ilman opittuja kaavoja. En kaipaa kynttiläillallisia, sun ei tarvii tuoda aamukahvia sänkyyn, eikä aukoa mulle ovia, kukistakaan en piittaa.Tahtoisin vain olla kanssasi ihan sellaisena, kuin oot..
Tietenkin, olis ihan kivaa, jos hieroisit vaikka joskus kipeitä hartioitani, tai muuten vain hellisit. En myöskään panisi vastaan, jos vaihtaisit autooni öljyt, ja kesärenkaat, ne on mulle vähän haastavia juttuja, sua kun on muutenkin kiva katella, kun teet jotai remppaa.
Ai nii, jos jollekin jäi epäselväksi, tää oli sitte (m)inulta ihanaiselleni.
Voisit olla kanssani
9
319
Vastaukset
- noeinytsentään :)
Nuo kaikki tekemiset saa rahalla. Ei me aikaa tuollaisiin kulutettaisi ollenkaan... :) Ottaisin tuosta vaan hellimisen ja hartioiden hieronnan. Muuten vaan oltais.
- Olijaksi tulija
Oleminen on mahtavaa, opettelen vasta. Kuinka paljon sitä tuleekaan stressattua tekemättömiä asioita, kun voisi vaan olla joskus.
- luonnollinennainen:)
:D Voisi olla jopa minulle.. Hauska!
Mutta vain - jos sä hoidat oman osuutesi;) - tohtoris mies
Enkö voisi soveltaa kaavojani kanssasi, olenhan arvostettu kemian tohtori.
- bilsaontärkeää
Minä olen bilsan ope. Luonnontieteet kohtaa.
- my dream
olis sellanen, että ois ihanaa, kokeilla tätä elämää, rakastuneena, eli tehä,ihan näitä normihommia, kuten ennenkin, mut ihan satavarmaa, samat asiat tuntuis ihan erilaiselle.
- oot kyl sellai
unelma, että annos sua,on ihan parasta, terveisin se puistokemisti, siitä aika läheltä sua.
- Ehkä mä voisin
sua joskus vähän rapsuttaa.
- rapsraps
Niin minäkin sinua, hieman korvantakaa ja jostakin muualtakin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419