Minulla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta ja aloitin lääkkeet viikko sitten. En tiedä missä maailmassa olen elänyt, mutta olen ottanut puolitoista tablettia joka päivä eli 150 mikrogrammaa. Tänään äitini huomasi purkista että pitäisi ottaa vain puolikas tabletti eli 50 mikrogrammaa. Voikohan tästä nyt olla jotain haittaa kun olen ottanut kolme keraa suuremman annoksen ku olisi pitänyt. Ja koska niitä haittavaikutuksia voi tulla? Ainakaan vielä ei mitään ihmeellistä tunnu, välillä tosin syke nousee mutta se kai voi nousta muutenkin kun tekee jotain. Ikää minulla no 18 vuotta eli olen kai aikuinen jos annostusmääriä miettii
Thyroksiinin haittavaikutukset??
3
935
Vastaukset
- ......
Lääke kertyy elimistöön viikkojen kuluessa, joten yleensä vaikutukset tulee viiveellä, mutta liian ison annoksen voi huomata olossaan piankin. Jos mitään ihmeempää ei ole olossa tapahtunut en usko, että ihmeempää on tulossakaan (ainakaan liittyen tähän tripla-annokseen) kunhan pienennät annoksen.
- 1+16
Luin juuri jostakin, että ylilääkitys riistäisi pitemmän ajan kuluessa kalkkia luustosta. Mutta lyhytaikainen erehdys tuskin ehtii sellaista tekemään.
- Yliannos
Tuskinpa sinulla mitään hätää on, kun noin suuresta yliannostuksesta ei tullut minkäänlaisia oireita.
Itse otin kerran vahingossa 12 tunnin kuluttua ensimmäisestä tabletista toisen. Piti illalla ottaa rautatabletti, mutta vahingossa otin Thyroxinin. Huomasin virheen vasta, kun tabletti oli jo täyttä vauhtia mennyt kurkusta alas. Annostus yhden vuorokauden aikana oli siis 200 µg.
Seurauksena oli lyhyen aikaa pientä käsien tärinää ja melkoista sydämen tykytystä. Yön olinkin sitten niin pirteä, että sain tehtyä melkein kaikki rästissä olleet kotityöt. Imuroimaan en kuitenkaan keskellä yötä ryhtynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760