Olen tekemässä toiminta elokuvaa TODELLA pienellä budjetilla. Tiedän kuulostaa miltä kuulostaa, mutta tarvitsen apua.
Tarvitsen aidon näköisiä aseita ja halvalla.
Jos joku pystyy antamaan vinkkejä olisin todella kiitollinen. (myös vinkkejä elokuvaamiseen).
Kiitos jo etukäteen. : D
Apua elokuvan lavasteihin!!!
5
<50
Vastaukset
- 432423f42t3g45
Olisiko joku paikka sitten jonka isännältä voisi kysyä että sitä voisi käyttää.
Luulisin että joku isäntä antaisi maataan laina jos teette jotain pientä elokuvaa siellä siksi aikaa. - 432423f42t3g45
Olin kerran aamulla, no tarkoitus oli katsoa että näkyykö karhuja ja muita metsän eläimiä, noin 40cm oli lunta metsässä, naapurin isäntä mökillä kun olin, taisi huomata että joku menee sinne katsomaan jotain aika hiljaa.
Jäniksen jäljet oli joo noin -20 pakkasta ja metsässä aamuhämärässä kävin katsomassa, jos näkyisi metsän eläimiä, karhuja varsinkin.. - herra huu
miten nuo vastauket liittyy aiheeeseen?
Mulla on jo kuvauspaikka ja tarvikkeet. Mutta tarvitsen aseita HALVALLA.
Tietääko kukaan. - anteeksikäsitinvääri
Niin, tuollaisesta tuli kai joku elokuva kuten "The Grey" -missä ne sudet hyökkäävät... mutta toimintaa halusit et toimintaa ja kauhua yhtäaikaa kuitenkaan, sinänsä tuollainen menee ideasi ohi.
Eli haluat aavikkoa ja paljon dynamiittia kuten mythbustersissa?
- mitään ei tapahdu ja paljon räjähtää. - fghjk2134524
Tää kysymys taisi mennä vahingossa väärälle osastolle, mutta lue kysymys.
En kysy mistään leffasta, vaan sen tekemisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1054530Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432942
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222432- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171809Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735