Kumpi, leikkaus vai sädehoito? Kokemuksia!
Eturauhassyöpä
4
1665
Vastaukset
- MeaCulpa
Jos tauti ei ole infiltroinut rauhaskapselin läpi, riittää pelkkä veitsi. Muuten kyllä varmasti suosittelevat sädehoitoa mahdollisten mikroskooppisten jäänteiden poissulkemiseksi.
- masa
Onko kyseessä oirehtiva eturauhassyöpä,
vai oireeton?
Paljonko oli Psa luku?
Mikä oli Gleason- luku? (ns. "ärhäkkysaste")
Monet eturauhassyövät eivät etene ollenkaan.
Hoitovaihtoehtojen joukossa on myös seuranta
ilman mitään toimenpiteitä.- cesium
Tunnen luonnontuotteen reumaan, astmaan, tulehduksiin, käytetty myös eturauhassyöpään. viimeisestä kerrotti myös TV uutisissa v99. Tästä saa ETA-rasvahappoja, simpukasta. 200 kertaa tehokkaampi kuin lohiöljy, 250 …saman simpukan tiiviste, 350…helokkiöljy, 400…pellavaöljy (tutkimustyö suomeksi). www.lifeplus.com/lialifeplus
Tutut reumaatikot kun söivät sitä, pääsivät kivuista.
Nyt kokeillaan sitä naisten rintasyöpään.
Lisäksi tiedän miehen, kuka käytti toista tuotetta eturauhaseen kunnon ylläpitoon. Sai rauhalliset yöunet aika nopeasti. Jokainen voi itse tilata samasta paikasta. - Terveystieteilijä
cesium kirjoitti:
Tunnen luonnontuotteen reumaan, astmaan, tulehduksiin, käytetty myös eturauhassyöpään. viimeisestä kerrotti myös TV uutisissa v99. Tästä saa ETA-rasvahappoja, simpukasta. 200 kertaa tehokkaampi kuin lohiöljy, 250 …saman simpukan tiiviste, 350…helokkiöljy, 400…pellavaöljy (tutkimustyö suomeksi). www.lifeplus.com/lialifeplus
Tutut reumaatikot kun söivät sitä, pääsivät kivuista.
Nyt kokeillaan sitä naisten rintasyöpään.
Lisäksi tiedän miehen, kuka käytti toista tuotetta eturauhaseen kunnon ylläpitoon. Sai rauhalliset yöunet aika nopeasti. Jokainen voi itse tilata samasta paikasta.Monien luonnon kemoterapeuttisten aineiden vaikutusta eturauhassyöpään on tutkittu ja tutkitaan tieteellisesti. Tällaisia aineita ovat mm. omega-3-rasvahapot, lykopeeni, E-vitamiini, seleeni, vihreä tee, soijan isoflavonoidit ja hainrustouute. Isoflavonoideista syntyy elimistössä ekvuoli-nimistä yhdistettä, joka estää eturauhassyövän kasvua ja leviämistä. Hainrustoa on testattu Kanadassa, USA:ssa ja Ranskassa (yliopistojen syöpäklinikoissa) nestemäisessä muodossa ja tulokset ovat olleet rohkaisevia. Potilaiden ennuste parani selvästi odotusarvoon verrattuna. Myös Norjassa eräät syöpälääkärit (esim. Terje Risberg Tromssan sairaalassa) suosittavat syöpäpotilaille nestemäistä hainrustouutetta. Nestemäistä hainrustoutetta saa myös Suomesta.
Jauhemaisista valmisteista ei ole saatu yhtä hyviä tuloksia, koska niissä ei ole riittävästi angiogeneesiä eli uudisverisuonten kasvua estäviä tekijöitä. Tutkimuksia löytyy esim. googlesta suomeksikin hakusanoilla ´hainrustouute´, ´angiogeneesi´, ´eturauhassyöpä´
ja englanniksi esim. PubMedistä http://PubMed/gov
kirjoita hakusanaksi vaikka "shark; cancer"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348