Rakennusprojekti on loppusuoralla ja täytyisi valita pihatielle sopiva pintamateriaali. Kivituhkaahan niissä kai yleisesti käytetään.
Katselin sivustolta http://www.maa-aines.com/fi/etusivu eri tuotekuvauksia
ja alkoi askarruttamaan, meneekö tuo kivituhka kovilla sateilla velliksi. Joudun ajamaan pihaan kevytkuorma-autolla työni takia, joten hieman kantavuuttakin vaadittaisiin. 0-32 olisi varmaan teknisesti sopivin mutta vähän karkean näköinen, joten 0-16 voisi olla sopiva kompromissi. Hintaeroa ei käytännössä kuormassa ole, ainakaa tuossa verkkokaupassa.
sopiva pintamateriaali pihatielle
Jussin kukka
1
392
Vastaukset 1
- näinkin
Kivituhka ei ole kantava kivaines, mutta sopii ylimmäksi kerrokseksi ja pysyy paikallaan autosi alla, kunhan sen alla oleva kantava kerros esim siitä 0-32 kiviaineksesta on riittävän paksu ja hyvin tiivistetty. Kivituhka ei mene sateella velliksi. Toki 0-16 raekoko ylimpänä on sekin ok, mutta krouvin oloinen ja jalalle epämukava. -sekin painuu, jos alusrakenne ei ole riittävän kantava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459