Mitä yksinäinen tekee kesällä

mies ja tylsä kesä

Kesähän kohta tulee. Ei ole kavereita, eikä muutakaan elämää. Mitä sitä muka tekee muuta kuin makaa kotona jos ei kesätöitäkään saa. Kukaan ei soita eikä tule kylään. Niin se menee ihmetellessä kesä kuten talvikin.

96

1959

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • agasgahh

Olipa originaali aloitus yksinäisyyspalstalle. Ihan itsekö keksit?

Jotenkin yksinkertaista sakkia tällä palstalla. Aina samaa soopaa: "Viikonloppu taas. Mitä tekis?" "Vappu tulossa. Mitä tekis?" "Kesä tulossa. Mitä tekis?" "Uusvuos tulossa. Mitä tekis?" Ei jumalauta.

Oletteko koskaan yrittänyt kehitellä edes yhtä älykästä ja oivaltavaa ajatusta tälle palstalle? Jotain! Mitä tahansa muuta kuin samaa vanhaa soopaa.

• dick head

kyllä kai tänne saa kirjottaa ihan mitä tahtoo. Tee itse sitten poikkeus ja alota joku vatun viisas aihe!
        Minullakin tulossa yksinäinen kesä ja aivan varmasti marmatan siitä täällä ja alotan vaikka joka kevät uuden topicin siitä.

• mies yksin
        dick head kirjoitti:

kyllä kai tänne saa kirjottaa ihan mitä tahtoo. Tee itse sitten poikkeus ja alota joku vatun viisas aihe!
        Minullakin tulossa yksinäinen kesä ja aivan varmasti marmatan siitä täällä ja alotan vaikka joka kevät uuden topicin siitä.

aloita vaan. Kiusa se on pienikin kiusa

• gghhfd
        dick head kirjoitti:

"kyllä kai tänne saa kirjottaa ihan mitä tahtoo."

Olenko väittänyt, että ei saa?

Sen lisäksi, että tällä palstalla on yksinkertaista sakkia, on myös luetun ymmärtämisessä parantamisen varaa.

"Tee itse sitten poikkeus ja alota joku vatun viisas aihe!"

Näin olen jo moneen kertaan tehnyt.

"Minullakin tulossa yksinäinen kesä ja aivan varmasti marmatan siitä täällä ja alotan vaikka joka kevät uuden topicin siitä."

Kivat sulle. Ei kaikki voi olla ajattelijoita. Jotkut ovat samaa levyä toistavia pässejä.

• ...

Ei mikään ihme että olet yksinäinen.

• väsyttää
        ... kirjoitti:

Samaa mieltä. Tuollainen negatiivisuus jos mikä karkottaa ihmiset ympäriltä. Joutaa karkottaakin.

• asgaahdsh
        ... kirjoitti:

"Ei mikään ihme että olet yksinäinen."

Montakohan kertaa tämäkin idioottimaisuus on täällä toistettu?

Olet oikeassa. Minä tosiaan olen yksin koska pyydän Suomi24:än yksinäisyys palstalla ihmisiä kirjoittamaan jotain älykästä ja oivaltavaa moneen kertaan toistetun soovan sijaan. Ei mikään ihme, että olen yksinäinen!

Ja tämä pyyntönihän kuvaa minua ihmisenä JOKAISESSA elämäntilanteessa: ruokakaupan jonossa, lenkkipiolulla, koulussa, töissä. Ruokakaupassa esimerkiksi minä pyydän aina myyjää sanomaan jotain älykästä sen "moi, tarvitsetko kuittia" -latteuden sijaan.

Tämä kirjoitukseni tiivistää kaiken mitä ihmisenä olen!!! KYLLÄ!!! HIENO HUOMIO arvon älykköni!!!

Ei mikään ihme, että olen yksin.

Suomi24:n yksinäisyyspalsta loistaa älykkyydellään!!! Tämähän on varsinainen mensan vuosikokous!!!!

• gsagahadhadh
        väsyttää kirjoitti:

Samaa mieltä. Tuollainen negatiivisuus jos mikä karkottaa ihmiset ympäriltä. Joutaa karkottaakin.

Miksi Suomi24:än yksinäisyyspalstan väen kaaliin ei tunnu mahfuvan se tosiasia, että yksi nettiviesti ei ole yhtä kuin koko persoona? Ei ihme että olette yksin kun noin ajattelette.

Minulle ei koskaan tulisi. Mutta ehkä se onkin yksi asia, joka erottaa minut tämän palstan saman vanhan toitottajista.

No, te voitte rauhassa kerrata samaa vanhaa jos aivonne siitä stimuloituvat.

"Mitä yksinäinen tekee kesällä?"

"Minä käyn luonnossa" "Minä käyn lenkillä" "Käyn kirpputoreilla" "Minä harrastan valokuvausta" "Minä ulkoilutan koiraa."............

Näitä keksii kyllä kysymättäkin. Ehkä teillä ei ole mielikuvitusta.

En tiedä onko minussa sitten jotain vikaa, mutta itsestäänselvyyksien toitottaminen kyllästyttää minua.

• ...
        gsagahadhadh kirjoitti:

Miksi Suomi24:än yksinäisyyspalstan väen kaaliin ei tunnu mahfuvan se tosiasia, että yksi nettiviesti ei ole yhtä kuin koko persoona? Ei ihme että olette yksin kun noin ajattelette.

Minulle ei koskaan tulisi. Mutta ehkä se onkin yksi asia, joka erottaa minut tämän palstan saman vanhan toitottajista.

"Minä käyn luonnossa" "Minä käyn lenkillä" "Käyn kirpputoreilla" "Minä harrastan valokuvausta" "Minä ulkoilutan koiraa."............

En tiedä onko minussa sitten jotain vikaa, mutta itsestäänselvyyksien toitottaminen kyllästyttää minua.

Ei mikään ihme että olet yksinäinen. Ei kukaan tykkää ylimielisistä ihmisistä.

• väsyttää
        gsagahadhadh kirjoitti:

"Ehkä teillä ei ole mielikuvitusta."

Huvittavaa tekstiä kirjoittajalta jolla on nimimerkkinä "gsagahadhadh", "gghhfd" jne.

Niinhän sitä sanotaan, että ensivaikutelma on se tärkein ja sinä vaikutat poikkeuksellisen vittumaiselta ihmiseltä. Kohdallasi voi kyllä hyvällä omallatunnolla sanoa ettei ole mikään ihme, että olet yksin. Näyt olevan myöskin ylimielinen. Etovimpia ominaisuuksia mitä ihmisessä voi olla.

On kyllä totta, että eroat täällä muista, mutta et todellakaan eduksesi. Jos palstan kirjoitukset eivät miellytä, herra/neiti on vapaa poistumaan vaikka heti.

• väsyttää
        gghhfd kirjoitti:

"kyllä kai tänne saa kirjottaa ihan mitä tahtoo."

Olenko väittänyt, että ei saa?

Sen lisäksi, että tällä palstalla on yksinkertaista sakkia, on myös luetun ymmärtämisessä parantamisen varaa.

"Tee itse sitten poikkeus ja alota joku vatun viisas aihe!"

Näin olen jo moneen kertaan tehnyt.

"Minullakin tulossa yksinäinen kesä ja aivan varmasti marmatan siitä täällä ja alotan vaikka joka kevät uuden topicin siitä."

Kivat sulle. Ei kaikki voi olla ajattelijoita. Jotkut ovat samaa levyä toistavia pässejä.

Mieluummin keskustelen vaikka niiden "yksinkertaisten" kanssa kuin jeesuskompleksin omaavan mulkvistin.

• dick head kirjoitti:

Itseäsihän siinä kiusaat. Ei minua estä nauttimasta kesästä se että joku viettää omansa mieluummin ruikuttamalla netissä.

Muista, että yhtäkään kesää ei saa enää takaisin.

• sfaadhdfjd
        väsyttää kirjoitti:

"Ehkä teillä ei ole mielikuvitusta."

Huvittavaa tekstiä kirjoittajalta jolla on nimimerkkinä "gsagahadhadh", "gghhfd" jne.

Niinhän sitä sanotaan, että ensivaikutelma on se tärkein ja sinä vaikutat poikkeuksellisen vittumaiselta ihmiseltä. Kohdallasi voi kyllä hyvällä omallatunnolla sanoa ettei ole mikään ihme, että olet yksin. Näyt olevan myöskin ylimielinen. Etovimpia ominaisuuksia mitä ihmisessä voi olla.

On kyllä totta, että eroat täällä muista, mutta et todellakaan eduksesi. Jos palstan kirjoitukset eivät miellytä, herra/neiti on vapaa poistumaan vaikka heti.

"Niinhän sitä sanotaan, että ensivaikutelma on se tärkein ja sinä vaikutat poikkeuksellisen vittumaiselta ihmiseltä."

Ensivaikutelma?

Ai. En tiennyt että olemme tutustumassa. Luulin, että tämä on anonyymi nettipalsta. Luulin, että tämä oli anonyymiä tekstiä tietokoneruudulla. Mutta me olemmekin siis tutustumassa, niinkö?

Heitätkö vaikka meilisi? Minäkin kyllä voin laittaa jos haluat. Voidaan jatkaa sitten tätä tutustumistamme. Sitähän me tässä teemme, eikö niin?

"Kohdallasi voi kyllä hyvällä omallatunnolla sanoa ettei ole mikään ihme, että olet yksin."

Kuinka yksinkertainen pitää ihmisen olla, että hän lukee jonkun kirjoittaman viestin anonyymillä nettipalstalla, ja tekee siitä tällaisia johtopäätöskiä? Eihän kukaan muu kuin pieni lapsi tai täydellinen idiootti ajattele noin. Joku joka ei osaa jäsennellä asioita järkevästi.

• asghshsh
        väsyttää kirjoitti:

Mieluummin keskustelen vaikka niiden "yksinkertaisten" kanssa kuin jeesuskompleksin omaavan mulkvistin.

"Mieluummin keskustelen vaikka niiden "yksinkertaisten" kanssa kuin jeesuskompleksin omaavan mulkvistin."

Veit sanat suustani. Siksi keskustelenkin kanssanne täällä yksinäisyyspalstalla. Muilta palstoilta löytyy juuri noita jeesuskompleksisia.

• Kokisnaama
        gsagahadhadh kirjoitti:

Aivan totta. Ja netissä ihmiset tuppaavat purkamaan itseään anonyymisti muutenkin, ja siinä ei ole mitään ihmeellistä. Käsittääkseni tällaiset palstat ovat olemassa juuri senkin takia, että edes jonnekin voi turvallisesti kirjoitella itseä painavista asioista. Ja kyllä, myös minä valitan täällä välillä milloin mistäkin, mutta en välttämättä ollenkaan rupea niillä asioilla pilaamaan kenenkään muun päivää niin sanotussa oikeassa elämässä.

Minusta on täysin selvää että ihmiset täällä puhuvat yksinäisyydestä, vai pitäisikö kyseisestä aiheesta olla ensimmäisenä keksimässä jotain positiivista? Hyvät ihmiset, tämä palsta kuuluu mielenterveys-osioon. Kuka voi edes olettaa täällä vieraillessaan, että pääsee lukemaan joitain helvetin kukkaistarinoita täydellisestä elämästä?

Te tässä niitä valittajia olette, jotka tulette provosoimaan tänne jo valmiiksi ehkä masentuneita ihmisiä hölmöillä jutuillanne. Siinä sentään olette oikeassa, ettei kovin apaattiset ja masentuneet, tylsiltä vaikuttavat ihmiset kovin helposti seuraa löydä. Silti jos tänne kirjoittaa, ei se automaattisesti tarkoita että myös ulkomaailmassa ei muuta kuin julkisesti sääli itseänsä. Hyvää pääsiäistä vaan kaikille.

• huhhuh....
        asghshsh kirjoitti:

"Mieluummin keskustelen vaikka niiden "yksinkertaisten" kanssa kuin jeesuskompleksin omaavan mulkvistin."

Veit sanat suustani. Siksi keskustelenkin kanssanne täällä yksinäisyyspalstalla. Muilta palstoilta löytyy juuri noita jeesuskompleksisia.

"Muilta palstoilta löytyy juuri noita jeesuskompleksisia."

Ja ajattelit sitten tuoda sellaisen tännekin? Painu takaisin sinne mistä tulitkin, kiitos!

• hampurilaine munalla

Mies ja kesä? Panet sinkkunaisia joka viikonloppu, siinähän se menee aika.

• Yläpää laho

No joo, mutta jos rösölänperällä ei oo muita sinkkunaisia ku naapurin 72v. Iita, Lähimmät muut yli 150 km päässä, jos ei vielä ole rahhoo reissata niin kauas.
      Revi siitä sitten.

• 6

Mitäpä muuta kuin on sopivasti päisällään, kivasti siinä kesä vierähtää.

• mun suunnitelma

Aion hengailla yhdellä epävirallisella uimarannalla, siellä on aina seuraa juopottelijoista. Viime kesänäkin tuli siellä chillailtua.
      Toivottavasti tulee lämmin kesä!

• ideoita....

Ideoita:

Osta teltta, kalastusvälineet ja ruokaa. Lähde jonnekin vaikka Suomen kansallispuistoista matkailemaan (tai sitten alueille joissa on järvi ja voi saada kalaa ja vuokrata esim. veneen).

Erilaiset isommat festarit ja tapahtumat. Mene näihin olemaan. Ongelma tosin voi olla että koet olosi vielä yksinäisemmäksi kun on sadoittain ihmisiä ympärillä.

Lomamatka ulkomaille.

Etsi erilaisia liikuntaryhmiä joihinkin joukkulajeihin (varsinkin pääkaupunkiseudulla luulisi löytyvän).

Marjastus & Sienestys & Kalastus (vaatii oman auton tai vaihtoehtoisesti pääkaupunkiseudulta löydät myös sopivia ryhmiä tähän). Voit toki etsiä netistäkin sellaisia henkilöitä jotka tuollaisesta kiinnostuisivat.

Käy retkellä lähialueilla päivittäin & uimassa.

Aktiivinen seuranhaku koko aikana

1. Retkeily
      2. Marjastus & Sienestys & Kalastus
      3. Matkailu jonnekin kauemmaksi
      4. Luontovalokuvaus
      5. Liikuntaryhmät kesäksi (tai peliporukat)

• lötköjen yö

Aion lukea kirjoja ja ehkä koittaa opiskella jotain kieltä

• uimaranta, aurinko

Itse nautin kesästä. Välillä lähden luontoon kameran kanssa tai ilman. Välillä vain ostamaan jätskiä ja istuskelemaan, samalla tai eri kerralla on mukava myös katsella naisiakin ;) Välillä lähden pyöräilemään kauemmaksi (näkemään "maailmaa"). Kesällä myös mukava kuntoilla, lenkille parisen kertaa viikossa. Jalkapalloa saatan pelailla yksin tai yhdessä (jostain historiasta jäänyt hyvin etäinen puolituttu kontakti, jolta yleensä saanut kutsun pelailemaan).

Toki normaaleja sisäjuttuja tulee harrasteltua myös kesällä, mutta hieman vähenevät.

Kun olisi riippumatto, niin olisi mukava kesäkelillä loikoilla siinä, joko ottaa torkut tai lueskella jotain. Eiköhän tule hankittua joskus vielä!

• afsagagag

Kuvailit juuri tyypillisiä kesäaktiviteetteja, jotka neljävuotiaskin osaisi listata ilman apua. Menet luontoon kameralla tai ilman. Syöt jätskiä ja istut. Pyöräilet jalenkkeilet. Joo, niin ne ihmiset tekee kesällä. Ettekö tätä tienneet ilman tämän viestiketjun apua?

Saanko kysyä: mitä te saatte irti tällaisesta sanavaihdosta? Mun aivosoluni ainakin lamaantuu ja huutaa hoosiannaa.

Ymmärtäisin kyllä tämäntyyppisen vaihdon tarkoituksen kasvokkain jonkun tutun kanssa. Mutta anonyymillä nettipalstalla tämä on täysin käsittämätöntä; varsinkin kun palstatilaa voisi käyttää johonkin oivaltavaan keskusteluun. Mitä täysin itsestäänselvien asioiden kertaaminen teille antaa?

En kysy vittuillakseni vaan mielenkiinnosta ihmismieltä kohtaan.

• 3523453253232
        afsagagag kirjoitti:

Kuvailit juuri tyypillisiä kesäaktiviteetteja, jotka neljävuotiaskin osaisi listata ilman apua. Menet luontoon kameralla tai ilman. Syöt jätskiä ja istut. Pyöräilet jalenkkeilet. Joo, niin ne ihmiset tekee kesällä. Ettekö tätä tienneet ilman tämän viestiketjun apua?

Saanko kysyä: mitä te saatte irti tällaisesta sanavaihdosta? Mun aivosoluni ainakin lamaantuu ja huutaa hoosiannaa.

Ymmärtäisin kyllä tämäntyyppisen vaihdon tarkoituksen kasvokkain jonkun tutun kanssa. Mutta anonyymillä nettipalstalla tämä on täysin käsittämätöntä; varsinkin kun palstatilaa voisi käyttää johonkin oivaltavaan keskusteluun. Mitä täysin itsestäänselvien asioiden kertaaminen teille antaa?

"Kuvailit juuri tyypillisiä kesäaktiviteetteja, jotka neljävuotiaskin osaisi listata ilman apua. Menet luontoon kameralla tai ilman. Syöt jätskiä ja istut. Pyöräilet jalenkkeilet. Joo, niin ne ihmiset tekee kesällä. Ettekö tätä tienneet ilman tämän viestiketjun apua?"

Pitää olla idiootti jos ei tajua mikä tässä keskustelussa on ideana.

Valtaosa ratkaisuista on "yksinkertaisia" ja yleensä se "yksinkertainen" vastaus on parhain. Ei kyse ole siitä etteivätkö ihmiset itsekin keksisi tiettyjä asioita aikansa pähkäiltyään. Ongelma on vain siinä että uskaltaisivatko he niitä asioita kuitenkaan yrittää ilman muiden suositusta.

"Mutta anonyymillä nettipalstalla tämä on täysin käsittämätöntä; varsinkin kun palstatilaa voisi käyttää johonkin oivaltavaan keskusteluun. Mitä täysin itsestäänselvien asioiden kertaaminen teille antaa?

En kysy vittuillakseni vaan mielenkiinnosta ihmismieltä kohtaan. "

Olet missannut koko tälläisten keskustelujen pointin. Et ehkä sen takia ymmärrä miksi eri paikoissa vierailee mm. henkilöitä jotka kertovat "itsestäänselvyyksistä" joistakin tietyistä aiheista. Syy on siinä että heillä on kokemusperäistä tietoa jota ei pelkällä kirjatiedolla korvata.

• afsagagag
        3523453253232 kirjoitti:

"Kuvailit juuri tyypillisiä kesäaktiviteetteja, jotka neljävuotiaskin osaisi listata ilman apua. Menet luontoon kameralla tai ilman. Syöt jätskiä ja istut. Pyöräilet jalenkkeilet. Joo, niin ne ihmiset tekee kesällä. Ettekö tätä tienneet ilman tämän viestiketjun apua?"

Pitää olla idiootti jos ei tajua mikä tässä keskustelussa on ideana.

Valtaosa ratkaisuista on "yksinkertaisia" ja yleensä se "yksinkertainen" vastaus on parhain. Ei kyse ole siitä etteivätkö ihmiset itsekin keksisi tiettyjä asioita aikansa pähkäiltyään. Ongelma on vain siinä että uskaltaisivatko he niitä asioita kuitenkaan yrittää ilman muiden suositusta.

"Mutta anonyymillä nettipalstalla tämä on täysin käsittämätöntä; varsinkin kun palstatilaa voisi käyttää johonkin oivaltavaan keskusteluun. Mitä täysin itsestäänselvien asioiden kertaaminen teille antaa?

En kysy vittuillakseni vaan mielenkiinnosta ihmismieltä kohtaan. "

Olet missannut koko tälläisten keskustelujen pointin. Et ehkä sen takia ymmärrä miksi eri paikoissa vierailee mm. henkilöitä jotka kertovat "itsestäänselvyyksistä" joistakin tietyistä aiheista. Syy on siinä että heillä on kokemusperäistä tietoa jota ei pelkällä kirjatiedolla korvata.

"Valtaosa ratkaisuista on "yksinkertaisia" ja yleensä se "yksinkertainen" vastaus on parhain."

Yksinkertaisia vastauksia yksinkertaisille ihmisille.

"Olet missannut koko tälläisten keskustelujen pointin."

Vau. Mistä huomasit? Kentieskö siitä, että KYSYIN mikä tälläisten keskustelujen pointti on?

"Syy on siinä että heillä on kokemusperäistä tietoa jota ei pelkällä kirjatiedolla korvata."

Eli te ette ole syönyt jätskiä penkillä, kävellyt luonnossa, lenkkeillyt, pyöräillyt tai pelannut jalkapalloa? Te tarvitsette viestiketjun Suomi24:n yksinäisyypalstalle tietääksenne miten näitä asioita tehdään, niinkö?.

Kukahan se idiootti täällä mahtaa olla?

• väsyttää
        afsagagag kirjoitti:

"Valtaosa ratkaisuista on "yksinkertaisia" ja yleensä se "yksinkertainen" vastaus on parhain."

Vau. Mistä huomasit? Kentieskö siitä, että KYSYIN mikä tälläisten keskustelujen pointti on?

"Syy on siinä että heillä on kokemusperäistä tietoa jota ei pelkällä kirjatiedolla korvata."

Eli te ette ole syönyt jätskiä penkillä, kävellyt luonnossa, lenkkeillyt, pyöräillyt tai pelannut jalkapalloa? Te tarvitsette viestiketjun Suomi24:n yksinäisyypalstalle tietääksenne miten näitä asioita tehdään, niinkö?.

"Kukahan se idiootti täällä mahtaa olla?"

Mietipä tuota kysymystäsi ihan hiljaa ja ajatuksen kanssa. Kaltaiseltasi ylivertaiselta huippuälyköltä ja suurelta ajattelijalta luulisi onnistuvan...

• kesästä nauttiva
        afsagagag kirjoitti:

jokaisella omanlaisia mieltymyksiä,minä pärjäsin viime kesänkin,olen pois työelämästä,olen mies.
        lämmi aurinkoinen kesä,rannalla otin aurinkoa koko päivän.eväät mukana.
        naisia oli bikeneissä,tosi hyvin viihdyin.
        asioita piti välillä hoitaa,joskus kävin lukemassa lehtiä kirjastossa,tutuilla kylässä,naapuripaikkakunnilla piipahdin,rompepäivilä,markkinoilla,huutokaupoissa,kirppareilla,telkkaa en ehtinyt katsoa ollenkaan.

olen tälläiseen ohjelmaani tyytyväinen,
        tämä tulevana kesänä runkona pysynee.

• Fiksu idiootti
        afsagagag kirjoitti:

Mikset mene sinne Mensan porukoihin juttelemaan niistä "älykkäistä" aiheista jos olet kerta niin nerokas ihminen? Täällä Suolessa vaan soittelet silti suutasi, vaikka yhtä hyvin voisit olla jossain ihan muualla nerokkuutesi kanssa...

Kyse ei ole ehkä tämän keskustelun teoreettisen puolen antoisuudesta, vaan nimen omaan ihmisten kokemuksista ja niin sanotusta vertaistuesta. Jos et tätä ymmärrä, pahoin pelkään ettet ole niin fiksu mitä yrität täällä - aika läpinäkyvälläkin tavalla - esittää, vaan pelkkä näsäviisas trolli.

• afgsadhdhh
        Fiksu idiootti kirjoitti:

Mikset mene sinne Mensan porukoihin juttelemaan niistä "älykkäistä" aiheista jos olet kerta niin nerokas ihminen? Täällä Suolessa vaan soittelet silti suutasi, vaikka yhtä hyvin voisit olla jossain ihan muualla nerokkuutesi kanssa...

Kyse ei ole ehkä tämän keskustelun teoreettisen puolen antoisuudesta, vaan nimen omaan ihmisten kokemuksista ja niin sanotusta vertaistuesta. Jos et tätä ymmärrä, pahoin pelkään ettet ole niin fiksu mitä yrität täällä - aika läpinäkyvälläkin tavalla - esittää, vaan pelkkä näsäviisas trolli.

Tässä on jo tullut aika monta klassista esimerkkiä siitä miten yksinkertaiset ihmiset suuttuvat kun heidän aivosolujaan yritetään stimuloida. He ilmeisesti kokevat olonsa uhatuksi.

"Kyse ei ole ehkä tämän keskustelun teoreettisen puolen antoisuudesta"

Vau. Olipa säälittävä yritys kirjoittaa jotain älykkäältä kuulostavaa. Oliko suurikin pinnistys?

En ole missään välissä ole väittänyt, että älykkään ja oivaltavan keskustelun tätyisi olla jotain välittömästä kokemusmaailmasta irtaantunutta metafyysistä höttöä. Älykästä keskustelua voi käydä vaikka perseen pyyhkimisestä. On kyse siitä, MITEN asioista puhuu, ei MISTÄ asioista puhutaan. Älykäs ja oivaltava keskustelu yksinäisyydestä auttaisi kaikkia paljon enemmän kuin tämä zombimainen toitottaminen:

"Mitä teet kesällä?"
        "Juon kaljaa. Käyn kalassa."
        "Aijaa. Okei."

En tiedä. Ehkä olen jotenkin kummallinen ihminen kun en saa mitään irti tällaisesta apaattisesta sananvaihdosta, joka ei sisällä mitään ajatusta.

"pahoin pelkään ettet ole niin fiksu mitä yrität täällä - aika läpinäkyvälläkin tavalla - esittää, vaan pelkkä näsäviisas trolli."

Tyypillinen yksinkertaisen ihmisen defenssimekanismi: hän uskottelee itselleen häntä älykkäämmän vain esittävän jotain roolia, ja pyrkii siten validoimaan oman yksinkertaisuutensa.

• väsyttää
        Fiksu idiootti kirjoitti:

Älä suotta vaivaudu. Kyllähän tämän itselleen huippuälykkään nimimerkin keksineen ruikuttajan teksteistä jokainen näkee millaisesta henkilöstä on kysymys. Tulee mieleen se muuan latvakakkonen joka mellasti täällä viime vuonna... Enpä yllättyisi vaikka olisi yksi ja sama tapaus.

• afgsadhdhh
        väsyttää kirjoitti:

Älä suotta vaivaudu. Kyllähän tämän itselleen huippuälykkään nimimerkin keksineen ruikuttajan teksteistä jokainen näkee millaisesta henkilöstä on kysymys. Tulee mieleen se muuan latvakakkonen joka mellasti täällä viime vuonna... Enpä yllättyisi vaikka olisi yksi ja sama tapaus.

Hui kamalaa! Kirjoitit sarkastiseen sävyyn nimimerkistäni! Hirvittävä isku itsetunnolleni! Miten saatoit?!

Tulee mieleen pieni lapsi, joka ei väittelyssä osaa vastata esitettyihin pointteihin, ja päätyy siksi kommentoimaan jotain täysin irrelevanttia: "Joo, mut sul onki ihan tyhmä reppu!"

• yedfgredgfefgh
        afgsadhdhh kirjoitti:

Hui kamalaa! Kirjoitit sarkastiseen sävyyn nimimerkistäni! Hirvittävä isku itsetunnolleni! Miten saatoit?!

Tulee mieleen pieni lapsi, joka ei väittelyssä osaa vastata esitettyihin pointteihin, ja päätyy siksi kommentoimaan jotain täysin irrelevanttia: "Joo, mut sul onki ihan tyhmä reppu!"

ei tuollaisella mitään itsetuntoa ole vaikka kovasti yrität moista mielikuvaa täällä viljellä. uskottavan roolin vetäminen on taitolaji jota sinä et hallitse.

• afgsadhdhh
        yedfgredgfefgh kirjoitti:

ei tuollaisella mitään itsetuntoa ole vaikka kovasti yrität moista mielikuvaa täällä viljellä. uskottavan roolin vetäminen on taitolaji jota sinä et hallitse.

Olemme siirtyneet keskustelussamme sellaiseen jännään vaiheeseen, jossa kaikki mitä kirjoitan on mielestänne väärin, vain koska ette pidä minusta. On yksinkertaisille ihmisille tyypillistä antaa henkilökohtaisten mielipiteiden sumentaa järjen ääntä. Itse osaan huomioida toisen argumentit, oli kyseessä miten vittumainen ihminen tahansa.

Jos kirjoitan, että maapallo on navoiltaan hieman littana pallo, on se kaikkien palstalaisten mielestä kuutio. Jos kirjoitan, että nyt on pääsiäinen, on kaikkien mielestä joulu. Ainoa mikä teitä motivoi, on halu olla eri mieltä kanssani. Todella yksinkertaista toimintaa.

• 16+16
        afgsadhdhh kirjoitti:

Olemme siirtyneet keskustelussamme sellaiseen jännään vaiheeseen, jossa kaikki mitä kirjoitan on mielestänne väärin, vain koska ette pidä minusta. On yksinkertaisille ihmisille tyypillistä antaa henkilökohtaisten mielipiteiden sumentaa järjen ääntä. Itse osaan huomioida toisen argumentit, oli kyseessä miten vittumainen ihminen tahansa.

Jos kirjoitan, että maapallo on navoiltaan hieman littana pallo, on se kaikkien palstalaisten mielestä kuutio. Jos kirjoitan, että nyt on pääsiäinen, on kaikkien mielestä joulu. Ainoa mikä teitä motivoi, on halu olla eri mieltä kanssani. Todella yksinkertaista toimintaa.

ja sust pitäis pitää koska jauhat täällä tommosta paskaa? :DDD Ei helvetti, onhan tää sentään aika hyvää viihdettä - ihan vaan noiden sun juttujen lukeminen. Trolli mikä trolli... mut mä kerron sulle, trollata voi kyllä vähän pienemmälläki aivokapasiteetilla. ;)

Terv. ÄO 143

• afgsadhdhh
        16+16 kirjoitti:

ja sust pitäis pitää koska jauhat täällä tommosta paskaa? :DDD Ei helvetti, onhan tää sentään aika hyvää viihdettä - ihan vaan noiden sun juttujen lukeminen. Trolli mikä trolli... mut mä kerron sulle, trollata voi kyllä vähän pienemmälläki aivokapasiteetilla. ;)

Terv. ÄO 143

"ja sust pitäis pitää koska jauhat täällä tommosta paskaa?"

Missä kohtaa olen ehdotellut, että musta pitää pitää?

Oikeesti, Suomi24:n yksinäisyyspalsta: skarpatkaa. Lukekaa ajatuksella. Muistakaa se luetun ymmärtäminen.

Odoton edelleen vastausta kysymykseeni: mitä saatte irti aneemisesta itsestäänselvyyksien toitottamisesta? Ettekö tiedä mitä kesällä voi tehdä ilman, että joku kädestäpitäen kertoo?

• asdfasdfasfdddd
        afgsadhdhh kirjoitti:

Oikeesti, Suomi24:n yksinäisyyspalsta: skarpatkaa. Lukekaa ajatuksella. Muistakaa se luetun ymmärtäminen.

Odoton edelleen vastausta kysymykseeni: mitä saatte irti aneemisesta itsestäänselvyyksien toitottamisesta? Ettekö tiedä mitä kesällä voi tehdä ilman, että joku kädestäpitäen kertoo?

"Odoton edelleen vastausta kysymykseeni"

Vähäjärkistä on helppo pitää jännityksessä.

• 345345334
        afsagagag kirjoitti:

"Eli te ette ole syönyt jätskiä penkillä, kävellyt luonnossa, lenkkeillyt, pyöräillyt tai pelannut jalkapalloa? Te tarvitsette viestiketjun Suomi24:n yksinäisyypalstalle tietääksenne miten näitä asioita tehdään, niinkö?."

Kyse ei ole siitä että onko joku tehnyt jotakin joskus vuosikymmeniä sitten vaan pystyykö sama tyyppi tekemään sitä nyt.

Itselleni oli mm. yllätys että lautapelejä vartenkin on tehty omia aktiivisia ryhmiä joissa käy "aikuista väkeä". Lienevät jopa harvoja yhteisöjä ympäri Suomea joista löytää "peliseuraa" ja kaiken ikäiset ovat tervetulleita.

Olen tosiaan pelaillut lautapelejä joskus aikoja sitten mutta en olisi siltä pohjalta osannut lähteä etsimään minkäänlaista aktiviteettiä siitä.

Sama juttu se on monissa muissakin vastaavissa asioissa eli olipa kyse pallopelistä tai sitten muusta vapaa-ajan toiminnasta niin ei sitä ihan yhtäkkiä osaa ajatella tekevänsä jotakin jota on tehnyt viimeksi vuosia sitten tai vaihtoehtoisesti ei ollenkaan.

• Syökää jätskiä vaan
        afgsadhdhh kirjoitti:

Ymmärrän täysin mitä nimim. "afgsadhdhh" ajaa takaa. Olen myös tullut tulokseen, että kyllä tämän palstan vakivalittajilla on pakko olla enemmänkin vääristymää korvien välissä, kun vertaa muiden palstojen menoon. Suurimmalla osalla muita palstoja pystyy sentään a) olemaan eri mieltä asiasta ilman, että sinua leimataan mielipiteesi perusteella tietynlaiseksi stereotypiaksi. b) aloittamaan keskusteluja jotka eivät noudata täysin yleisesti palstalla vakiintunutta ja yleisesti hymisemällä hyväksyttyä kaavaa.

Tässä viestiketjussa esiintynyttä hyökkäilyä saa täällä osakseen erityisesti jos tulee ilmi, että kirjoittaja on nainen. Siis naisiahan täällä ei edelleenkään suvaita. Syynä on, että tänne kirjoittelelvat ovat 99 psosenttisesti katkeroituneita peräkammarin poikia, jotka eivät ole koskaan saaneet koskeakkaan naiseen edes pitkällä tikulla. Silloin naisesta on muotoutunut heidän mielissään myös pikkupojilla esiintyvän ajattelumallin mukaan joko puhdas, neitsyt madonna TAI likainen huora, jota sitten yhdestä suusta täällä aletaan räävimään.

Pikkupoikamaisuus on kovasti nähtävissä suurimmassa osassa näitä nimenomaan tylsiä kommentteja. Jäätelön syönti, pyöräily, pallon pompottelu jne. eivät ole aikuisen miehen juttuja. Ja koska, niin kuin "afgsadhdhh" toteaa, älykkäämpi keskustelu on pannassa, kertoo se siitä, että nämä palstaääliöt eivät itse siihen pysty.

• hah ja hoh!
        Syökää jätskiä vaan kirjoitti:

Ymmärrän täysin mitä nimim. "afgsadhdhh" ajaa takaa. Olen myös tullut tulokseen, että kyllä tämän palstan vakivalittajilla on pakko olla enemmänkin vääristymää korvien välissä, kun vertaa muiden palstojen menoon. Suurimmalla osalla muita palstoja pystyy sentään a) olemaan eri mieltä asiasta ilman, että sinua leimataan mielipiteesi perusteella tietynlaiseksi stereotypiaksi. b) aloittamaan keskusteluja jotka eivät noudata täysin yleisesti palstalla vakiintunutta ja yleisesti hymisemällä hyväksyttyä kaavaa.

Tässä viestiketjussa esiintynyttä hyökkäilyä saa täällä osakseen erityisesti jos tulee ilmi, että kirjoittaja on nainen. Siis naisiahan täällä ei edelleenkään suvaita. Syynä on, että tänne kirjoittelelvat ovat 99 psosenttisesti katkeroituneita peräkammarin poikia, jotka eivät ole koskaan saaneet koskeakkaan naiseen edes pitkällä tikulla. Silloin naisesta on muotoutunut heidän mielissään myös pikkupojilla esiintyvän ajattelumallin mukaan joko puhdas, neitsyt madonna TAI likainen huora, jota sitten yhdestä suusta täällä aletaan räävimään.

Pikkupoikamaisuus on kovasti nähtävissä suurimmassa osassa näitä nimenomaan tylsiä kommentteja. Jäätelön syönti, pyöräily, pallon pompottelu jne. eivät ole aikuisen miehen juttuja. Ja koska, niin kuin "afgsadhdhh" toteaa, älykkäämpi keskustelu on pannassa, kertoo se siitä, että nämä palstaääliöt eivät itse siihen pysty.

Päätit sitten alkaa puolustelemaan itseäsi.

• afgsadhdhh
        hah ja hoh! kirjoitti:

Päätit sitten alkaa puolustelemaan itseäsi.

Täh? Minähän olen kokoajan puolustanut itseäni. Oletko ihan idiootti?

Tämä "Syökää jätskiä vaan" on kylläkin ihan eri henkilö kuin minä.

Taitaa kuulua palstan yksinkertaisten idioottien luonteenlaatuun tämä, että kuvitellaan toisten kehuvan täällä itseään. Se on yksinkertaisten ihmisten tapa taputtaa itseään olalle: "Hei! Kato mitä toi tekee! Se kehuu itteään! Vähäx säälittävää."

Kannattaa muistaa, että tuollainen on vain oman päänne sisällä tapahtuvaa egon pönkitystä.

• afgsadhdhh
        asdfasdfasfdddd kirjoitti:

"Odoton edelleen vastausta kysymykseeni"

Vähäjärkistä on helppo pitää jännityksessä.

"Vähäjärkistä on helppo pitää jännityksessä."

Tämän palstan vähäjärkinen sakki ei neämmä osaa argumentoida ja vastata kysymyksiin, vaan tyytyy huutelemaan nurkan takaa kuin joku finninaamainen teini. No, kukin tehköön sen mihin pystyy. Ei kaikista ole älykkääseen keskusteluun.

• ¨'¨'¨'¨'¨'¨'¨'¨'¨'
        afgsadhdhh kirjoitti:

Täh? Minähän olen kokoajan puolustanut itseäni. Oletko ihan idiootti?

Tämä "Syökää jätskiä vaan" on kylläkin ihan eri henkilö kuin minä.

Taitaa kuulua palstan yksinkertaisten idioottien luonteenlaatuun tämä, että kuvitellaan toisten kehuvan täällä itseään. Se on yksinkertaisten ihmisten tapa taputtaa itseään olalle: "Hei! Kato mitä toi tekee! Se kehuu itteään! Vähäx säälittävää."

Kannattaa muistaa, että tuollainen on vain oman päänne sisällä tapahtuvaa egon pönkitystä.

Sinä nyt et ole muuta tehnytkään kuin tuonut esille tuota messiaskompleksiasi. Pikku afgsadhdhh joutuu koko ajan olemaan puolustuskannalla. Siksi jäätkin ikuiseksi häviäjäksi.

• vaihda levyä
        afgsadhdhh kirjoitti:

"Vähäjärkistä on helppo pitää jännityksessä."

Tämän palstan vähäjärkinen sakki ei neämmä osaa argumentoida ja vastata kysymyksiin, vaan tyytyy huutelemaan nurkan takaa kuin joku finninaamainen teini. No, kukin tehköön sen mihin pystyy. Ei kaikista ole älykkääseen keskusteluun.

Mitä enemmän tuota jo huvittavaakin angstaamistasi seuraa, käy vain enemmän selväksi miksi olet yksinäinen.

• afgsadhdhh
        ¨'¨'¨'¨'¨'¨'¨'¨'¨' kirjoitti:

Sinä nyt et ole muuta tehnytkään kuin tuonut esille tuota messiaskompleksiasi. Pikku afgsadhdhh joutuu koko ajan olemaan puolustuskannalla. Siksi jäätkin ikuiseksi häviäjäksi.

Teinimäinen nurkan takaa rääkyminen jatkuu.

Tai mistä minä tiedän, ehkä olette teinejä. Se selittäisi kyllä palstan tason. Toisaalta, monet kyllä jäävät koko elämäkseen teinin tasolle.

Odotan edelleen vastausta kysymykseeni: mitä saatte irti aneemisesta itsestäänselvyyksien toitottamisesta? Ettekö tiedä mitä kesällä voi tehdä ilman, että joku kädestäpitäen kertoo? Ettekö tiedä miten istutaan penkillä ja syödään jäätelöä? Ettekö osaa pyöräillä? Käytättekö vielä apupyöriä? Entä ruokalappua tai tuttipulloa?

• päivän naurut
        afgsadhdhh kirjoitti:

Teinimäinen nurkan takaa rääkyminen jatkuu.

Tai mistä minä tiedän, ehkä olette teinejä. Se selittäisi kyllä palstan tason. Toisaalta, monet kyllä jäävät koko elämäkseen teinin tasolle.

Odotan edelleen vastausta kysymykseeni: mitä saatte irti aneemisesta itsestäänselvyyksien toitottamisesta? Ettekö tiedä mitä kesällä voi tehdä ilman, että joku kädestäpitäen kertoo? Ettekö tiedä miten istutaan penkillä ja syödään jäätelöä? Ettekö osaa pyöräillä? Käytättekö vielä apupyöriä? Entä ruokalappua tai tuttipulloa?

"Teinimäinen nurkan takaa rääkyminen jatkuu."

Huomaatko ironian...

• afagdahda
        päivän naurut kirjoitti:

"Teinimäinen nurkan takaa rääkyminen jatkuu."

Huomaatko ironian...

"Huomaatko ironian..."

Huomaan. Jatkat teinimäistä nurkan takaa rääkymistä. Ironista.

• asfdssdh
        vaihda levyä kirjoitti:

Mitä enemmän tuota jo huvittavaakin angstaamistasi seuraa, käy vain enemmän selväksi miksi olet yksinäinen.

Ja mitä enemmän tämän palstan zombielauma jättää vastaamatta kysymyksiin ja välttelee argumentteja, käy vain enemmän selväksi se minkä havaitsin jo alussa. Toisaalta, voiko enempää odottaa ihmisiltä, jotka tarvitsevat viestiketjun Suomi24:ään tietääkseen, että kesällä tosiaan voi istua penkillä ja syödä jätskiä? Ehkä yksinäisyys on surkastuttanut aivonne ja lamaannuttanut mielikuvituksenne.

• hghggggggg
        afagdahda kirjoitti:

"Huomaatko ironian..."

Niin näyt jatkavan. Jatkapa vaikka tuomiopäivään saakka. Muuhun et kykenekään.

• Hah!
        afagdahda kirjoitti:

"Huomaatko ironian..."

Mitä sinäkin äpiset jostain "nurkan takaa rääkymisistä" kun itse harrastat aivan samaa puskista huutelua!? Yhtä anonyymejä täällä ollaan jokainen. Pistähän tänne välittömästi nimesi, naamasi, osoitteesi ja henkilötunnuksesi tai muuten olet pelkkä säälittävä nurkan takaa rääkyjä.

• goodd!!
        kesästä nauttiva kirjoitti:

jokaisella omanlaisia mieltymyksiä,minä pärjäsin viime kesänkin,olen pois työelämästä,olen mies.
        lämmi aurinkoinen kesä,rannalla otin aurinkoa koko päivän.eväät mukana.
        naisia oli bikeneissä,tosi hyvin viihdyin.
        asioita piti välillä hoitaa,joskus kävin lukemassa lehtiä kirjastossa,tutuilla kylässä,naapuripaikkakunnilla piipahdin,rompepäivilä,markkinoilla,huutokaupoissa,kirppareilla,telkkaa en ehtinyt katsoa ollenkaan.

olen tälläiseen ohjelmaani tyytyväinen,
        tämä tulevana kesänä runkona pysynee.

good !!

• rehjtrmjnhg
        asfdssdh kirjoitti:

Ja mitä enemmän tämän palstan zombielauma jättää vastaamatta kysymyksiin ja välttelee argumentteja, käy vain enemmän selväksi se minkä havaitsin jo alussa. Toisaalta, voiko enempää odottaa ihmisiltä, jotka tarvitsevat viestiketjun Suomi24:ään tietääkseen, että kesällä tosiaan voi istua penkillä ja syödä jätskiä? Ehkä yksinäisyys on surkastuttanut aivonne ja lamaannuttanut mielikuvituksenne.

"Ehkä yksinäisyys on surkastuttanut aivonne ja lamaannuttanut mielikuvituksenne."

Unohdit nimimerkin "kokemusta on".

• 43534543543

"Tässä viestiketjussa esiintynyttä hyökkäilyä saa täällä osakseen erityisesti jos tulee ilmi, että kirjoittaja on nainen."

"Pikkupoikamaisuus on kovasti nähtävissä suurimmassa osassa näitä nimenomaan tylsiä kommentteja. Jäätelön syönti, pyöräily, pallon pompottelu jne. eivät ole aikuisen miehen juttuja. Ja koska, niin kuin "afgsadhdhh" toteaa, älykkäämpi keskustelu on pannassa, kertoo se siitä, että nämä palstaääliöt eivät itse siihen pysty. "

Monet noista kirjoituksista ovat kirjoitustyylistä päätellen Naisten kirjoittamia yms. sellaiset "hymistelyt". (joka sitten laittaakin vähän outoon valoon tuon ylemmän väitteesi).

• 23532523532

"Tässä viestiketjussa esiintynyttä hyökkäilyä saa täällä osakseen erityisesti jos tulee ilmi, että kirjoittaja on nainen."

"Pikkupoikamaisuus on kovasti nähtävissä suurimmassa osassa näitä nimenomaan tylsiä kommentteja. Jäätelön syönti, pyöräily, pallon pompottelu jne. eivät ole aikuisen miehen juttuja. Ja koska, niin kuin "afgsadhdhh" toteaa, älykkäämpi keskustelu on pannassa, kertoo se siitä, että nämä palstaääliöt eivät itse siihen pysty. "

Monet noista kirjoituksista ovat kirjoitustyylistä päätellen Naisten kirjoittamia yms. sellaiset "hymistelyt". (joka sitten laittaakin vähän outoon valoon tuon ylemmän väitteesi).

• yksin kotona

Toivossa on hyvä elää et jotain kesäduunia ainakin saisi ettei kotona tarvii maata koko kesää. Olen 13 keäisestä saakka ollut joka kesä duunissa jollei ole muuta pitempi aikaista duunia ollut. Toivon ettei putki katkea, mut kai mä muuten käyn kalassa paljon, salilla pitää käydä kun on vuoden loppuun saakka jäsenyys ja sit vaan maleksin kotona loppu ajan.

• jk

vai sellainen tilanne

• tuula-neiti

Minulla on ensimmäistä kertaa yli kymmeneen vuoteen täysimittainen kesäloma. Jos säät sallivat tulen käymään paljon sauvakävelylenkeillä ja myös juoksulenkeillä sekä uimassa. Uiminen on älyttömän rentouttavaa kun vesi on sellaista haaleanviileää. Jos olisi ranta lähempänä voisi käydä jo kukonlaulun aikaan aamu-uinnilla. Ainoa tavoite jonka olen asettanut kesälomalle on se että en ajattele silloin yhtään työasioita. Uimarannalla on hauska tiirailla hyväkroppaisia uroksia aurinkolasien takaa.

• yksinäinen nainen

lähde vaikka yksin ulos,ehkäpä tapaat toisen yksinäisen sit te ette olekaan enää yksinäisiä.TSEMPPIÄ SINULLE.tällä palstalla sua on syytelty ,mut nää "syyttäjät" itse eivät älyä että se yksinäisyys voi sattua myös heille.

• ynselmi

En jaksanut lukea puoliakaann mitä on kirjoitettu.
      Jos joku on ykä, niin minä. Elin joskus kai liikaakin, oli kavereita,rahaa,elämää.
      Enää ei ole mitään, töitä teen enemmän kuin oikeasti jaksan, silti rahaa ei ole, kun ulosottoon menevät.
      Elämistä ilman elämää.
      Mutta yritän vielä.
      Olisi paljonkin asiaa, jos kohtalotoveri löytyisi.
      M40

• RAHAA TASKUSSA

MENE VELKANEUVOJALLE JA KOHTALOTOVEREITA VARMASTI LÖYTYY GOOKLETTAMALLA.

• entäs....

Aloittaja on varmaan nuori opiskelija koska kesätyöt mainitsee.
      Mitä tekee kesällä keski-ikäinen yksineläjä, siis ei välttämättä silti yksinäinen. Kesälomaa se 4-5 viikkoa. Uusia tuulia voisi keksiä...?

• dans dans ja d

Aloita nyt lavatanssikurssit. Ensin foxi ja fusku.

Ne kun osaat ja painat sitten kesälavoille tanssimaan. Auto tietty pitää olla ja harrastus on raittiinpuoleinen, joten ei käy kaljottelijalle jos ei ole kuskia ...

Talvi sitten meneekin jo omalla painollaan ...

• Robert7777

Itselläni on blogi aiheesta: www.10friendsasummer.blogspot.com , jossa etsin kymmentä kaveria elämääni. Siellä sitten jaan tutustumispaikkoja ja -keinoja lukijoille. Itse olen 2 kuukautta raksalla. Lisäksi Uin, golffaan ja kalastelen. Toivottavasti niiden uusien kamujen kanssa :)

• lonely rider

Pitihän se minunkin kirjoittaa...
      Oon 29 v. työkyvyttömyyseläkeläiskundi, mut pyöräilen, uin, lenkkeilen, punttisali on osa elämää, kirjastossa tulee juostua harva se päivä, soittelen pianoa, kitaraa ja kurttua, mutta kun Helsingissä joku nuori nainen oli yksinäisille eläkeläisille kampanjalla keräämässä rahaa, niin JOUDUIN kyllä sanomaan, että teet arvokasta työtä, sillä tiedän tasan tarkkaan mistä puhut. Sinkkuna kun näitä kaikkia teet yksin, ja sit pitäis vielä sairautensa kantaa yksin, niin jo se käy työstä. Sanokoon kuka terve tähän fraasiin ihan mitä haluaa, mut ymmärrän alottajan tunteita, vaikkei ne (ehkä) niin syvälliseltä pohjalta tuliskaan. Ja jos tulee, niin voin sanoa: samassa veneessä ollaan.

• ihmetteleepä

Miten noin hyvässä kondiksessa oleva voi olla työkyvyttömyyseläkkeellä? Et voi olla kovin huonossa kunnossa fyysisesti etkä psyykkisesti jos pystyt noita kaikkia harrastamaan.

• :)))))

Ehkä se on mielenterveys syistä eläkkeellä.

• myösyksinäinen

Sinulle mies ja tylsä kesä..
      Niin yksin on vaikea lähteä minnekkään. Eikä yksinäisyys ole kivaa, mutta itse täytyy vaan yrittää keksiä jotain tekemistä.

Lemmikkieläinkin voisi olla yksi mahdollisuus, jos et ole allerginen. Siitä saisi seuraa ja se olisi uskollinen. Sen kanssa voi käydä ulkona, taikka näyttelyissä, niin on sitten jotain tekemistä..

Hyvää kevättä / kesää sinulle, äläkä välitä jos joku moittii sinua täällä. Itse olen oppinut olemaan välittämättä viesteistä jotka ei ole asiallisia tai niissä ei ole mielestäni oikeaa asiaa.

• mies ja tylsä kesä

kiitos mut ei kiitos mitään eläimiä tähän kotiin. Emmä jaksa sellasii hoitaa

• yksin kivaa
        mies ja tylsä kesä kirjoitti:

kiitos mut ei kiitos mitään eläimiä tähän kotiin. Emmä jaksa sellasii hoitaa

Et taitas sitten muijaakan katella ? (vitsi) Mä en ottas enään miestä. Niitä näkee tuyolla "ulkona" ihan tarpeeksi.

• tekemistä vaan ...

Mäkin olen nyt yksin, mutta ajattelin että lähden just ny juoksemaan kun tässä ikkunasta näin juoksevan kauniin naisen :)). Huomenna menen töihin jne ...

Mulla kävi poika ja hänen avovaimonsa kylässä ja olivat yötäkin ja sitten äitikin kävi yksi iltapäivä. Vieraskutsukin oli mutten löytänyt vietävää kun oli kyseessä tuparit ja peruin sen tekosyyllä ... ;)).
        Viikon päästä menen lavatansseihin kun pääsiäinen jäi väliin ...

Yksin elelen ja välillä oon yksinäinen ja välillä en ... näin se menee.

Kumppaniakaan en enään tähän ota. Jonkinlainen kumppani on, mutta hänellä oli töitä koko pääsiäinen ja emme nähneet. Välimatkaakin on ettemme näe edes joka kuukausi, mutta ihan suht onnellinen oon.

• tt

Tietenki ajelee skootterilla. Siten pääsee pois kämpästä, näkee maisemia, ihmisiä ja virkistyy. Se onnistuu mainiosti yksinkin ja tuntuu kivalle.

• yläpää laho

Toista p*skantaen, samalla itseä ylentäen, viallinen lapsuustausta tapaukset, näitähän
      niitä tämmöisiltä palstoilta säännöllisesti löytyy riehumasta. Pata kattilaa soimaa, musta
      kylki kummallakin, kuin myös minulla. Se kummasti vähentäisi kaikenlaista p*skanjauhantaa kun olisi se pankkikorttikirjautumispakko, vois pahimmat häiriköt
      jäljittää ja bannata pois sitten. Vaan kun täällä on sana vapaa.

• Ihmettelijälle

"Ihmetteleepä":lle
      mulla on kaikista näistä nykyisistä harrastuksista huolimatta fysiikas häikkää. v. 99 jäin polkupyörällä pakettiauton alle, ja vaakatasosta lähdettiin. kädet oli huonos kunnossa, ja tasapaino lähti kokonaan. Monikaan ei sitä uskois, mut pääsin puolessa vuodessa (hädintuskin jaloillani,) takas amikseen. Siitä se lähti, vedessä tasapainoharjoitusta ja liikeradat uusiks.

• OMA SYY

No voi helvetti sunkin kanssas ! Sulla on varmaan kännyssä yksi puhelinnumero. Soita siihen ja kerro kuulumisesi ja marmata yksinäisyydestä vaikka mutta muista myös kysyä hänen kuulumisensa koska hänkin voi olla yksinäinen !! Rohkeutta vaan vittu soikoon !

Kaihan sulla vanhemmat on ? Kuule heihinkin pitää pitää yhteyttä. He saattavat olla hyvinkin yksinäisiä !!

Kuule sua ei kukaan kotoo hae ! Sinun on itse otettava yhteyttä.

Mäkin olin eilen yksin kun ei ollut autoo ja en päässyt tanssimaan. Mutta mulla oli puhelin ja siinä nummeroita. Mulla oli myös 1 e:n sunnuntaipuhelut. Voi vitsi kun ystävät olivat kiitollisia ja iloisia soitoistani. Joilan oli ollut kiireitä ja joillain ei.

Olisin ollut yksinäinen jos en ITSE olisi soitellut.

Ja hae niitä kesätöitä ja tutustu siellä ihmisiin.

• yksistiyksin

Ei hätää! Kesä on yhtä nopeasti ohi kuin tuleekin. Päästään masentelemaan sitten taas talven kaamokseen

• Torelli

Eipä ihme, että yksinäisyyttä riittää, kun nettipalstallakin jotkut riitelevät lähes verissäpäin. Kasvokkain ottaisivat jo varmaan henkeä toisiltaan. Kumman takakireää kansaa suomalaiset nykyään. Päihdeongelman vaaliminen ainoa luvallinen harrastus?

• Haluan pil.lua

Joku vakipano olis hieno juttu. Mut eihän kukaan nainen sellaseen suostu kun ovat siellä omissa koloissaan masentuneina. Vakipano parantais masentuneen hetkessä ja kesästäkin vois nauttia.

• riinakatarina

Etsikää duunii ellei niin anuttikaa kesäsätä. Uimaan, samoilua metsässsä, kai jokaisella on sukua, isovanhempia tapaamaan, marjoja poimia, lukeA, fillaroida. Itsellä ei oo moisia ongelmia miten saada aika kulumaan. Menee liian nopeesti.

• yksin kotona

Miten kesästä voi nauttia yksinäisenä. Ei voi puhua kenellekkään, ei voi tavata ketään, ei kukaan soita sulle, rannalle on säälittävää mennä yksin...Parempi pysyä kotona niin ei masennu jos näkee et muut pitävät ulkona hauskaa ja juttelevat toisilleen.

• yksin

On muuten harvinaisen osuvasti sanottu. Se on kyllä niin raastavaa nähdä muita ihmisiä jotka pitävät hauskaa toistensa kanssa kun itsellä ei ole ketään.

• väsyttää

Niinpä... Itsellä on käynyt onni edes sen verran että on yksi ystävä jonka kanssa voi nauttia kesästä puistokävelyillä jne. En osaa edes kuvitella tilannetta ettei olisi yhtään ketään. Jäisi varmaan neljän seinän sisälle homehtumaan.

• rdar

Jottei totuus unohtuisi, niin muistutetaan vielä: kesällä on kiva rypeä itsesäälissä, kun puistot ja rannat ovat täynnä hauskaa pitäviä kaveriporukoita ja itse joutuu viettämään kaiken ajan yksin.

• fghgdhgdfhdfhfhfgdh

Kyseisiä valitusketjuja varmasti syntyykin riittämiin tällekin palstalle kesänmittan.

• runkkaripete

Runkkaustalkoot koko kesän.

• hdä

Avaa tietokoneen ja valittaa kurjuuttaan tänne suomi24:lle.

Eihän sitä nyt mitään muutakaan voi/osaa/viitti/jaksa/huvita tehdä.

• ...

Joo. Eikä varmasti mitään tapahdukaan jos makaat himassa. Kun ne kaikki muut on siellä pihalla...

Jos kesätyöt ja likviditeetin korjaus on huolista päällimmäisenä niin et menetä mitään vaikka nousisit joka saamarin aamu klo 6:00 ja lähtisit kiertämään firmoja ja kysymään että tarttisko kukaan paria ylimääräistä kättä. Jos ei tärppää niin et voi ainakaan sanoa ettet yrittänyt.

Ja kyllähän se puistoissa tai biitseillä makoilu aina himan voittaa.

Tai pistät repun ja teltan selkään ja lähdet fillaroimaan halki Suomen. Jos asut pohjoisessa niin matkaat etelään. Jos olet etelässä niin menet laivaan ja jatkat etelämmäksi. Jos kerta aikaa on about 2-3 kk, kukaan ei ole huohottamassa niskaan ja kengännauhabudjetilla pitää pärjätä niin eihän sillä ole väliä kuinka hitaasti matka edistyy. Kävele vaikka. Pihallakin voi nukkua jos ei paljon sada. Liftaa vaikka Kreikkaan.

Ei sulla ole ketään sukulaisia maalla? Lähde auttamaan niitä heinätöissä tai jotain. Maalla on mukavaa.

Jos rahat on ihan finito ja et uskalla lähteä mihinkään niin ota tehtäväkses vaikka pullojen keruu. Siinä menee mukavasti 2 kuukautta kun paarustat kaupunkia ristiin rastiin ja keräät tölkkejä.

Ja onhan noita kaikenlaisia kesäriehoja joihin voi mennä nuokkumaan.

Vähän mielikuvitusta ja aloitteellisuutta, miäs. Onhan sulla sentään netti mistä löydät tarvittavan infonkin melkein mihin aktiviteettiin tahansa eikä tartte edes persettä nostaa.

• erakkotaiteilija

Yritän olla paljon ulkona ja ehkä istuskelen piirtelemässä kaupungin puistoissa. Siellä voi naisia katsella ja jospa uskaltautuisi jopa lähestymään, tai joku lähestyisi minua. Se olisi tosi mukavaa.

• YL

Erakkotaiteilian kanssa samaa mieltä :) Piirtäminen on hyvästä tai kamera jos sellasen omistaa. Urheilukin on hyvin suosittua kesällä. Kannattaa tehdä sitä mistä tykkää, ei siihen ketään rinnalle välttämättä tarviste. :)

• ihan ite

Minä yksinäinen nautin kesästä!?

• Tommi-N.

Mä ainakin kirjoitin ihan rohkeasti tänne näin. Joten jos joku on frendiä vailla, niin ei muuta ku viestiä tulemaan. Jos tulee hyvin juttuun, voin tarjota vaikka safkat. Koska rahasta ei ole mitään hyötyä, jos sitä ei osaa käyttää muuta kuin kotona maksukanavia tuijotellen.

-- SNIP --

Morjens,

Tässä olis yks ihan tavis 24v kaveri Helsingistä. Töitä on tullut painettua sitä tahtia, että sosiaaliset kontaktit on jäänyt vähän vähemmälle. Kesälomaksi ei kuitenkaan ole mitään suunnitelmia, joten nyt olisi hakusessa frendejä stadista joilla on aikaa.

Tuntuu että tilanne on aina se, joko on aikaa tai rahaa, mutta niiden yhdistelmät tuntuvat olevan kovin vähissä.

Rohkeasti vaan postia tulemaan jos kaipaat happihyppelylle frendiä.

tommin (miau) proxymail.eu

Terkut,
      Tommi

• Hulda Huolekas

Mä voisin lähteä pyöräilee, ongelle, Bodomille uimaan tai vaikka saaristoveneellä Stora Herrööseen telttailee...

Anyone else?

• lisään...

Rantafutistakin -ja muitakin pelejä- ois kiva käydä pelaamassa. Mutta mistä junantuoma löytäis jengin?

• EsimerkillistäToim

Ottaa viinapullon reppuun täyttää taskumatin, istuu puistossa katkerana ja k*rpiintyneenä siitä että muilla on kavereita.

• yksin kotona

kalastaminen on kivaa puuhaa kesällä. Mä käyn ainakin kalassa paljon. Kalakaveri olis ihan kiva mut sellasta on vaikee saada.

• 2lk kansalainen

Mitäkö kesällä,aion olla koko kesän töissä,en siis pidä kesälomaa ollenkaan sillä yksinäisen aika kuluu parhaiten töitä tehden.
      Yksin asuva mies on aivan syrjäytynyt "tavallisten parisuhteessa elävien ihmisten" kesäloman viettotavoista,kiinnostaako lähteä yksin reissaamaan ,kiinnostaako ostaa tai vuokrata itselle asunto auto tai kesämökki,kiinnostaako kulttuuri riennot yksikseen,kiinnostaako saunominen,retkeily ynnämuut kesätoimet joista jo nyt monet "1lk normi ihmiset "puhuvat. Ei totisesti kiinnosta yksin.
      Kaikki edellä mainittu kyllä uppoaisi jos vain olisi se nainen jonka kanssa voisi viettää arkea sekä lomaa.

Rahaa kyllä olis viettää vaikka minkälaista elämää mutta kun yksinäisyys on vienyt kaiken elämän ilon niin ei voi muuta tehdä kuin käydä töissä vaikka ylimäärä hankkeilla ei ole minulle mitään virkaa .
      Kyllä muistelee kaiholla lapsuuden kesiä jolloin oli kavereita ja aina mukavaa,ja nyt ei ole muuta kuin surupuserossa kesät talvet vaikka yhtä asiaa vaille kaikki on mallillaan, muuta en toivo kuin että saisin kokea tavallista parisuhteen arkea.Tahtoo vaan kalenterissa lehdet vaihtua liian nopeaan että nelikymppisellä olis enää mitään mahkuja saada toivetta toteutumaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen