puoluetoimiston jostain helsingistä,en tiedä mistä kun en ole edes helsingissä koskaan käynyt.
Siitä oli juttua iltalehdessä,mutta onko varmasti täällä kaikki asiasta tietoisia - tämä on todella tärkeä asia meille köyhille työttömille.
HEI! persut on ostanu uuden kalliin
3
63
Vastaukset
- kumpi parempi
tämä nimenomaan on sijoitus joka jää Perussuomalaisten jälkeen edelleen Suomeen, ja hinta senkun nousee. Keskusta antoi samaa veronmaksajien rahaa Kreikkaan riihikuivana 500 vastaavan huoneiston verran milloin veronmaksajat saavat ne rahat takaisin Suomeen ? Asinatuntijat sanovat Kreikka ei maksa velkojaan.
- ihmiselle nannaa
Minä olenkin huolissani siitä,että onko kaikki palstalaiset tästä nyt varmasti tietoisia - tämähän on tärkein uutinen Suomessa.
- kohtuusko
Minä olen huolissani siitä, että kok. sdp, kesk. saavat nuorisotukea
600-700 tuhatta €
PS 15 tuhatta €,
Onhan PS toiseksi suurin puolue!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3424332Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422428Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1411571
- 261107
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421094- 221005
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931