnut, niin ei sitä todellakaan pidä köyhille jakaa. Joista suurinosa on köyhiä vain tyhmyyttään. Raha tulee rahan luokse, ja tämän Niinistö ymmärtää todella paljon paremmin kuin moni muu. Turha edes yrittää muuta. Köyhille rahan jakaminen on kuin veden kaatamista siivilään. Tämä on yksi kantavista ajatuksista, jonka vuoksi minä annoin ääneni Sauli Niinistölle.
Niinistö siis ottaa joka tapauksessa yhden suurimmista koneista mitä Suomen puolustusvoimilla on tarjolla, ja pöräyttää sillä Ruotsin maahan. Jo pelkkä moottorin käynnistäminen maksaa parin luuserin vuosiansioiden verran. Siinähän kitisevät ja katsovat kuinka omaisuudestaan tietoinen mies elää leveästi :D
Voiko kukaan vakavissaan väittää, etteikö tällainen omaisuuksien arvoinen reissu mukamas tekisi "ehkä hieman" suurempaa vaikutusta kuninkaalliseen perheeseen kuin olisi tehnyt Haavisto jossain turistiluokassa lentäessään? :D
Porvari sotilaskoneella Ruotsiin :)
PorvariJaYlpeäSiitä
4
<50
Vastaukset
- sdfsdfsdfsdfsdfsdf
No menee näköjään ainakin puolustusvoimien pienennetyn budjetin säästöt oikeaan kohteeseen. Tai sitten ei
- Liian karua...??
Eikös tuo ole jo vähän liioiteltua. Ei sillä ole kovin kallista lentää, mutta se lennokki on vähän liian karu ja arkinen vierailulle.
- Veliaikaista kaikki
Älä välitä, kyllä se siitä ohi menee, se sinun tunnetilasikin.
- mmmmmmmmmmhm
Hienoa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163345Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3713069Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772908Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362759Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582268- 491899
- 861816
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141799Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181779- 571669