ilman opittuja kaavoja. En kaipaa kynttiläillallisia, sun ei tarvii tuoda aamukahvia sänkyyn, eikä aukoa mulle ovia, kukistakaan en piittaa.Tahtoisin vain olla kanssasi ihan sellaisena, kuin oot..
Tietenkin, olis ihan kivaa, jos hieroisit vaikka joskus kipeitä hartioitani, tai muuten vain hellisit. En myöskään panisi vastaan, jos vaihtaisit autooni öljyt, ja kesärenkaat, ne on mulle vähän haastavia juttuja, sua kun on muutenkin kiva katella, kun teet jotai remppaa.
Ai nii, jos jollekin jäi epäselväksi, tää oli sitte (m)inulta ihanaiselleni.
Voisit olla kanssani
9
314
Vastaukset
- noeinytsentään :)
Nuo kaikki tekemiset saa rahalla. Ei me aikaa tuollaisiin kulutettaisi ollenkaan... :) Ottaisin tuosta vaan hellimisen ja hartioiden hieronnan. Muuten vaan oltais.
- Olijaksi tulija
Oleminen on mahtavaa, opettelen vasta. Kuinka paljon sitä tuleekaan stressattua tekemättömiä asioita, kun voisi vaan olla joskus.
- luonnollinennainen:)
:D Voisi olla jopa minulle.. Hauska!
Mutta vain - jos sä hoidat oman osuutesi;) - tohtoris mies
Enkö voisi soveltaa kaavojani kanssasi, olenhan arvostettu kemian tohtori.
- bilsaontärkeää
Minä olen bilsan ope. Luonnontieteet kohtaa.
- my dream
olis sellanen, että ois ihanaa, kokeilla tätä elämää, rakastuneena, eli tehä,ihan näitä normihommia, kuten ennenkin, mut ihan satavarmaa, samat asiat tuntuis ihan erilaiselle.
- oot kyl sellai
unelma, että annos sua,on ihan parasta, terveisin se puistokemisti, siitä aika läheltä sua.
- Ehkä mä voisin
sua joskus vähän rapsuttaa.
- rapsraps
Niin minäkin sinua, hieman korvantakaa ja jostakin muualtakin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750