juhla juominkeja että saa sit olla vaikka taas hulluna päissään koko pääsiäisen ;)
Pitää lähteä ostamaan
13
102
Vastaukset
- vedä kännit
Onko sulla alkoholiongelma,alkaa kuulostamaan vähän siltä,kun pitää kokoajan juoda.Ei se viinikään mikään viisasten juoma ole,paitsi,jos sattuu olemaan alkoholitonta viiniä.
- tiedä vaikka onkin
en mä nytkään ole juonut moneen päivään ;) ja viiniä kyllä juon aika harvoin..
- Ovea näyttäisin
tiedä vaikka onkin kirjoitti:
en mä nytkään ole juonut moneen päivään ;) ja viiniä kyllä juon aika harvoin..
tuollaiselle ......... !!
- kiitos tiedosta mut
Ovea näyttäisin kirjoitti:
tuollaiselle ......... !!
siis millaselle?
- ----------
kiitos tiedosta mut kirjoitti:
siis millaselle?
juopolle!
- yllätettymunalla
Minä sain Kinder-yllätysmunasta tosi rivolta näyttävän lelun, sellainen sininen hahmo joka näytti ihan selvästi r*nkkaavan itseään kaksin käsin kun sen käsiä heilutti. Pitäisi olla K18-yllätysmunia.
- No jopas:)
onkohan sulla vaan tosi vilkas mielikuvitus:)
- hihiihiihi
sininen joka tyydyttää itseään :o
yks sellainen tuohon vierelleni ja heti!!voisin avustaa.... ;D - avulias-aatu.
hihiihiihi kirjoitti:
sininen joka tyydyttää itseään :o
yks sellainen tuohon vierelleni ja heti!!voisin avustaa.... ;DNo, oi kun kiva. Toi oli sitten lupaus. :)
MUISTA KANS. - ;D
avulias-aatu. kirjoitti:
No, oi kun kiva. Toi oli sitten lupaus. :)
MUISTA KANS.Miten voisin pitää näppini ja .......kurissa :o
- kaksisamaa
Minä sain tuon saman hahmon just.... Oikeesti, vaaleansininen hahmo oli. Ihan sama täällä.
- runkkaava kinder
kaksisamaa kirjoitti:
Minä sain tuon saman hahmon just.... Oikeesti, vaaleansininen hahmo oli. Ihan sama täällä.
siis tuon runkkaavan kinderin sain.
- munan sisältö
En ymmärrä ollenkaan niitä tilpetöörimunia,semmonen pikkunen tilpetööri siellä sisällä,josta ei ole mitään iloa :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760