Kävin saamassa akupunktiohoitoa alkoholismini hoitoon. Luulin, että siinä korvanlehtiin ja muualle laitetaan äärimmäisen ohuita neuloja ja rentoudutaan.
Mitä vielä! Ensin hoitaja nuiji todella voimalla löylykauhan anuksestani sisään. Se on siellä vieläkin. Tämän jalkeen napsahti 9 tuuman ruosteiset rautanaulat kiveksistä läpi. Sitten hoitaja huusi, että joko raitistuit vai hakataanko lisää nauloja!
Huusin tuskissani, että tunnustan, olen alkoholisti ja nyt täysin raitistunut. Hoitaja pamautti vielä yhden naulan peniksestäni läpi, ja kysyi, onko varma kanssa? Karjuin jo melkein tajuntani menettäneenä, että olen olen, lopeta jo! Silloin jo ripulit turskahti hoitopöydälle löylykauhasta huolimatta.
Ja toden totta, en ole pystynyt naulat kiveksissä ja peniksessä edes kaljakaupassa käymään 3 päivään.
Akupunktio alkoholismin hoidossa
Hoito tehosi
4
162
Vastaukset
- kiitti!
Täytyykin käydä ottamassa löylykauha anukseen, jos se tosiaan auttas. Nauloja tosin en ehkä halua kiveksiin, vielä vähemmän penikseen.
- Kylmät kädet
Ei vìttu :'D
- |>>>>>>>>>
Juoppoja ei pidä paapoa, vaan hoidossa tulee olla riuskat otteet. Vaikka sitten tärinäkrapulassa oleva naulata kiveksistä kiinni hoitopöytään, ettei pääse hakee krapularyyppyä.
- juomakauha
Kyllä kauhallinen kossua auttaa kaikkia tärinästä kärsiviä juoppoja. Jos ei auta, se on kuolemaksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078