En voi tehä enää mitään sen jälkeen mitä viime alkukesästä sanoit...
Meidän yhteinen tulevaisuus on sun käsissä.....
En mä voi tehä oikee mitään enää
17
245
Vastaukset
- No mittee se
sit sano ?
- ap
Jotain sellasta, että mä en voi tehä mitää...
- mies
ap kirjoitti:
Jotain sellasta, että mä en voi tehä mitää...
Koetas nyt kertoa että mitä sulle on sanottu tarkalleen eläkä kiertele ja kaartele.
Kerro myös mitä itse olen sanonut hänelle. Ehkä hänen sanansa johtuvat sinun sanoistasi. Niinhän se monesti on.
Vastaapas rehellisesti mitä hän sanoi ja mitä itse olet sanonut hänelle. - et toimi nätisti:(
mies kirjoitti:
Koetas nyt kertoa että mitä sulle on sanottu tarkalleen eläkä kiertele ja kaartele.
Kerro myös mitä itse olen sanonut hänelle. Ehkä hänen sanansa johtuvat sinun sanoistasi. Niinhän se monesti on.
Vastaapas rehellisesti mitä hän sanoi ja mitä itse olet sanonut hänelle.Sinä mies se kyselet kaikilta kaikkea ja vastaat sitten ilkeillen kun ei ollutkaan sulle suunnattua tai et vastaa ollenkaan. Minä en tykkää yhtään sun toimintavastasi!
- mitä vittua
mies kirjoitti:
Vastaapas rehellisesti mitä hän sanoi ja mitä itse olet sanonut hänelle.vieraitten sanomiset voi jotakin äijää kiinnostaa noin helvetisti ?
- sivusta huomautus
et toimi nätisti:( kirjoitti:
Sinä mies se kyselet kaikilta kaikkea ja vastaat sitten ilkeillen kun ei ollutkaan sulle suunnattua tai et vastaa ollenkaan. Minä en tykkää yhtään sun toimintavastasi!
oletko ap, jos et, niin puutu toisten juttuihin,-- ei sulle suunnattu???
- pois siitä
mitä vittua kirjoitti:
vieraitten sanomiset voi jotakin äijää kiinnostaa noin helvetisti ?
kuin myös itsellesi, ei kai tää liity suhun?
- mies
et toimi nätisti:( kirjoitti:
Sinä mies se kyselet kaikilta kaikkea ja vastaat sitten ilkeillen kun ei ollutkaan sulle suunnattua tai et vastaa ollenkaan. Minä en tykkää yhtään sun toimintavastasi!
Älä ole hullu ja kuvittele tunnistavasi minua, juurihan osoitit ettet tunnista tekstilläsi.
Tykkäätkö mun tavasta oikoa kurvit ja mennä suoraan asiaan tai et,
ei minun maailmaani ja tapaani mennä suoraan asiaan muitta mutkitta muuta.
Oma mielipiteeni on etten pidä kaltaisistasi jaarittelijoista jotka puhuvat paljon mutta eivät sano mitään oleellista. - mies
mitä vittua kirjoitti:
vieraitten sanomiset voi jotakin äijää kiinnostaa noin helvetisti ?
Siis täh =)))
Mitä v.ittua SÄ täällä teet jos sua ei kerran kiinosta vieraitten sanomiset.
Eihän täällä ole muita kuin vieraita kaikille meille. - ed.
sivusta huomautus kirjoitti:
oletko ap, jos et, niin puutu toisten juttuihin,-- ei sulle suunnattu???
Taas! Teet sen taas. Että ole ärsyttävä!!
- alkukasän lapsi
mies kirjoitti:
Siis täh =)))
Mitä v.ittua SÄ täällä teet jos sua ei kerran kiinosta vieraitten sanomiset.
Eihän täällä ole muita kuin vieraita kaikille meille.mua kiinnostais yks mies viime kesältä..ja sanomiset,
- et toimi nätisti:(
mies kirjoitti:
Älä ole hullu ja kuvittele tunnistavasi minua, juurihan osoitit ettet tunnista tekstilläsi.
Tykkäätkö mun tavasta oikoa kurvit ja mennä suoraan asiaan tai et,
ei minun maailmaani ja tapaani mennä suoraan asiaan muitta mutkitta muuta.
Oma mielipiteeni on etten pidä kaltaisistasi jaarittelijoista jotka puhuvat paljon mutta eivät sano mitään oleellista.Ja samalla suutut kun sinä juuri et olekkaan se mies jota etsitään :(
Hitto - sä mitään asiaan mene. Jos menisit et siinä olisi - vaan jossakin ihan muualla! - syksyn lapsi
alkukasän lapsi kirjoitti:
mua kiinnostais yks mies viime kesältä..ja sanomiset,
No kerros nyt sit viimein niistä viime kesän sanomista enempi.
- ei oo tottakaan...
ed. kirjoitti:
Taas! Teet sen taas. Että ole ärsyttävä!!
mitä sä vauhkoilet? mä kirjotin tänää eka kertaa, huh huh
- ed
syksyn lapsi kirjoitti:
No kerros nyt sit viimein niistä viime kesän sanomista enempi.
oot siis synt. syksyllä ? etpä ollut Hän
- 2.0
Etkö ole koskaan itse sanonut jotain mitä et tarkoita?
- ap
Olen kyllä, mut toi on semmonen juttu, että hänen on oikastava se asia, jos se on jotenki muuten, kun mitä hän silloin sanoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837