En mä voi tehä oikee mitään enää

Sun käsissä

En voi tehä enää mitään sen jälkeen mitä viime alkukesästä sanoit...

Meidän yhteinen tulevaisuus on sun käsissä.....

17

245

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No mittee se

sit sano ?

• ap

Jotain sellasta, että mä en voi tehä mitää...

• mies
        ap kirjoitti:

Jotain sellasta, että mä en voi tehä mitää...

Koetas nyt kertoa että mitä sulle on sanottu tarkalleen eläkä kiertele ja kaartele.
        Kerro myös mitä itse olen sanonut hänelle. Ehkä hänen sanansa johtuvat sinun sanoistasi. Niinhän se monesti on.
        Vastaapas rehellisesti mitä hän sanoi ja mitä itse olet sanonut hänelle.

• et toimi nätisti:(
        mies kirjoitti:

Koetas nyt kertoa että mitä sulle on sanottu tarkalleen eläkä kiertele ja kaartele.
        Kerro myös mitä itse olen sanonut hänelle. Ehkä hänen sanansa johtuvat sinun sanoistasi. Niinhän se monesti on.

Sinä mies se kyselet kaikilta kaikkea ja vastaat sitten ilkeillen kun ei ollutkaan sulle suunnattua tai et vastaa ollenkaan. Minä en tykkää yhtään sun toimintavastasi!

• mitä vittua
        mies kirjoitti:

vieraitten sanomiset voi jotakin äijää kiinnostaa noin helvetisti ?

• sivusta huomautus
        et toimi nätisti:( kirjoitti:

Sinä mies se kyselet kaikilta kaikkea ja vastaat sitten ilkeillen kun ei ollutkaan sulle suunnattua tai et vastaa ollenkaan. Minä en tykkää yhtään sun toimintavastasi!

oletko ap, jos et, niin puutu toisten juttuihin,-- ei sulle suunnattu???

• pois siitä
        mitä vittua kirjoitti:

kuin myös itsellesi, ei kai tää liity suhun?

• mies
        et toimi nätisti:( kirjoitti:

Älä ole hullu ja kuvittele tunnistavasi minua, juurihan osoitit ettet tunnista tekstilläsi.
        Tykkäätkö mun tavasta oikoa kurvit ja mennä suoraan asiaan tai et,
        ei minun maailmaani ja tapaani mennä suoraan asiaan muitta mutkitta muuta.
        Oma mielipiteeni on etten pidä kaltaisistasi jaarittelijoista jotka puhuvat paljon mutta eivät sano mitään oleellista.

• mies
        mitä vittua kirjoitti:

Siis täh =)))
        Mitä v.ittua SÄ täällä teet jos sua ei kerran kiinosta vieraitten sanomiset.
        Eihän täällä ole muita kuin vieraita kaikille meille.

• ed.
        sivusta huomautus kirjoitti:

oletko ap, jos et, niin puutu toisten juttuihin,-- ei sulle suunnattu???

Taas! Teet sen taas. Että ole ärsyttävä!!

• alkukasän lapsi
        mies kirjoitti:

Siis täh =)))
        Mitä v.ittua SÄ täällä teet jos sua ei kerran kiinosta vieraitten sanomiset.
        Eihän täällä ole muita kuin vieraita kaikille meille.

mua kiinnostais yks mies viime kesältä..ja sanomiset,

• et toimi nätisti:(
        mies kirjoitti:

Älä ole hullu ja kuvittele tunnistavasi minua, juurihan osoitit ettet tunnista tekstilläsi.
        Tykkäätkö mun tavasta oikoa kurvit ja mennä suoraan asiaan tai et,
        ei minun maailmaani ja tapaani mennä suoraan asiaan muitta mutkitta muuta.
        Oma mielipiteeni on etten pidä kaltaisistasi jaarittelijoista jotka puhuvat paljon mutta eivät sano mitään oleellista.

Ja samalla suutut kun sinä juuri et olekkaan se mies jota etsitään :(
        Hitto - sä mitään asiaan mene. Jos menisit et siinä olisi - vaan jossakin ihan muualla!

• syksyn lapsi
        alkukasän lapsi kirjoitti:

mua kiinnostais yks mies viime kesältä..ja sanomiset,

No kerros nyt sit viimein niistä viime kesän sanomista enempi.

• ei oo tottakaan...
        ed. kirjoitti:

Taas! Teet sen taas. Että ole ärsyttävä!!

mitä sä vauhkoilet? mä kirjotin tänää eka kertaa, huh huh

• ed
        syksyn lapsi kirjoitti:

No kerros nyt sit viimein niistä viime kesän sanomista enempi.

oot siis synt. syksyllä ? etpä ollut Hän

• 2.0

Etkö ole koskaan itse sanonut jotain mitä et tarkoita?

• ap

Olen kyllä, mut toi on semmonen juttu, että hänen on oikastava se asia, jos se on jotenki muuten, kun mitä hän silloin sanoi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      120
      1050
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      131
      963
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe