Polttaako se sinun

tiedättekö sitä

Hanikaisesi tupakkaa,jota sinä kaipaat??

17

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wolffie

      joo.

    • woman.izer

      Ei.

    • merkkiä en tiedä

      mutta sai aina hymyilemään kun meni " nurkan " taa.
      Pahe mutta jotenkin se sopi Hänelle.

    • hyi hyi

      polttaa. jee

    • Kyllähä hän

      polttelee...

    • polttaahan

      se ihana mies

    • En tiedä

      Toivottavasti ei, en minäkään polta

    • 10

      niejt, emme kumpikaan koskaan ole polttaneet. Maailman tyhmin tapa.

      • Ja väärin...

        meni.Ei kylläkään hyvä tapa, mutta kyllähän se tuo kuningas alkoholi on se tyhmin, etenkin liikakäyttö.Kuinka monta perhettä tupakointi rikkoo? tuskin läheskään yhtä montaa, kuin alkoholi.Mieti myös siltä kantilta, ei pahalla.


      • En tiedä
        Ja väärin... kirjoitti:

        meni.Ei kylläkään hyvä tapa, mutta kyllähän se tuo kuningas alkoholi on se tyhmin, etenkin liikakäyttö.Kuinka monta perhettä tupakointi rikkoo? tuskin läheskään yhtä montaa, kuin alkoholi.Mieti myös siltä kantilta, ei pahalla.

        Kun ei juo eikä polta, niin ei aiheuta turhaa harmia läheisilleen eikä itselleen. Joskus tulee mieleen, että pitäisi olla juoppo että kelpaisi jollekin, raitista pidetään kummajaisena ja aina joutuu selittelemään...


      • Tuo on...
        En tiedä kirjoitti:

        Kun ei juo eikä polta, niin ei aiheuta turhaa harmia läheisilleen eikä itselleen. Joskus tulee mieleen, että pitäisi olla juoppo että kelpaisi jollekin, raitista pidetään kummajaisena ja aina joutuu selittelemään...

        aivan totta.Ehkä se on tuo suomalainen juomakulttuuri, eli oletetaan kaikkien nauttivan vähintään kohtuullisesti.Ja jos kieltäydyt, katsotaan huulipyöreenä...ja kysytään:ootko autolla liikenteessä, vaikka ei vaan aina tee mieli juoda.


    • yhessä<3

      polttaa tai poltetaan yhessä
      ja myös tumpataan yhessä

    • ???

      Polttaa.

      Haittaax se sua ?

    • tupakointi on tyhmää

      Mä taas olen ruvennut polttamaan kuin hullu hänen takiaan. Koko ajan joku kääryle savuaa huulessa. Se jotenkin lieventää tuskaa ja kaipausta. Se toinen vie myös tunteet ja söpöstely unet pois aika tehokkaasti. Tuu hei pelastamaan mut keuhkosyövältä? Olisiko hyvä keskustelunavaus?

    • Kaipaan...ikävöin...

      Kuulemma...mutta herrasmiehenä ei polttanut mun aikana...

    • <3

      Röökin huullessa olen nähnyt. En tiedä miten vakavasti.

    • jotkut

      miehet pitävät savuketta korvantakana mennessään röökille,
      silloin on jo vissiin hermosavut tarpeen.
      Kyllä sikari juhlissa konjakkilasin kera kuuluu asiaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe