Bilteman venevahat

WaxWaxWax

Onko kellään kokemusta Bilteman myymistä venevahoista? ovat todella edullisia. Puhdistavavaha 8.99€ ja venevaha 4.99 € ! jos vertaa vaikka Autoglymiin, Star Briteen, Hempeliin ym. Itse olen käyttänyt noita kalliimpia merkkejä aiemmin, mutta nyt houkuttelisi kokeilla, jos vaikka lopputulos olisikin yhtähyvä ?

5

3698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vax kax

kokeilin joskus muutama vuosi sitten ja aika laimeaa litkua oli. Kuin tärpätillä tms. laimennettua. Hetkekesi tuli kohtalainen kiilto, mutta seuraavana keväänä oli kahta vittumaisempi homma saada hyvä pinta.

Eräs ammatti"meikkari" sano, että se johtuu siitä, että halvat vahat on enimmäkseen jotain silikoniöljyä, joka kyllä kiiltää, mutta sitten siihen ei enää kunnon vaha tahdo tarttua ja joutuu käsittelemään aika rajusti, että saa hyvän.

Sen jälkeen olen aina varmistanut etten vahaa autoa tai venettä silikonia siältävällä "vahalla".

• Tuo puhdistusvaha oli ainakin viime vuonna hyvää tosin maksoi tuplasti sen mitä Motonetin "merkki" vaha.
      Biltemalla kun tuntuu olevan se paha tapa että ensin myydää hyvää ja hononnetaan sitten laatu jotta saadaan parempi kate.
      Tuo venevaha ei vakuuttanut, Motonetin Turtle oli parempaa hinta/laatu suhteeltaan.

Kerran ostin auton kertakätyttöpesusienipaketin, 10 kpl, jossa pesuaine ja vaha samassa, sillä pesi auton kahteen kertaan yhdellä sienellä.
      Kun oli niin hyvää, ostin toisen satsin. Sillä ei sitten pessyt koko autoa edes yhdellä sienellä. aineen määrä oli piennennetty alle minimin.

• Oppirahat on maksett

Minä olen jo oppinut välttämään koko paikkaa.

• tiedä noista oikeest

n. 30 vuotta olen vetänyt jotakin vahaa veneideni kylkiin, milloin merkkituotetta ja milloin jotakin halpamerkkiä. Enkä kyllä oikeasti tiedä, onko niissä ollut (syksyn tullessa) yhtään mitään eroa. Eikös vahan tehtävänä ole estää lian kiinnittymistä = mikä tahansa ajaa saman asian ja suojata UV-säteilyltä, joka näillä leveysasteilla on aika vähäistä = myös mikä tahansa ajaa saman asian. Bilteman puhdistusvahaa on autotallin hyllylä purkki, ja se on kyllä osoittaunut ihan hyväksi puhdistusaineeksi. Sen jälkeen toki pitää laittaa suojaavaa vahaa pintaan.

• +ö,,444

Laitoin syksyllä bilteman autovahashampoota gelcoat kylkiin ja se suojasi niin hyvin talven ja syksyn moskilta, että päätin kokeilla nyt myös kevään ja kesän. Levitys on sikapaljon helpompaa kuin kiinteiden vahojen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3121
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      93
      1451
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1314
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      155
      1228
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe