Hanikaisesi tupakkaa,jota sinä kaipaat??
Polttaako se sinun
17
320
Vastaukset
- Wolffie
joo.
- woman.izer
Ei.
- merkkiä en tiedä
mutta sai aina hymyilemään kun meni " nurkan " taa.
Pahe mutta jotenkin se sopi Hänelle. - hyi hyi
polttaa. jee
- Kyllähä hän
polttelee...
- polttaahan
se ihana mies
- En tiedä
Toivottavasti ei, en minäkään polta
- 10
niejt, emme kumpikaan koskaan ole polttaneet. Maailman tyhmin tapa.
- Ja väärin...
meni.Ei kylläkään hyvä tapa, mutta kyllähän se tuo kuningas alkoholi on se tyhmin, etenkin liikakäyttö.Kuinka monta perhettä tupakointi rikkoo? tuskin läheskään yhtä montaa, kuin alkoholi.Mieti myös siltä kantilta, ei pahalla.
- En tiedä
Ja väärin... kirjoitti:
meni.Ei kylläkään hyvä tapa, mutta kyllähän se tuo kuningas alkoholi on se tyhmin, etenkin liikakäyttö.Kuinka monta perhettä tupakointi rikkoo? tuskin läheskään yhtä montaa, kuin alkoholi.Mieti myös siltä kantilta, ei pahalla.
Kun ei juo eikä polta, niin ei aiheuta turhaa harmia läheisilleen eikä itselleen. Joskus tulee mieleen, että pitäisi olla juoppo että kelpaisi jollekin, raitista pidetään kummajaisena ja aina joutuu selittelemään...
- Tuo on...
En tiedä kirjoitti:
Kun ei juo eikä polta, niin ei aiheuta turhaa harmia läheisilleen eikä itselleen. Joskus tulee mieleen, että pitäisi olla juoppo että kelpaisi jollekin, raitista pidetään kummajaisena ja aina joutuu selittelemään...
aivan totta.Ehkä se on tuo suomalainen juomakulttuuri, eli oletetaan kaikkien nauttivan vähintään kohtuullisesti.Ja jos kieltäydyt, katsotaan huulipyöreenä...ja kysytään:ootko autolla liikenteessä, vaikka ei vaan aina tee mieli juoda.
- yhessä<3
polttaa tai poltetaan yhessä
ja myös tumpataan yhessä - ???
Polttaa.
Haittaax se sua ? - tupakointi on tyhmää
Mä taas olen ruvennut polttamaan kuin hullu hänen takiaan. Koko ajan joku kääryle savuaa huulessa. Se jotenkin lieventää tuskaa ja kaipausta. Se toinen vie myös tunteet ja söpöstely unet pois aika tehokkaasti. Tuu hei pelastamaan mut keuhkosyövältä? Olisiko hyvä keskustelunavaus?
- Kaipaan...ikävöin...
Kuulemma...mutta herrasmiehenä ei polttanut mun aikana...
- <3
Röökin huullessa olen nähnyt. En tiedä miten vakavasti.
- jotkut
miehet pitävät savuketta korvantakana mennessään röökille,
silloin on jo vissiin hermosavut tarpeen.
Kyllä sikari juhlissa konjakkilasin kera kuuluu asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514