lääkkeet terapia ei auta

juuuuuuuj

Olen nyt syönyt 2 vuotta cipralexia masennukseen ja ahdistushäiriöön (sosiaalinen fobia) Ensin kävin vuoden verran mielenterveystoimistossa hoitajankanssa juttelemassa ja nyt viimiset 8kk psykoterapiassa. Tuntuu ettei mun pelot katoa mihinkään. Jos voin olla kotona voin hyvin. Mutta työhön en pysty. Yritin sitä mutta ahdistus kasvoi niin suureksi että en nähnyt mitään muuta vaihtoehtoa kuin luovuttaa. Kävin tosiaan työkokeilunaikana jo terapiassa mutta en saa siitä mitään hyötyä, pelot ovat ja pysyy. Miten kauan teillä muilla on mennyt terapioihin aikaa ennen kuin olette saaneet pelot sen verran hallintaan että työnteosta tulee jotain?? Tä on jotenkin niin noloakin kun ei pysty toimimaan kuten muut. Mua varmaan pidetään lusmuna kun lopetan työt ja muut heti alkuun. En ole kertonut kenellekkään fobiastani vaan olen aina esittänyt että mua ei kiinnosta tai jotain. Tuntuu että tästä onfgelmasta on tullut ns. kierre kun saan masennukseni hallintaan ja uutta puhtia yritän jotain, mutta sitten ahdistus vie voiton luovutan ja masennun... ikinen noidan kehä

2

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfasdasd

Joo tuttua tekstiä. Itse olen käynyt kolme vuotta psykoterpiassa ja kokeillut monenlaisia lääkkeitä. Eipähän noi oireet oo kovin paljoo muuttuneet tai lähteneet. En mä tiiä joutuuko näiden kaa sit painimaan jollain tavalla koko ikänsä. Älä ainakaan kuvittele, että kokisit jonkin ihmeparantumisen. Sitä tuskin tulee tapahtumaan. Anteeksi, en halua olla pessimisti, mutta realisti kylläkin. Itse en kykene tällä hetkellä työhön ja onhan se noloa muiden ihmisten edessä. Mut pakko kai vaan antaa armoa itselleen ja hyväksyä se, ettei vaan yksinkertaisesti pysty. Mut ei kai sen välttämättä tarvitse olla lopullista.

• Kokenut ja toimii

Lääkket eivät poista pelkoja. Ne vain peittävät ne. Todellinen syy jää siis tutkimatta. Vaikka seuraava ehdotukseni saattaa kuulostaa hörhön puheelta, niin Googlettakaa ENERGIAHOITO. Kokeilkaa jotain luonnollisempaa menetelmää. Mikään ton tyylisistä hoidoista ei voi varmasti olla turhaa. Sivuvaikutuksiakaan ei ole, joten...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4158
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3127
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe