osaisiko joku kertoa hyviä vinkkejä millä voisi pysäyttää hiusten lähdön ohimoilta ja onko joillain lääke tai vitamiiniaineilla mahdollista saada uutta hiuskasvua aikaiseksi?
ohimoiden kaljuuntuminen
4
382
Vastaukset
- Mitäpä jos lukisit
edes vähän tätä palstaa?
- bmw...
Sama juttu täällä että ohimot ovat vetäytyneet ja päälaelta on myös hiukset lähteneet, niinkuin mies tyyppisessä kaljuuntumiessa yleensä
Rogainea olen käyttänyt varmaan jo , en tarkalleen edes muista mutta olisiko noin 8 vuotta,,
Se ehkä piti tilanteen hyvin hallussa, mutta kyllä hiukset ovat lähteneet melkoisesti, nykyään käytän ohimoille spectral dnc ainetta ja päälaelle laitan rogainea.
Niin ja kun pesen hiuksia niin nisim shamppoota käytän myös.
Välissä koitin mennä pelkkiin nisim-tuotteisiin, mutta minusta hiukset lähtivät niillä katoamaan, niimpä siirryin takaisin rogaineen/spectral dnc aineisiin.
Kun taasen veljelläni jolla kaljuuntuminen alkoi paljon myöhemmin ja joka nyttemmin käyttä nisim-tuotteita niin hänellä ne todella toimivat hyvin, minkäänlaisesta kaljuuntumisesta ei ole merkkiäkään, toisaalta onko se sitten nisim aineiden aikaansaannosta,, vaiko lähtikö häneltä vain välissä hiukset tressin takia,,kuka tietää..
Näissä hiusasioissa on niin että kaikki tapahtuu niin hitaasti, kuin hiuksen kasvu.Itsekkin olen huomaavinani että spectral dnc auttaisi paremmin ohimoille, kun taasen rogaine tehoaisi paremmin päälaelle, mutta en voi mitään varmaa sanoa, tosin olen muiltakin käyttäjiltä lukenut samanlaista.
---
Sitten on erikseen nämä reseptillä saatavat tabletit, jotka kaikista tehokkainten pysäyttää kaljuuntumisen, ja varmaankin kasvattaa hiuksia takaisin, mutta en ole lähtenyt käyttämään näitä sivuvaiktuksien pelossa.
--
En itsekkään haluaisi hiuksia menettää, mutta alkaa keinot olla vähissä, hiussiirto tuntuu maksavan niin paljon että haaveeksi jää.
olen 34vMoi!
Mistä tilaat spectral dnc:tä? Bioveastako?
Itse oisin kanssa kiinnostunut kokeilemaan sitä ohimoille..
Päälaelle käytän myös perus Rogainea..
- bmw...
Biovea, sieltä olen tilannut, olen yleensä tilannut heti enemmän, saa edullisemminkin.
Tällä pastalla on joskus valitettu sitä että on tullut joitain ongelmia kun on tilattu kyseisestä liikkeestä, mutta minulla on kaikki sujunut hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3602838SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis652276Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781959Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis661592- 1401532
- 691149
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021019Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön264955Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li8932- 39810