Eturauhassyöpä

Valinnan edessä

Kumpi, leikkaus vai sädehoito? Kokemuksia!

4

1665

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MeaCulpa

Jos tauti ei ole infiltroinut rauhaskapselin läpi, riittää pelkkä veitsi. Muuten kyllä varmasti suosittelevat sädehoitoa mahdollisten mikroskooppisten jäänteiden poissulkemiseksi.

• masa

Onko kyseessä oirehtiva eturauhassyöpä,
      vai oireeton?
      Paljonko oli Psa luku?
      Mikä oli Gleason- luku? (ns. "ärhäkkysaste")

Monet eturauhassyövät eivät etene ollenkaan.
      Hoitovaihtoehtojen joukossa on myös seuranta
      ilman mitään toimenpiteitä.

• cesium

Tunnen luonnontuotteen reumaan, astmaan, tulehduksiin, käytetty myös eturauhassyöpään. viimeisestä kerrotti myös TV uutisissa v99. Tästä saa ETA-rasvahappoja, simpukasta. 200 kertaa tehokkaampi kuin lohiöljy, 250 …saman simpukan tiiviste, 350…helokkiöljy, 400…pellavaöljy (tutkimustyö suomeksi). www.lifeplus.com/lialifeplus
        Tutut reumaatikot kun söivät sitä, pääsivät kivuista.
        Nyt kokeillaan sitä naisten rintasyöpään.

Lisäksi tiedän miehen, kuka käytti toista tuotetta eturauhaseen kunnon ylläpitoon. Sai rauhalliset yöunet aika nopeasti. Jokainen voi itse tilata samasta paikasta.

• Terveystieteilijä
        cesium kirjoitti:

Tunnen luonnontuotteen reumaan, astmaan, tulehduksiin, käytetty myös eturauhassyöpään. viimeisestä kerrotti myös TV uutisissa v99. Tästä saa ETA-rasvahappoja, simpukasta. 200 kertaa tehokkaampi kuin lohiöljy, 250 …saman simpukan tiiviste, 350…helokkiöljy, 400…pellavaöljy (tutkimustyö suomeksi). www.lifeplus.com/lialifeplus
        Tutut reumaatikot kun söivät sitä, pääsivät kivuista.
        Nyt kokeillaan sitä naisten rintasyöpään.

Lisäksi tiedän miehen, kuka käytti toista tuotetta eturauhaseen kunnon ylläpitoon. Sai rauhalliset yöunet aika nopeasti. Jokainen voi itse tilata samasta paikasta.

Monien luonnon kemoterapeuttisten aineiden vaikutusta eturauhassyöpään on tutkittu ja tutkitaan tieteellisesti. Tällaisia aineita ovat mm. omega-3-rasvahapot, lykopeeni, E-vitamiini, seleeni, vihreä tee, soijan isoflavonoidit ja hainrustouute. Isoflavonoideista syntyy elimistössä ekvuoli-nimistä yhdistettä, joka estää eturauhassyövän kasvua ja leviämistä. Hainrustoa on testattu Kanadassa, USA:ssa ja Ranskassa (yliopistojen syöpäklinikoissa) nestemäisessä muodossa ja tulokset ovat olleet rohkaisevia. Potilaiden ennuste parani selvästi odotusarvoon verrattuna. Myös Norjassa eräät syöpälääkärit (esim. Terje Risberg Tromssan sairaalassa) suosittavat syöpäpotilaille nestemäistä hainrustouutetta. Nestemäistä hainrustoutetta saa myös Suomesta.
        Jauhemaisista valmisteista ei ole saatu yhtä hyviä tuloksia, koska niissä ei ole riittävästi angiogeneesiä eli uudisverisuonten kasvua estäviä tekijöitä. Tutkimuksia löytyy esim. googlesta suomeksikin hakusanoilla ´hainrustouute´, ´angiogeneesi´, ´eturauhassyöpä´
        ja englanniksi esim. PubMedistä http://PubMed/gov
        kirjoita hakusanaksi vaikka "shark; cancer"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2498
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1879
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1640
    8. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1389
    9. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1385
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1348
    Aihe