Olen nyt syönyt 2 vuotta cipralexia masennukseen ja ahdistushäiriöön (sosiaalinen fobia) Ensin kävin vuoden verran mielenterveystoimistossa hoitajankanssa juttelemassa ja nyt viimiset 8kk psykoterapiassa. Tuntuu ettei mun pelot katoa mihinkään. Jos voin olla kotona voin hyvin. Mutta työhön en pysty. Yritin sitä mutta ahdistus kasvoi niin suureksi että en nähnyt mitään muuta vaihtoehtoa kuin luovuttaa. Kävin tosiaan työkokeilunaikana jo terapiassa mutta en saa siitä mitään hyötyä, pelot ovat ja pysyy. Miten kauan teillä muilla on mennyt terapioihin aikaa ennen kuin olette saaneet pelot sen verran hallintaan että työnteosta tulee jotain?? Tä on jotenkin niin noloakin kun ei pysty toimimaan kuten muut. Mua varmaan pidetään lusmuna kun lopetan työt ja muut heti alkuun. En ole kertonut kenellekkään fobiastani vaan olen aina esittänyt että mua ei kiinnosta tai jotain. Tuntuu että tästä onfgelmasta on tullut ns. kierre kun saan masennukseni hallintaan ja uutta puhtia yritän jotain, mutta sitten ahdistus vie voiton luovutan ja masennun... ikinen noidan kehä
lääkkeet terapia ei auta
2
96
Vastaukset
- dfasdasd
Joo tuttua tekstiä. Itse olen käynyt kolme vuotta psykoterpiassa ja kokeillut monenlaisia lääkkeitä. Eipähän noi oireet oo kovin paljoo muuttuneet tai lähteneet. En mä tiiä joutuuko näiden kaa sit painimaan jollain tavalla koko ikänsä. Älä ainakaan kuvittele, että kokisit jonkin ihmeparantumisen. Sitä tuskin tulee tapahtumaan. Anteeksi, en halua olla pessimisti, mutta realisti kylläkin. Itse en kykene tällä hetkellä työhön ja onhan se noloa muiden ihmisten edessä. Mut pakko kai vaan antaa armoa itselleen ja hyväksyä se, ettei vaan yksinkertaisesti pysty. Mut ei kai sen välttämättä tarvitse olla lopullista.
- Kokenut ja toimii
Lääkket eivät poista pelkoja. Ne vain peittävät ne. Todellinen syy jää siis tutkimatta. Vaikka seuraava ehdotukseni saattaa kuulostaa hörhön puheelta, niin Googlettakaa ENERGIAHOITO. Kokeilkaa jotain luonnollisempaa menetelmää. Mikään ton tyylisistä hoidoista ei voi varmasti olla turhaa. Sivuvaikutuksiakaan ei ole, joten...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760