Oletko miettinyt?
Itse haaveilin piknikistä kesäpäivänä kallioilla lentokentän kupeessa yli laskeutuvia koneita laskien.
Minne veisit tai olisit vienyt hänet treffeille?
11
180
Vastaukset
- siinä
Ihan minne tahansa, missä voimme olla kahden.
Juustoja, viinirypäleitä, valkkaria ja toisemme. - Pariisin
rakkauden kaupunkiin, jossa haitari soi ja katukahvilassa hän ottaa minua suloisesti kädestä kiinni katsoen silmiini ujosti hymyillen ja kysyy nuo maailman ihanimmat sanat, johon minä vastaan TAHDON.
- Matkan päällä
Rautatieaseman baariin, siellä on hieno fiilis, lähteviä junia, ihmisiä laidasta laitaan. Lasi juomaa ja matka jatkuu, ehkä yhdessä.
- 3,141
Tuossa on muuten hienoa runollisuutta. Itse olisin otettu.
Ja jos passi ja viisumit olisivat kunnossa, niin siitähän voisi vain jatkaa matkaa. Ensin Pietariin, Moskovaan, Siperian halki Mongoliaan, sieltä Lhasaan... Mutta tietysti onhan se kotimatkakin aina mukava.
- mievuan..........
siinä vaan sinun *kuja, osoitteen parvekkeella. Parit lasilliset. Näkyyhän nuo laskeutuvat koneet siihenkin hyvin. Vai mitä... :-D
- b
stalkkeri
- ffffffffffffffffffff
b kirjoitti:
stalkkeri
talkkari ottaa luudan käteen ja lähtee putsaamaan kallion katuja näistä lentokoneen romuista!
- minäpäsvuan
No tuleppas vaan, hiukan vilpoinen on sää vielä, mut saat tulla jos lämmität ;D
- teeeeeeeeeeeeee
Veisin navetan taakse...pum. kakka tunkiolle. työntäisin hänen suloisen naamansa siihen kasaan ja sanoisin et haista ite.... Siitä oon aiiiina haaveillu. nih.
- metsän pedot
mennään metsään..soramontulle
- senki sadisti
Sit ammut mut,ja työnnät sinne monttuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315776- 363791
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833323- 122758
- 292222
- 122167
- 1621906
- 181505
- 1051362
- 251233