Kilpailuttamisesta

odotan päivää

Mitä olisit tykännyt jos olisin pyytänyt jotain kaveria kirjoittamaan mulle tänne rakkaus- ruinausviestejä, kilpailuttanut sinua täällä kaiken aikaa. Kirjoittanut tänne kaipausviestejä ja kun olisit puhunut minulle IRL olisin kiistänyt kaiken ja nauranut tunteillesi. Joka päivä olisin täällä vannonut ikuista rakkautta kaikille palstalaisille tai sille kaverilleni joka minulle niitä rakkausviestejä tänne kirjoittaa. Ja sinut olisin jättänyt huomiotta.

Joka päivä kertoisin sinulle IRL kuinka kaikki muut ovat tärkeämpiä eikä mulla ole ikinä aikaa tavata sua.

Tuntuisiko sinusta siltä että tunteillasi leikitään sinua roikotetaan ja kiusataan?

Yleensä omakohtainen kokemus auttaisi ymmärtämään miltä toisesta tuntuu.

Odotan päivää jolloin et pysty enää satuttamaan.

6

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa virttä

Olisiko jo aika sinunkin lopettaa tuo ainainen ruikutus tuosta samasta asiasta. Tee jotain itsellesi ja asioillesi ja lakkaa syyttämästä toista aina omista ongelmistasi. Jos et muuta tee kuin istut koneen vierellä 24h niin ei ihme, että todellisuudentajusi hämärtyy. Tuollaisista asioista ruikuttaminen aikuiselta ihmiseltä on narsistista lapsellista kiukuttelua. Aikuistu jo hyvä ihminen.

• Asennetta nyt1

Ihan sama pistänyt silmään. Kilapilu ja roikottaminen aiheena tuntuu olevan nyt jollekkin pakkomielle. Ei kai tuollainen kivalta tuntune, mutta vinkua asiasta koko ajan. En ymmärrä.

• 7+3

Ja heti aamusta sama rumba näköjään alkaa.

Onko tämä "roikottaminen" tapahtunut nimenomaan tällä palstalla vai jossain tuolla chattien puolella? Tältä palstalta kun en sellaista ole huomannut.

• Itse en ainakaan

tietentahtoen pyri satuttamaan, eikä minua voi satuttaa ainakaan täällä, koska en usko näitä juttuja. Olen nyt ymmärtänyt sen, että toimintani on voinut vaikuttaa välinpitämättömältä ja ties miltä, mutta kokoajan olen vain tähdännyt siihen, että olisin päässyt kertomaan tunteeni kasvokkain. Olisihan siinä ollut samalla edes hitunen romantiikkaa :D

• pelimiehen kiikarit

niinpä niin, ja mitä vielä. Olet pelleillyt ja naruttanut satoja naisia ja halunnut vain ihailua ja käyttää kaikkia naisia hyväksesi. Et sinä kenestäkään oikeasti välitä, eikä sinulla ole rakkauden tunteita ketään muuta kuin itseäsi kohtaan. Pelkkä peluri olet ja onneton se kuka sinun höpöhöpö juttujasi todeksi uskoo.

• Senkun luot

harhakuvitelmia toisista, mutta kannattaa muistaa, että jos petyt ihmiseen, on se omaa syytäsi. Jos ei halua kohdata ihmistä sellaisena, kuin se on, voi vaan syyttää itseään. Kukaan ei ole oikeasti sitä millaisia kuvittelemme heidän olevan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe