Repesin nauruun (onneksi vain housut repes)

pakettiiinsinooooo

Rikosylikomisario Jari Aarnion mukaan on erityisen tärkeää, että jengiläiset käyttävät liivejä ja muita näkyviä tunnuksia, koska silloin poliisi ja yleisö tunnistavat heidät.

- Valvonnallisesti on hyvä, että jengeillä on kerhotilat. Tärkeää on myös, että he käyttävät liivejä. Näin voidaan tunnistaa uudet jäsenet.

--------------------------------------------------------------------

Sallittakoon rasisteille ja natsimielisille myös oikeus ja jopa velvollisuus käyttää aatteen mukaisia vaatteita, joten poliisi voi paremmin seurata heitä ja tietävät missä mennään.

5

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pol.rik

Juuri siksihän poliiseilla on virkapuvut (paitsi siviilivaateissa työn tekemistä näyttelevät poliisirikolliset) jotta kansa tietää missä poliisirikollinen liikkuu,
      tosin vapaa-aikana poliisirikolliset katoavat massaan ja saavat ikävä kyllä puuhastella rikoksiaan rauhassa.

• Vapaa ajallaan

töissään sikailevat poliisit eivät kovin paljoa uskalla ihmisten ilmoilla liikkua, kaupassa kovimmat sikailijat käyvät naamioituneena.

Kerran näin kaupassa erään sikailija poliisin en kyllä meinannut tunnistaa aluksi mutta kun kassa jonossa 15min katselin sikailijaa niin kyllähän sen lopuksi tunnistin, kysyin onko menossa naamiaisiin.

• Taidan käväistä kerhotiloissa tsufeella ja moikkaamassa "pahiksia" kun tervehdyn =)). Presidentti keittelee muutes hemmetin hyvät kahvit...

• varmastiantavatjoson

Varmasti tulee kalja sieltä kerhotiloilta jos kopistelet ja kysyt että janottaisi, oisko yhtä kaljaa heittää köyhälle suomalaiselle.

Ajattelin sen takia tuossa kolistella kun jano vaan iski.

• sellainen joku

Rasismia ei voi olla olemassakaan, koska ne jotka siitä meuhkaavat kieltävät rotujen olemassaolon. Kun ei ole rotuja, ei voi olla rasismia, eikä rasistisia motiiveja tai rikoksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      304
      3011
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2027
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1794
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1347
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe