Mikäs tässä nyt taas oli, kun piti tulla mua uniin kiusaamaan? Epäilen, että teet sen tahallasi... :) Ei ollut nimittäin ensimmäinen kerta. Noh, en valita, koska ihanahan tuo oli. Pakko purkaa tämä jonnekin:
Oli kesä ja köllöteltiin kahdestaan puistossa. Muistan katselleeni yllämme olevaa puuta ja sen vihreitä lehtiä, jotka lepattivat tuulessa. Sitten sinä sanoit, että noiden lehtien liike tuulessa on yhtä avraamatonta, kun mun mielialan liikkeet. Enkä tiennyt olisiko mun unessa pitänyt nauraa vai ottaa toi kritiikkinä. Sitten katsoin sua silmiin ja huomasin, kuinka hymyilit ihanan ilkikurisesti. Naurettiin tilanteelle hetki yhdessä ja sitten aivan yhtäkkiä kumarruit suutelemaan mua vatsaan. Nauraminen loppui siihen ja sekava tunteiden aalto kulki päästä varpaisiin asti. Muistan, kuinka unessa olisi tehnyt mieli vain huokaista äänekkäästi ja vaatia lisää. Sitten heräsin.
... Ja nyt olen aivan sulaa vahaa täällä kahvikupin ääressä. Ei tiedä miten päin pitäisi olla. Puuh...
Taas näitä mun unia:
3
128
Vastaukset
- ehkä parempi kun
meet takasin nukkuu
- :P
Tykkään siirapista... :D
Ja nähnyt myös unen pitkästä aikaa, kun pääkopassa tapahtui muitakin muutoksia.
Kiva uni oli sekin ja häN oli mukana siinä - kaunista siirappia
Aloittajan tekstiä oli mukavaa lukea ja toivottavasti mullekkin kävisi joskus noin. Löytäisin sen naisen joka kestäisi juuri tuollaista ilkukurista, mutta hyvää tarkoittavaa juttua joka voisi johtaa nauramiseen ja siitä intohimoon. :)
Toivotaan että näet samanlaisia mukavia unia seuraavanakin yönä. :)
Itsekkin toivon että näkisin vastaavia unia niin saisin nukuttua hyvin ja olisin aamulla iloinen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872