Autokouluopettajani on mielestäni erittäin huono eikä ollenkaan motivoiva. Olen nyt ajanut reilut 16 ajotuntia ja aina, kun teen edes pienenkin virheen, hän alkaa kiroilla kuin viimeistä päivää. Maanantaina vaihdoin kaistalta toiselle ja unohdin vilkun (oma vika), tämän takia opettaja sanoi minulle suorat sanat: "Ootko hemmetti unessa, et sää voi nyt tällasta paskaa unohtaa moottoritiellä".
Onko tässä mitään järkeä? Ymmärrän, että vilkkua on tärkeä käyttää, ja minä käytänkin sitä aina, kun mahdollista. Nyt vain sattui pieni virhe ja unohdin, saan sitten pelkkää huutoa niskaan. Viime aikoina ajaminen ei ole motivoinut ollenkaan nimenomaisesta opettajasta johtuen - minähän maksan reilut puoltoista tonnia autokoulusta, eikö minullakin ole siis oikeus laatuun jossain määrin vaikka olenkin opiskelija? Naurettavaa puuhaa.
Onko mahdollista vaihtaa autokoulua kesken kaiken? Olen suorittanut ko. puljussa kaikki teoriat (maksettu), 16/30 ajokertaa sekä liukasajon. Olen maksanut etukäteen kaikki ajokerrat, joten minulla on vielä tuo 14 kpl niitä jäljellä - sen lisäksi tulee vielä inssimaksut yms. jotka eivät ainakaan vielä ole ajankohtaisia. Voinko vaatia autokoululta rahojani takas jäljellä olevista ajokerroista ja jatkaa opettelua muualla?
Kiitos vastauksista.
Ajo-opettaja on huono
6
3548
Vastaukset
- Autokoulun Täti
Tervehdys.
Onko ko. autokoulussa muita opettajia? On täysin normaalia, ettei kemiat aina oppilaan ja opettajan välillä kohtaa, mutta moista huutoa Sinun ei tarvitse kuunnella ja ihmettelen tämän opettajan tyyliä, tarkoitushan on opettaa eikä karjua jos virheitä sattuu....
Joka tapauksessa voit ensin yrittää vaihtaa opettaja autokoulun sisällä mutta jos ei onnistu, niin ilman muuta voit vaatia rahasi takaisin jolloin nykyinen autokoulusi antaa sinulle paperit tähän astisesta opetuksestasi joiden kanssa voit vaihtaa ystävällisenpään autokouluun.
Tsemppiä Sinulle!- .............
Kiitos neuvosta. Ilmoitin autokoululle, että haluan lopettaa, ja sain heiltä mainitsemasi todistuksen ajetuista ajo- ja teoriatunneista. Nyt etsimään uutta, parempaa autokoulua!
- ajo-opetusluvalla
Hienoa, että sait asian kuntoon!!! Autokoulu on kallis ja huonosta asiakaspavelusta ei pitä joutua maksamaan. Nuoret eivät vielä aina tiedä, että huonoa kohtelua ei pidä sietää ja Suomessa on paljon hyviä yrityksiä, jotka panostavat opetukseen ja asiakaspalveluun.
- melli
missä pain suomea sijaitsee tämä autokoulu?? ettei vaan kotkassa...?
- sgsdgdgsgdsf
ajo-opettaja kannattaa valita huolella. its sain ensin sellaisen hissukan vanhan papan, joka ei sanonut mitään mihinkään. ohjeetkin oli yksisanaisia lauseita. vasemmalle. kaasua. jarrua.
ekan ajotunnin lopussa otin sitten asian opettajan kanssa puheeksi ja sanoin haluavani vaihtaa opettajaa. tein tuon niin kohteliaasti kun sen vain voi tehdä ja homma onnistui. seuraavalla ajotunnilla oli itselle sopivampi opettaja, joka sitten minulle sen kortin ajatutti.
ja tämä jälkimmäinen oli sellainen, että sen sanavarastoon kirosanatkin kuului, mutta niinpä kuuluu minunkin, joten kemiat kohtasivat :)
ei siinä mielestäni ole mitään pahaa kirota, jos toinen kunnolla ryssii. paremmin menee perille. - Boss99
Jos maksat jostain n1600e ja et diggaa, niin vaihda! Kuka on niin tyhmä ettei valita!/vaihda? Sama jos ostisit uuden telkkarin ja sieltä näkyy vain kanava 1... Tyydytkö siihen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1572558Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658