Autokouluopettajani on mielestäni erittäin huono eikä ollenkaan motivoiva. Olen nyt ajanut reilut 16 ajotuntia ja aina, kun teen edes pienenkin virheen, hän alkaa kiroilla kuin viimeistä päivää. Maanantaina vaihdoin kaistalta toiselle ja unohdin vilkun (oma vika), tämän takia opettaja sanoi minulle suorat sanat: "Ootko hemmetti unessa, et sää voi nyt tällasta paskaa unohtaa moottoritiellä".
Onko tässä mitään järkeä? Ymmärrän, että vilkkua on tärkeä käyttää, ja minä käytänkin sitä aina, kun mahdollista. Nyt vain sattui pieni virhe ja unohdin, saan sitten pelkkää huutoa niskaan. Viime aikoina ajaminen ei ole motivoinut ollenkaan nimenomaisesta opettajasta johtuen - minähän maksan reilut puoltoista tonnia autokoulusta, eikö minullakin ole siis oikeus laatuun jossain määrin vaikka olenkin opiskelija? Naurettavaa puuhaa.
Onko mahdollista vaihtaa autokoulua kesken kaiken? Olen suorittanut ko. puljussa kaikki teoriat (maksettu), 16/30 ajokertaa sekä liukasajon. Olen maksanut etukäteen kaikki ajokerrat, joten minulla on vielä tuo 14 kpl niitä jäljellä - sen lisäksi tulee vielä inssimaksut yms. jotka eivät ainakaan vielä ole ajankohtaisia. Voinko vaatia autokoululta rahojani takas jäljellä olevista ajokerroista ja jatkaa opettelua muualla?
Kiitos vastauksista.
Ajo-opettaja on huono
6
3509
Vastaukset
- Autokoulun Täti
Tervehdys.
Onko ko. autokoulussa muita opettajia? On täysin normaalia, ettei kemiat aina oppilaan ja opettajan välillä kohtaa, mutta moista huutoa Sinun ei tarvitse kuunnella ja ihmettelen tämän opettajan tyyliä, tarkoitushan on opettaa eikä karjua jos virheitä sattuu....
Joka tapauksessa voit ensin yrittää vaihtaa opettaja autokoulun sisällä mutta jos ei onnistu, niin ilman muuta voit vaatia rahasi takaisin jolloin nykyinen autokoulusi antaa sinulle paperit tähän astisesta opetuksestasi joiden kanssa voit vaihtaa ystävällisenpään autokouluun.
Tsemppiä Sinulle!- .............
Kiitos neuvosta. Ilmoitin autokoululle, että haluan lopettaa, ja sain heiltä mainitsemasi todistuksen ajetuista ajo- ja teoriatunneista. Nyt etsimään uutta, parempaa autokoulua!
- ajo-opetusluvalla
Hienoa, että sait asian kuntoon!!! Autokoulu on kallis ja huonosta asiakaspavelusta ei pitä joutua maksamaan. Nuoret eivät vielä aina tiedä, että huonoa kohtelua ei pidä sietää ja Suomessa on paljon hyviä yrityksiä, jotka panostavat opetukseen ja asiakaspalveluun.
- melli
missä pain suomea sijaitsee tämä autokoulu?? ettei vaan kotkassa...?
- sgsdgdgsgdsf
ajo-opettaja kannattaa valita huolella. its sain ensin sellaisen hissukan vanhan papan, joka ei sanonut mitään mihinkään. ohjeetkin oli yksisanaisia lauseita. vasemmalle. kaasua. jarrua.
ekan ajotunnin lopussa otin sitten asian opettajan kanssa puheeksi ja sanoin haluavani vaihtaa opettajaa. tein tuon niin kohteliaasti kun sen vain voi tehdä ja homma onnistui. seuraavalla ajotunnilla oli itselle sopivampi opettaja, joka sitten minulle sen kortin ajatutti.
ja tämä jälkimmäinen oli sellainen, että sen sanavarastoon kirosanatkin kuului, mutta niinpä kuuluu minunkin, joten kemiat kohtasivat :)
ei siinä mielestäni ole mitään pahaa kirota, jos toinen kunnolla ryssii. paremmin menee perille. - Boss99
Jos maksat jostain n1600e ja et diggaa, niin vaihda! Kuka on niin tyhmä ettei valita!/vaihda? Sama jos ostisit uuden telkkarin ja sieltä näkyy vain kanava 1... Tyydytkö siihen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343982Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232297Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8827J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756