Stay up-sukat

Seiso ylös!

Voi jessus, mitkä fiilikset!
Haettiin minulle mustat sukat, stay upit. Olin uskaltanut eilen armaalleni haavesta kertoa ja nyt tuli totta!
Tosi hyvä tunne, kun sukat on jaloissa ja housut päällä. Tuntuukahan naisista yhtä hyvältä.
Ja vielä seksiä luvassa ensi yönä. Jee jee..

9

6606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juujuu

Onnitteluni kun olette saaneet piristystä seksielämään yhteisymmärryksessä järjestettyä. Kaikilla ei sellainen onnistu, toinen ei välttämättä ymmärtäisi ollenkaan jne...

Olen kuullut joidenkin saaneen hyviä kicksejä siitä, että molemmilla on ollut sukkahousut päällä.

• spiked heels

Niin se vaan on,et hyvät fiilikset on pienestä kiinni ja kun se vielä on yhteistuumin niin hyvä tulee!!! Jatkoja.

• sukkis

Noista kickseistä sukkahousuissa. Kerran heitin tyttöystävälle leikilläni, kävelyretkeä ennen, kommentin "lainaa sukkahousujas". Tuulinen sää ja pitkät kalsarit farkkujen kanssa liikaa. Hän innostui samantien, silmät loistaen, "illalla sitten niiden kanssa, eikä mitään alle".
        Tulihan aikamoinen ilta ja sukkahousuja meni. Monta kertaa sen jälkeenkin olemme leikkineet niillä, pääsääntöisesti hän on pukeutunut erilaisiin sukkahousuihin. Tuntuu melkoisen mukavalta joskus laittaa itsekin sukkahousut jalkaan. Kuten joku kirjoittikin, ei koskaan tiedä mitä kelläkin on päällä tai alla.
        Mitähän naispuoliset pitävät Mel Brooksia lainatakseni "Miehet sukkahousuissa"?

• Hetskumies

Oletko stay up -koomikko vai wannabe-sellainen?

Minun on vaikea kuvitella epäseksikkäämpää asustetta kuin stay up -sukat. Luotaantyöntävä juttu, olivatpa tuollaiset sukat sitten naisen tai miehen jalassa!

• Make

Hei

Ostimme vaimon kanssa myös minulle stay-up sukat, ne tuntuu todella kiihottavilta. Pidän niitä joskus töissäkin housujen alla päälläni, kuten myös naisten pikkuhousuja. Hommasimme myös sellaisen strap-on kullin millä vaimo voi naida minua peppuun. Minulla on silloin yleensä päälläni nuo stay-upit sekä rintaliivit.

• ihanalta

Mekin olemme vaimoni kanssa jo pitkää leikkineet asuilla. Hän jopa joskus meikkaakin minut. Kaikki alkoi kerran piikujoulujuhlan jatkoilla, missä erään pariskunnan kanssa leikilleen miehet naisiksi ja naiset miehiksi pukeutumisleikkiä. En olut koskaan enne pukeutunut naisten asuihin, mutta siitä sain kutkan ja vaimoni villiintyy täysin. Että siitä vaan lisää harjoitusta.

• m&n

mekin rakastelemme usein mieheni kanssa et molemmilla on sukkahousut/stay-up sukat jalassa.sain hänet kerran laittamaan ne jalkaan. on sen jälkeen käyttänyt lähes päivittäin sukkahousuja.

• Anonyymi

Usein laitan vaimon stay upit jalkaan...on pakko runkata ja lennättää spermaa.

• Anonyymi

Kyllä minusta on kivempaa kun stay-up:t on sexyn tyttöystäväni päällä ja musta tiukka body haarahalkiolla yläosana.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1516
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      28
      1399
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1318
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      220
      1189
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1105
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      321
      1051
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1037
    8. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      291
      970
    9. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      76
      964
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    Aihe