Minäkin olen.
Hurjaa, meillä on jo nyt jotain yhteistä.
Kaipailisin kirje-tai sähköpostikaveria. Iällä tai sukupuolella ei ole väliä kunhan kanssasi voisi keskustella kaikesta ja yhteisiä kiinnostuksenkohteita löytyisi.
Olen vinokas ja (maskuliiniseen taipuva) androgyyni, joten olisi helpompi keskustella henkilön kanssa, joka kuuluisi jollain tapaa sateenkaarikansaan. Huomaathan, ettei tämä kuitenkaan ole ehto. Toivon ettei tämä käännytä ketään pois.
Pitäisikö minun kertoa vielä itsestäni jotain?
Opiskelen talonrakentajaksi. Olen maaseudulta kotoisin. Harrastan kirjoittamista ja videopelejä. Olen socially awkward ja ujo. Keskustelen mielelläni syvällisistä aiheista.
Laitahan s-postia: [email protected]
Sinä olet ihminen, muistatko?
cpjl
6
199
Vastaukset
- aijjaaaaa
ehkä kuitenkin kannattaisi kertoa olet poika vai tyttö
- cpjl
*oletko
Jos ottaa silmän käteen ja lukee tekstin vielä kerran läpi niin huomaa että olen selkeästi maininnut olevani (maskuliinisuuteen taipuva) androgyyni. (:
- tarkennus
Niitä maskuliinejaa on molemmissa sukupuolissa, se ei ole yksistään vain toisen sukupuolen ominaisuus.
- Juha Pelkonen
Leepin sähköposti ei toimi... Ainakaan minun Netikkani ei siihen suostu mitään lähettämään. Sori jos ei vastausta kuulu
- cpjl
haista vittu kusipää mulkero
- JP Ilmajoelta
Asia selvä. Ei sitten...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!871969- 821790
- 511410
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481385- 1461338
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481262Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1351172Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261054- 39965
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket23953