Voisit olla kanssani

luonnollinen

ilman opittuja kaavoja. En kaipaa kynttiläillallisia, sun ei tarvii tuoda aamukahvia sänkyyn, eikä aukoa mulle ovia, kukistakaan en piittaa.Tahtoisin vain olla kanssasi ihan sellaisena, kuin oot..

Tietenkin, olis ihan kivaa, jos hieroisit vaikka joskus kipeitä hartioitani, tai muuten vain hellisit. En myöskään panisi vastaan, jos vaihtaisit autooni öljyt, ja kesärenkaat, ne on mulle vähän haastavia juttuja, sua kun on muutenkin kiva katella, kun teet jotai remppaa.

Ai nii, jos jollekin jäi epäselväksi, tää oli sitte (m)inulta ihanaiselleni.

9

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noeinytsentään :)

Nuo kaikki tekemiset saa rahalla. Ei me aikaa tuollaisiin kulutettaisi ollenkaan... :) Ottaisin tuosta vaan hellimisen ja hartioiden hieronnan. Muuten vaan oltais.

• Olijaksi tulija

Oleminen on mahtavaa, opettelen vasta. Kuinka paljon sitä tuleekaan stressattua tekemättömiä asioita, kun voisi vaan olla joskus.

• luonnollinennainen:)

:D Voisi olla jopa minulle.. Hauska!

Mutta vain - jos sä hoidat oman osuutesi;)

• tohtoris mies

Enkö voisi soveltaa kaavojani kanssasi, olenhan arvostettu kemian tohtori.

• bilsaontärkeää

Minä olen bilsan ope. Luonnontieteet kohtaa.

• my dream

olis sellanen, että ois ihanaa, kokeilla tätä elämää, rakastuneena, eli tehä,ihan näitä normihommia, kuten ennenkin, mut ihan satavarmaa, samat asiat tuntuis ihan erilaiselle.

• oot kyl sellai

unelma, että annos sua,on ihan parasta, terveisin se puistokemisti, siitä aika läheltä sua.

• Ehkä mä voisin

sua joskus vähän rapsuttaa.

• rapsraps

Niin minäkin sinua, hieman korvantakaa ja jostakin muualtakin....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

😇
      Ikävä
      51
      635
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe