Hajanainen ajattelu

Hieman seko

Olen itse huomannut ja työpaikallani ovat huomanneet, että ajattelen jotenkin sekavasti ja hajanaisesti. Pystyn lyhyesti puhumaan normaalisti, mutta pisempään kirjolohi uuniissa puhuessa jotenkin ajatus katkeaa ja pidän uunissa noin tunnin, jolloin puhunkin eri asiaa ja kukaan ei tunnu sitä riitti neljälle syöjälle, vaikka ruodot ja muut kevensi kalaa yli ymmärtävän mitä tarkoitan. Työkaverit pitävät outona höpöttäjänä vaikka sillistä tulee hirveä jano, joten suosin 2 prosenttisia sillejä purkeissa puhun heidän kanssa normaalisiti, mutta päässäni on monta persoonaa, en siis aina itse ole puikoissa, vaan vallan ottaa toinen persoona päässäni. Miten kauan voin pitää duunini ja ketin perunoita liian paljon, roskiin meni etten joutuisi sairaselakkeelle?

8

713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jk

ninkö

• yhjhdhgjd

hahahhahah pakko olla trolli :DD

• Haha hah!!

Jk on ainakin!! :D

• parantola

ei ole trolli, välttämättä. tuolta psykoosi kuulostaa. mutta ptsikko ja nimi saavat epäilyksen.

itse parantumassa päin. johtui kahvista. vittukun pitää sitten sekin jättää pois :). olo sumea mutta selkeämpi kuin äsken.

• parantola

korjaan hieman sameuttani. kofeiinin pitkä metabolia ja sen runsas käyttö. joka päivä parempi olo.

• tarjoilijatar

Kalastuspalta on muualla.

• doodman

Varmaankin trolli, mutta jos ei ole: hakeudu heti hoitoon.

• Hieman seko

Totta puhun. Onneksi lääkäri sanoi että voin taas ajaa bussia pitkänsillan tanssiravintola oli silloin mun kantapaikka ja pitkän sairasloman jälkeen taas bussin rattiin. Päässäni on monta persoonaa ja joku niistä ottaa aina paistettuna noin tunnin jos kansi on raolaan, että kuuma ilma pääsee broilerin pintaan, siten ole parantunut parissa kuukaudessa niin hyvin, että lääkäri sanoi etten eksy tutulla bussi reitillä, kun sitten aamulla en löytänyt sukkia ja vaimo ja lapset olivat kadonneet, selvisi että muija oli menny duuniin ja lapset kouluun. Nyt syön viittä eri lääkettä ja olen joten kuten kasassa vaikka persoona on jakautunut aika moneksi eri henkilöksi. Yleensä matkuystajat ei paljon kysele mitään matkan aikana multa, joten painuin silloin aikaisen maate ja silmissä vain pyöri, siis kysy yhtään mitään ja saan rauhassa porotella bussia. Ensin luulin että D kortti lähtee kun alkoi päässä liirata, mutta kun sain silakoita halvalla niin paistoin ne ja vaimo ja lapsetkin saivat herkutella kalaa. Ääh, siis kortti ja duuni paikka onneksi säily.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      179
      2688
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2519
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2197
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2073
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1739
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1444
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      205
      1428
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      225
      1163
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1138
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      370
      1073
    Aihe