mikähän mulla on? Hiukset on lähössä kokonaan, ja on kaikenlaisia oireita. Trombosyyttiarvo yli 500. Muut arvot (pvk) ok.
hiukset lähtee+trombosyytit koholla
5
856
Vastaukset
- mikimi
kiliprauhasen vajaatoiminta kenties, vaikka ei kai siihen ne trob. kuulu. Vaikka arvot olis ok voi olla että sinun henkilökohtaiset arvot ei ole viitearvojen sisällä. Mitä lääkäri on sanonut?
- kalju-maarit
hei.. en kyllä itte oikein tajua mittään noista arvoista, mulla oli pitkään noi trombosyytit koholla ja aina vaan hoitaja sanoi et sulla on ollut ennenkin, sit mulla alko vuoden alusta lähteen tukka päästä. sen jälkeen menin struuma leikkaukseen jossa todettiin syöpä. ehkä kannattais käydä lääkärillä kyselemässä lisää. en halua pelotella, toivottavasti sinulla kaikki ok !! ihanaa kevään jatkoa ;)
- ap tässä
siis sinullako oli kilpirauhassyöpä? Mutta silloin varmaan kilpirauhasarvot on koholla tai jotain?
- Milla*
moi.. Minullaki oli muitakin oireita kuin hiusten lähtö. Ihmettelin suuresti kun harjasin yhden vedon niin harja oli täynnä hiuksia. Menin lääkärille ja sitte se rumpa siittä sitten lähti. Sairastin Imusolmukesyövän. Sinun kannattaa mennä lääkäriin ja vaatia tutkimuksia.
- ap tässä taas
kilpirauhaskoe oli normaali. Samoin muut, ja tulehdusarvo. Tehtiin uus kontrolli kk kulutta, ja nyt trombosyytti arvo 478. Kk sitten oli siis 513. Hiusten lähtö jatkuu vaan. Olen kalpea, kylmä, vatsa ei toimi kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802085
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641836Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461786- 1231503
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1691325Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia571287Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen621084- 71981
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27952- 15929