Katselin tuota Faces ohjelmaa. Siinä alkupuolella piti yhdistää tekstit ja kuvat oikein. Oli kuulemma vain yksi oikea ratkaisu. Kummallakin vastaajalla oli yksi väärä yhdistelmä. Miten tämä on mahdollista? Järki sanoo, että jos yksi on väärin, pitää jonkun toisenkin kohdan olla väärin. Ei mitään selitystä annettu.
Voiko olla
5
178
Vastaukset
- järkeenkäyvä
Tässä käsitykseni
A B C D E F G
a b g d e f c
Kaksi väärin. Miten saatte kirjaimet niin, että on vain yksi väärin - 87k
Siten että että jotkut vaihtoehdot käy useisiin henkilöihin, muuta saadakseen kaikki oikein, pitää kaikkien mennä kodilleen
Jos on esim kaksi kuvaa, toisessa on Seppo Taalasmaan kuva, ja toisessa Sedu Koskisen kuva
Ja vaihtoehdot ovat "ravintoloitsia " ja "Seppo"
Vastaus "seppo" sopii kumpaankin, mutta "ravintoloitsia" sopii vain Sedu Koskiseen.
Eikös tämä juttu nyt melko hyvin ohjelmassa selitetä- khjgliuf
"Ravintoloitsia" ei kylläkään sovi mihinkään.
- 87k
khjgliuf kirjoitti:
"Ravintoloitsia" ei kylläkään sovi mihinkään.
Tuo nyt oli vain ESIMERKKI.
Samaten kuvissa voi olla kolme kuvaa jossa on Suomalaisen henkilön kuva, ja on vain yksi vaihtoehto jossa lukee "suomalainen" niin eikös silloin tämä "Suomalainen" vaihtoehto sovi kaikkiin kolmeen.
Sitten muina vaihtoehtoina voi olla vakkkapa "Kansanedustaja" ja "Laulaja"
Ja toi keneen toi pelkkä "Suomalainen" sopii, niin voisi olla esim näyttlijä
- oip9ip0+åp
Opettaja ei tuntenut Harri Holkeria....vittu mikä tampio.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen866005Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3015322Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk503345Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään102916Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062729Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41675Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.171598Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211520Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät321459Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1781094