Pandemrix aiheutti muutakin kuin narkolepsiaa.

sitä ei kerrottu

5

91

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muddamudda.

eipä sitäkään ole vielä kerrottu että Pandemrix aiheuttaa narkolepsiaa.

vaikka se aiheuttaa

erilaisia "yhteyksiä" ja myötä/taustavaikuttamisia on uumoiltu

Mutta syy-seuraus-suhdetta ei ole tunnustettu, eli sitä että pandemrix aiheuttaa narkolepsiaa

• on se kummaa

• Tushkjin.
        on se kummaa kirjoitti:

Niinpä, tuotakin yhteyttä edelleen vaan selvitellään ja mitään valmista ei tule.
        http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/suomi-ja-ruotsi-selvittavat-yhdessa-narkolepsian-ja-sikainfluenssarokotteen-yhteytta/1181421

ei siitä ole tarkoituskaan tulla valmista

"Myötävaikuttaminen" on väärä termi, koska se viittaa siihen että sairastuneilla lapsilla oli jo ennen rokotuksia kehittymässä narkolepsia, jota sitten rokotekkin vielä auttoi. Se viittaa siis siihen että nämä lapset oli jo matkalla kohti narkolepsiaa, jota sitten rokotekkin nopeutti.

"Vaikuttaminen" tai "myötävaikuttaminen" ovat myös termejä jossa kierretään se seikka että Pandemrix on ensijainen ja oleellinen tekijä narkolepsian syntymiselle ja Pandemrix ns "aiheuttava tekijä"

THL:n osalta sanavalinta on tahallaan Pandemrixin osuutta vähättelevä, ja lapsien kudoksia syyttelevä

• Aasiantuntija
        Tushkjin. kirjoitti:

ei siitä ole tarkoituskaan tulla valmista

"Myötävaikuttaminen" on väärä termi, koska se viittaa siihen että sairastuneilla lapsilla oli jo ennen rokotuksia kehittymässä narkolepsia, jota sitten rokotekkin vielä auttoi. Se viittaa siis siihen että nämä lapset oli jo matkalla kohti narkolepsiaa, jota sitten rokotekkin nopeutti.

"Vaikuttaminen" tai "myötävaikuttaminen" ovat myös termejä jossa kierretään se seikka että Pandemrix on ensijainen ja oleellinen tekijä narkolepsian syntymiselle ja Pandemrix ns "aiheuttava tekijä"

THL:n osalta sanavalinta on tahallaan Pandemrixin osuutta vähättelevä, ja lapsien kudoksia syyttelevä

Miten niin vähättelevä ? Onko skvaleenia muka muualla käytössä ?

Jos minä havaitsen että kudostyyppi X varustettuna antigeeneilla Z reagoi erityisesti tuohon, niin se on toteamus.

Jos faktatodellisuus ja faktojen selvittely on sulle epämieluista niin lue Grimmin satuja niin ehkä helpottaa.

• Aasiantuntija

Se mistä ei täällä Suomessa näytä tiedettävän, on että 2009 Britanniassa 256:tta sikainfluenssan saanutta raskaana olevaa naista kohden 7 synnytti lapsen kuolleena ja 3 muuta kuoli pian synnytyksen jälkeen. Riski on rajusti monikertainen normaaliin raskauteen verraten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1580
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      104
      793
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      598
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe